Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Jag har glömt allt vad som heter höger och vänster......sen valet......

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jag har glömt allt vad som heter höger och vänster......sen valet......  Empty Jag har glömt allt vad som heter höger och vänster......sen valet......

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-12-04, 02:42

    För vänstersidan, den röd gröna röran finns inte mer, inte ens socialdemokraterna finns mer känns det som, allt känns så bra på något vis, Red C har gått i ide för all framtid, och hans små lärjungar hör man inte ett ord från, det är bara lilla vilsna Martin som biter sig kvar in i det sista och tror på sosseriet........men Martin du är ett levande original.
    har vart på ett hej dundrandes 18 års kalas idag, min dotter fyllde 18. 150 pers med god mat & gott dricka, kör på nu kidsen!...
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Jag har glömt allt vad som heter höger och vänster......sen valet......  Empty Sv: Jag har glömt allt vad som heter höger och vänster......sen valet......

    Inlägg  Kakmonstret 2010-12-04, 03:23

    Grattis till din dotter Smile

    Nej. Socialdemokraterna är idag ett tomt skal, utan vare sig ledande politiker eller politik.

    S kommer fortsätta rasa till extrakongressen, därefter får vi se vad som händer. Men det blir inte lätt att bygga upp något nytt.

    Jag tippar nog Mikael Damberg som ny partiledare.

      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 10:53