Anna kan ju som få andra reta gallfeber på vänstermuppar. Tror det skulle bli succé.
4 posters
Anna Anka som vallokomotiv
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 2
Sv: Anna Anka som vallokomotiv
På nåt sätt så killar hon på vänsterns jantenerver iaf. Vem fan bryr sig om AA utom vänstern?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 3
Du och mustaine tydligen, skärp er nu. Vässa upp er.DMustaine skrev:På nåt sätt så killar hon på vänsterns jantenerver iaf. Vem fan bryr sig om AA utom vänstern?
//berra
råttan III- Antal inlägg : 402
- Inlägg 4
DMustaine skrev:På nåt sätt så killar hon på vänsterns jantenerver iaf. Vem fan bryr sig om AA utom vänstern?
Precis. Nånting hos henne retar gallfeber på vänstern. Själv tyckre jag hon är rätt kul, men ändå totalt ointressant.
- Inlägg 5
råttan skrev:DMustaine skrev:På nåt sätt så killar hon på vänsterns jantenerver iaf. Vem fan bryr sig om AA utom vänstern?
Precis. Nånting hos henne retar gallfeber på vänstern. Själv tyckre jag hon är rätt kul, men ändå totalt ointressant.
Nja tror närmast det är högertroll som reagerat på kal (sorry).. annaanka, så tjaitga ni är!
//berra
redclownII- Antal inlägg : 53
- Inlägg 6
berralarzon skrev:råttan skrev:DMustaine skrev:På nåt sätt så killar hon på vänsterns jantenerver iaf. Vem fan bryr sig om AA utom vänstern?
Nja tror närmast det är högertroll som reagerat på kal (sorry).. annaanka, så tjaitga ni är!
//berra
Admin skicka denna jävel nu om du vill att det skall förbli debatt på detta forum!
- Inlägg 7
berralarzon skrev:Du och mustaine tydligen, skärp er nu. Vässa upp er.DMustaine skrev:På nåt sätt så killar hon på vänsterns jantenerver iaf. Vem fan bryr sig om AA utom vänstern?
//berra
Vässa upp oss mot en helt oväsentlig person? Jag ger henne friheten att tycka va fan hon vill. Jag ger dig friheten att tycka va fan du vill. Jag tar mig friheten att tycka va fan jag vill.
- Inlägg 8
redclownII skrev:berralarzon skrev:råttan skrev:DMustaine skrev:På nåt sätt så killar hon på vänsterns jantenerver iaf. Vem fan bryr sig om AA utom vänstern?
//berra
Admin skicka denna jävel nu om du vill att det skall förbli debatt på detta forum!
Ock i det fallet tar med mig dig direkt.
//berra
- Inlägg 9
Ni är så sorgliga!