GustavAnder skrev:Du är ett rötägg, vad du än försöker att dölja det med...
Dina åsikter är allt annat än trevliga
Jag vet inte vad det är för fel på dig, och varför du är så aggresiv bara för att jag statuerar det uppenbara , vuxna gnällspikar som fiskar hela dagarna kan inte leva på samhället, om det fortsätter blir ert eget scenario verklighet, välfärden går under. Välfärden är till gamla riktigt sjuka och barn, inte till lata fiskare från Norrland.[/b]
ps inte vet du nåt om hockey HELLER...Danmark är bra mkt bättre än att de förlorar med 47-1 mot Kanada....
Danmark förlorade mot Canada för länge sen med 47 mål.... en historisk händelse, det är uppenbarligen du som inte kan hockey historia, heller.
Det stavas Kanada för det förstå och ju jag vet mkt väl att det varit enormt stora differenser lag emellan förr i tiden
bla vann Australien ett dubbelmöte mot Nya Zeeland med typ 119-3 eller nåt sånt. Fast det var ganska nyss, om man räknar på hur lång hockyns historia är
Varför jag med glädje gärna sågar dig vid fotknölarna och ser det som ett kall...att trycka ner människor som dig i stövelskaften är uppenbara...
För du visar upp en helusel sida av dig själv...
Sen är det ju alltid så barnsligt när ni är i farten..
överdrifter och lögner verkar vara det enda ni öht lyckas producera
ps jag fiskar inte hela dagarna...
sist jag gjorde det var när jag hade sommarlov i nian...
Då ägnade jag jag 7-8timar om dan på sjön, när de andra söp, åkte moppe och låg med halva skolan
Resten av tiden motionerade jag och tog verkligen hand om min kropp..
Som tack för det sitter en gris som dig och förringar min sjukdom/skada och mitt hälsotillstånd
Dessutom bor jag inte i Norrland, fast iofs så kanske jag flyttar uppåt om den globala uppvärmningen fortsätter i ökad fart...
Lat har jag aldrig varit... man kan inte vara lat när man jobbat heltid och tränat 15-20 timmar i veckan. samt ändå hann med att fiska och ha ett rikt familjeliv(så hade jag det i flera år innan jag blev riktigt sjuk)
För jag mår bättre av stabilare väder...
lågtryck o gråväder är icke bra
Är det ok för GA, att jag gör isfiskepremiär till helgen...
Hur länge eller ofta får jag fiska när jag jobbar 75%
förövrigt kan du ju suga fet getpung, om jag blir utförsäkrad i januari..
för då gör jag fan exakt vad jag vill på min lediga tid...
Sen att det är helt åt helvete är en annan sak.... men jag får väl följa ditt exempel och jobba extra svart..de få ggr jag har ork til det...
Det är väl så det ska vara i Dagens Sverige??