Man blir ju inte förvånad över att en kommunist vill stänga av någon på grund av en åsikt - att Anna Anka skulle bli en bättre statsminister än Mona Sahlin.
Den som borde stängas av är forumtrollet RedCloud och hans 14 alternativa troll-nick.
Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Jag har aldrig varit avstängd.
Vill du bli avstängd då? (igen)
Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Jag har aldrig varit avstängd.
Aha... Debatt sker alltså på vänsterns premisser? Det är kanske ett rimligt antagande då RV tycks sitta inne med kunskaper, samt det faktum att flera högernick blivit portade på sistone. De senaste dagarnas uppoppande av div nya vänsternick som tycks känna till vad som debatterats här lite väl mycket för att bara vara nykomlingar luktar unket... I synnerhet som detta bäbisforum skryter om att vara fritt från censur. Det fria ordet, my ass...
Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Jag har aldrig varit avstängd.
Aha... Debatt sker alltså på vänsterns premisser? Det är kanske ett rimligt antagande då RV tycks sitta inne med kunskaper, samt det faktum att flera högernick blivit portade på sistone. De senaste dagarnas uppoppande av div nya vänsternick som tycks känna till vad som debatterats här lite väl mycket för att bara vara nykomlingar luktar unket... I synnerhet som detta bäbisforum skryter om att vara fritt från censur. Det fria ordet, my ass...
Redvictory skrev:Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Jag har aldrig varit avstängd.
Jasså? Jag tycker mest det är Högertroll som bytt namn! varför?
blueheaven skrev:Redvictory skrev:Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Jag har aldrig varit avstängd.
Jasså? Jag tycker mest det är Högertroll som bytt namn! varför?
Du kan ju gissa två gånger varför de bytt nick ASSHOLE!
Kakmonstret skrev:Ja, det är rätt givet att Enigma är admin.
men låtsas bara vara kompis med admin
Vercingetorix skrev:Jaha, vad oväntat då, med en part i målet som admin... Som sagt, det fria ordet, my ass...
Jaja.. Det blir väl en klubb för inbördes beundran, precis som den avsomnade testaren...
blueheaven skrev:Vercingetorix skrev:Jaha, vad oväntat då, med en part i målet som admin... Som sagt, det fria ordet, my ass...
Jaja.. Det blir väl en klubb för inbördes beundran, precis som den avsomnade testaren...
Hihi martin och dao kan väl hålla liv i det genom att "debattera" med varandra?
råttan II skrev:Efter det blev allmänt känt att enigma är admin så har bobo börjat skriva inlägg för första gången på 10 månader...
råttan II skrev:Efter det blev allmänt känt att enigma är admin så har bobo börjat skriva inlägg för första gången på 10 månader...
Vercingetorix skrev:råttan II skrev:Efter det blev allmänt känt att enigma är admin så har bobo börjat skriva inlägg för första gången på 10 månader...
OCH signerat åtminstone ett av dessa med "/Enigma"
Denne någon behövde inte ens hjälp med att göra bort sig....
blueheaven skrev:Vercingetorix skrev:råttan II skrev:Efter det blev allmänt känt att enigma är admin så har bobo börjat skriva inlägg för första gången på 10 månader...
Snälla citera detta innan det tas bort!
Vercingetorix skrev:blueheaven skrev:Vercingetorix skrev:råttan II skrev:Efter det blev allmänt känt att enigma är admin så har bobo börjat skriva inlägg för första gången på 10 månader...
Snälla citera detta innan det tas bort!
Sorry, men det är ändrat, UTAN att det står "ändrat kl osv.."
Det var Anna2links tråd om att politiker inte vill folkets bästa, och jag reagerade på det, det är därför jag minns det. Fråga: Vem, förutom admin, kan göra en sådan ändring utan att det syns?
råttan II skrev:enigmas senaste inloggning: Today 17:01
Admins senaste inloggning: Today 17:04
En slump? Kanske det.
Men...i 5 dagar har de loggat på minuterna efter varann.
Tror rd fortfarande att enigma saknar koppling till admin.
Nu blir jag såklart avstängd vilken minut som helst. Men ett nytt forum ryktas vara under uppbyggnad.
Vercingetorix skrev:råttan II skrev:enigmas senaste inloggning: Today 17:01
Admins senaste inloggning: Today 17:04
En slump? Kanske det.
Men...i 5 dagar har de loggat på minuterna efter varann.
Tror rd fortfarande att enigma saknar koppling till admin.
Nu blir jag såklart avstängd vilken minut som helst. Men ett nytt forum ryktas vara under uppbyggnad.
Hoppas detta nya forum administreras av någon opartisk alt. inte alls. Allt är bättre än en partisk admin.
Men samtidigt är det på något sätt både tragiskt och nästan lyteskomiskt över admins klavertramp här.