Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
MartinLindgren
Redclown
R.O.F.L
Secrist
Blåfront
Redvictory
10 posters

Anna kämpade mot reglerna in i det sista!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Anna kämpade mot reglerna in i det sista! - Sida 2 Empty Sv: Anna kämpade mot reglerna in i det sista!

Inlägg  Redvictory 2009-12-10, 09:47

Secrist skrev:TÖNT.

Vet du hur Anna röstade i valet 2006?

Det har absolut inget med saken att göra! det är jävligt många som röstade på nåt av allianspartierna som är besvikna och förbannade idag! jag känner flera
    Din fokusförskjutning är ett bevis på att du inte har fler argument secrist! så ge upp och erkänn ist!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Anna kämpade mot reglerna in i det sista! - Sida 2 Empty Fokus

Inlägg  Secrist 2009-12-10, 18:28

Din fokusförskjutning är ett bevis på att du inte har fler argument secrist! så ge upp och erkänn ist!

He, he...RV:s definition på fokusförskjutning är att inte hålla med om det han säger. Rolling Eyes
    Redvictory
    Redvictory

Anna kämpade mot reglerna in i det sista! - Sida 2 Empty Sv: Anna kämpade mot reglerna in i det sista!

Inlägg  Redvictory 2009-12-10, 18:35

Secrist skrev:Din fokusförskjutning är ett bevis på att du inte har fler argument secrist! så ge upp och erkänn ist!

He, he...RV:s definition på fokusförskjutning är att inte hålla med om det han säger. Rolling Eyes

Fel (igen) sektcrist! Hur tänker du när du tar upp vad en cancersjuk kvinna som plågats in i det sista av Alliansregimens regler röstat på?
    Secrist
    Secrist

Anna kämpade mot reglerna in i det sista! - Sida 2 Empty Alliansen

Inlägg  Secrist 2009-12-10, 18:37

Fel (igen) sektcrist! Hur tänker du när du tar upp vad en cancersjuk kvinna som plågats in i det sista av Alliansregimens regler röstat på?

Eftersom varken du eller jag känner denna stackaren så kanske du inte ska ha så många åsikter om vad hon tänkte, tyckte eller röstade på. Alla är inte lika enkelspåriga som dig vet du.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-10, 18:49

Secrist skrev:Fel (igen) sektcrist! Hur tänker du när du tar upp vad en cancersjuk kvinna som plågats in i det sista av Alliansregimens regler röstat på?

Eftersom varken du eller jag känner denna stackaren så kanske du inte ska ha så många åsikter om vad hon tänkte, tyckte eller röstade på. Alla är inte lika enkelspåriga som dig vet du.

Fel (igen) Sektcrist!) Eftersom jag själv har Cancer och via cancerfonden har kontakt med andra cancerpatienter så får jag veta att samtliga med dålig diagnos
    lider av samma typ av tankar inför döden och ingen orkar kämpa emot dagens regler utan att känna sig illa behandlad! tror du att det finns ett gäng svårt cancersjuka som jublar och skrattar då de tvingas ut och söka jobb strax innan de dör?
    Secrist
    Secrist

Anna kämpade mot reglerna in i det sista! - Sida 2 Empty Jubel i busken

Inlägg  Secrist 2009-12-10, 18:52

Fel (igen) Sektcrist!) Eftersom jag själv har Cancer och via cancerfonden har kontakt med andra cancerpatienter så får jag veta att samtliga med dålig diagnos
    lider av samma typ av tankar inför döden och ingen orkar kämpa emot dagens regler utan att känna sig illa behandlad! tror du att det finns ett gäng svårt cancersjuka som jublar och skrattar då de tvingas ut och söka jobb strax innan de dör?

Så då betyder det att du automatiskt vet allt om Annas åsikter? Och det må vara att regelverket var klantigt utformat med ingen hade/har ju för avsikt att tvinga ut sjuka människor på detta sättet.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-10, 18:56

Secrist skrev:Fel (igen) Sektcrist!) Eftersom jag själv har Cancer och via cancerfonden har kontakt med andra cancerpatienter så får jag veta att samtliga med dålig diagnos

Så då betyder det att du automatiskt vet allt om Annas åsikter? Och det må vara att regelverket var klantigt utformat med ingen hade/har ju för avsikt att tvinga ut sjuka människor på detta sättet.

Fel (igen) trippelfel! Jag har aldrig sagt att jag vet med exakthet vet vad Anna tänkte innan hon dog! (det är din fantasi som spelar dig ett spratt) sen om det var oavsiktigt eller ej har jag svårt att bevisa men jag kan ju ana!
    Secrist
    Secrist

Anna kämpade mot reglerna in i det sista! - Sida 2 Empty FK

Inlägg  Secrist 2009-12-10, 19:56

Det intressanta här är ju att försäkringskassans egen utredning om människor med tumörsjukdomar inte löper större risk att utförsäkras nu än tidigare.

"Bedömningen har inte blivit hårdare. Vi såg ingen skillnad".
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-10, 21:35

Secrist skrev:Det intressanta här är ju att försäkringskassans egen utredning om människor med tumörsjukdomar inte löper större risk att utförsäkras nu än tidigare.

"Bedömningen har inte blivit hårdare. Vi såg ingen skillnad".

När du skriver vi! så får jag gissa mig till att du menar Alliansanhängare på forumet! när det gäller bedömningen så har jag tom fått det bekräftat av min handläggare! (Det har blivit hårdare!) ibland räcker det inte med att kisa med ögonen inte blinka eller hålla för med händerna Sektcrist! ÖPPNA DINA ÖGON OCH SE SANNINGEN!
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2009-12-10, 21:53

ÖPPNA DINA ÖGON OCH SE SANNINGEN!

Det tycker jag att du ska säga till försäkringskassans generaldirektör Adriana Lender. Inte till mig. Det är hon som hävdar att antalet människor som utförsäkras inte är fler nu än före lagändringen. Det är kanske du som bör se bortom kvällspressens löpsedlar.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-10, 22:01

Secrist skrev:ÖPPNA DINA ÖGON OCH SE SANNINGEN!

Det tycker jag att du ska säga till försäkringskassans generaldirektör Adriana Lender. Inte till mig. Det är hon som hävdar att antalet människor som utförsäkras inte är fler nu än före lagändringen. Det är kanske du som bör se bortom kvällspressens löpsedlar.

Och du litar ju blint på Adriana Lender. såklart! så pinsamt! "fniss"
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-12-10, 22:27

Ändå röstade idioten på rödingarna när rödingarna tvingade cancersjuka att jobba

Ingen jävla skam i kroppen alls!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-10, 22:30

Blåfront skrev:Ändå röstade idioten på rödingarna när rödingarna tvingade cancersjuka att jobba

Ingen jävla skam i kroppen alls!

Säger rösterna otrevliga saker till dig eller bråkar de i ditt huvud psyknazze? det är jättesvårt för oss andra att tyda vad som händer i ditt huvud nu! (också!)
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2009-12-10, 23:17

Och du litar ju blint på Adriana Lender. såklart! så pinsamt! "fniss"

Och motivet för att hon skulle ljuga är...?
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-11, 00:05

Secrist skrev:Och du litar ju blint på Adriana Lender. såklart! så pinsamt! "fniss"

Och motivet för att hon skulle ljuga är...?

För att rädda sitt eget skinn såklart!
    Secrist
    Secrist

Anna kämpade mot reglerna in i det sista! - Sida 2 Empty Räddad

Inlägg  Secrist 2009-12-11, 01:44

För att rädda sitt eget skinn såklart!

Öh, räddar hon skinnet på det? Hade hon sett en ökning hade hon ju bara kunnat skylla det på regeringen. Fast fakta är väl inte speciellt intressant för RV.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-11, 09:24

Secrist skrev:För att rädda sitt eget skinn såklart!

Öh, räddar hon skinnet på det? Hade hon sett en ökning hade hon ju bara kunnat skylla det på regeringen. Fast fakta är väl inte speciellt intressant för RV.

Ok! jag trodde ett tag att du ville debattera Sektcrist! men då gör vi såhär ist
    Sektcrist sitter och försvarar allt Bara det är alliansregimen som ligger bakom!han försvarar regler som slår hårt mot de svårt sjuka trots att Husmark och Regeringen erkänt att det inte var bra regler! Sektcrist är precis som han namn dvs en sektmedlem som styrs av sin sektledare!
    Secrist
    Secrist

Anna kämpade mot reglerna in i det sista! - Sida 2 Empty Debatt

Inlägg  Secrist 2009-12-11, 13:13

Ok! jag trodde ett tag att du ville debattera Sektcrist! men då gör vi såhär ist

He, he...ska komma från mannen som förkastar allt som inte kommer direkt från det rödgröna högkvarteret.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-11, 16:39

Secrist skrev:Ok! jag trodde ett tag att du ville debattera Sektcrist! men då gör vi såhär ist

He, he...ska komma från mannen som förkastar allt som inte kommer direkt från det rödgröna högkvarteret.

Jag har kritiserat sossarna under tiden Göran "Moderaten" Persson var stadsminister men jag tycker det är totalt meningslöst att kritisera dem nu! För det första är inte GP stadsminister för det andra går det inte att spola tillbaka tiden! att göra det är ju som att kritisera sin förra bil då det uppstår fel på den nya!
    Att ni Alliansregimare inte ser fel eller vill kritisera er regering som faktiskt styr nu utan istället skylla på oppositionen som inte varit med på över tre år är ju ett stort svaghetstecken som bara ni kan förlora på!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 23:25