råttan II skrev:Jag vill att media ska hålla högre nivå än Anna Anka.
Jag också eftersom nivån blir lägre och lägre i massmedia...
råttan II skrev:Jag vill att media ska hålla högre nivå än Anna Anka.
ANNA2LINK skrev:råttan II skrev:Jag vill att media ska hålla högre nivå än Anna Anka.
bobos skrev:ANNA2LINK skrev:råttan II skrev:Jag vill att media ska hålla högre nivå än Anna Anka.
Svårt när folk till och med tar med sig ämnet från media till forums politiska sida.
bobos skrev:ANNA2LINK skrev:råttan II skrev:Jag vill att media ska hålla högre nivå än Anna Anka.
Svårt när folk till och med tar med sig ämnet från media till forums politiska sida.
Redvictory skrev:bobos skrev:ANNA2LINK skrev:råttan II skrev:Jag vill att media ska hålla högre nivå än Anna Anka.
Nu är det även samhälle här och där hamnar nog Ankan eller kanske hon skulle hamna under övrigt på maträtter?
RD har säkert nåt smaskigt recept!
Redvictory skrev:bobos skrev:ANNA2LINK skrev:råttan II skrev:Jag vill att media ska hålla högre nivå än Anna Anka.
Nu är det även samhälle här och där hamnar nog Ankan eller kanske hon skulle hamna under övrigt på maträtter?
RD har säkert nåt smaskigt recept!
råttan II skrev:Vad är det då för fel på Anna Anka menar du?
F.I.S.T skrev:råttan II skrev:Vad är det då för fel på Anna Anka menar du?
Frågan är mera .... vad är det för rätt med Anna Anka ?
.... och helt klart var det ju för att hon retar upp folk, som ni gillade henne ... eller ?
Vad är det för fel på henne ? hon ser ner på människor !
råttan II skrev:Jag gillar att hon retar upp folk. Hon utnyttjar media till sin egen fördel. Smart.
råttan II skrev:Hpn spelar en roll. Folk går på det och säger hon är dum. Hon skrattar hela vägen till banken.
råttan II skrev:Hpn spelar en roll. Folk går på det och säger hon är dum. Hon skrattar hela vägen till banken.
F.I.S.T skrev:råttan II skrev:Hpn spelar en roll. Folk går på det och säger hon är dum. Hon skrattar hela vägen till banken.
Jag förstår mycket väl att det är den typen av människor du ser upp till, såna som skor sig på andras bekostnad , och ser ner på andra mindre lyckligt lottade...
... och sedan "skrattar hela vägen till banken"
... du bevisar det gång på gång i dina inlägg Råttan
råttan II skrev:F.I.S.T skrev:råttan II skrev:Hpn spelar en roll. Folk går på det och säger hon är dum. Hon skrattar hela vägen till banken.
Jag förstår mycket väl att det är den typen av människor du ser upp till, såna som skor sig på andras bekostnad , och ser ner på andra mindre lyckligt lottade...
... och sedan "skrattar hela vägen till banken"
... du bevisar det gång på gång i dina inlägg Råttan
Anna skor sig på andras dumhet. Inget fel med det.
råttan II skrev:redvictory,
Du har inte kunnat förklara hur Husmark skulle kunna ha liv på sitt samvete.
Redvictory skrev:råttan II skrev:redvictory,
Du har inte kunnat förklara hur Husmark skulle kunna ha liv på sitt samvete.
Jag tycker inte det är någon ide att ens försöka förklara för dig!! (gissa varför?)