Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
Corven
fredrik rahm70
blueheaven
lazy
kanaljen
Susz X
R.O.F.L
IK HAAT COMMUNISME
Sniperace
SiP
MartinLindgren
formsvackan
RedCloud
17 posters

    Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Susz X 2009-03-29, 21:03

    Sniperace skrev:för att återgå till frågan, är det NÅGON annan än Susz som såg/ser den omtalade skriften som något som är FÖR nazismen och att den vekar vara skriven av nazist för att utbilda nassar i konsten att lura folk?

    saknar jag så mycket läsförståelse att jag inte fattar?


    Fattar? Är du författaren Av kursen...
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Corven 2009-03-29, 21:25

    Sniperace skrev:


    Jag fick INTE uppfattningen att detta var något som berömde nazismen, tvärtom, och det enda jag eg såg var att skrivaren hade en förklaring till HUR det kunde hända, och att här saknades idag förutsättningar att göra som Hitler och LYCKAS få med folket.

    Är det någon annan som ka spåra några känslor FÖR nazismen i denna text?


    Håller helt med dig Snipe...

    Jag såg för några år sen en film, The wave, och den beskriver rätt bra vad Hitler förmådde att göra med människor...


    Om The Wave:
    En historielärare får frågan om hur nazismen kunde dra med sig så många tyskar under 30-talet och står svarslös. Men så beslutar han sig för att göra ett experiment med sina elever och startar på skolan en rörelse kallad "The Wave". Fler och fler ansluter sig och gränsen mellan experiment och verklighet blir allt svårare att dra ... Baserad på en verklig händelse.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty skrattar

    Inlägg  Sniperace 2009-03-29, 21:27

    Susz X skrev:
    Sniperace skrev:för att återgå till frågan, är det NÅGON annan än Susz som såg/ser den omtalade skriften som något som är FÖR nazismen och att den vekar vara skriven av nazist för att utbilda nassar i konsten att lura folk?

    saknar jag så mycket läsförståelse att jag inte fattar?


    Fattar? Är du författaren Av kursen...

    Hade det varit mitt alster skulle jag varit stolt över de, eftersom det förklara HUR Hitler lyckades lura folket genom att spela på rätt strängar OCH vilka som blev hängivna "saken" osv...


    Jag tycker synd om dig Susz, att du inte lyckas förstå att hela denne skrift är något som inte ens den mest inbitne nazist skulle vilja se eftersom den avslöjar hela lögnen bak hiters sätt att ta makten samtidigt som den klär av nynassarnas försök att få med sig svensk ungdom, NÄR ska du fatta och förstå att du klivit i galen tunna och anklagar en som skrivit MOT nazismen för att vara med, du är BORTGJORD, försök förstå, läs det IGEN, och IGEN KANSKE kommer insikten till slut....

    det är INTE en kurs att ta makt, det är ett AVSLÖJANDE hur de bar sig ÅT.....



    Jag kan se samma sak från dig om du läser en avhandling om hur Pedofiler söker sina offer och hur de bär sig åt för att skapa förtroende och binda dem till sig, hur denna helt plötsligt är en KURS för sådana hur de SKA göra för att lyckas.


    Snälla Susz, ta nu skeden i vacker hand och erkänn att du gjort bort dig, av forumisterna här är de med ALL sannolikhe BARA DU om tolkat detta på det sättet!!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-29, 22:04

    Främlingsfientliga åsikter är inte på något sätt förbjudna. Jag tror att det är fel att företrädare för SD eller andra ska tvingas gömma sådana i garderoben. Åsikterna försvinner inte på detta sätt.

    En stor del av människorna i Sverige, betydligt flera än det fåtal som röstar på SD, hyser negativa åsikter om invandrare. Dessa åsikter är i de allra flesta fall grundare på okunskap och missuppfattningar.

    Lägg alla kort på bordet. Belys öppet alla konsekvenser av invandringen, och då naturligtvis också konsekvenserna av en utebliven sådan.
    .
    Formsvackan






    Precis, det är detta som behövs politiker, medborgare, ja vi alla måste prata om våra gemensamma problem öppet det är på så sätt som vi kan lösa problem. Det kommer att ta tid men till att börja med så måste vi i landet våga tala om problemen.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Martään.

    Inlägg  kanaljen 2009-03-29, 22:30

    martin7lindgren skrev:Jag såg nyss att TV4 nyheterna tog upp frågan,
    Och Jimmy Åkesson säger att partiet har nolltolerans mot främlingsfientliga utlåtanden, jaha?
    Mot utlåtande ja, men hur är det med främlingsfientliga åsikter, det talar han inte om? No

    Sd har nolltollerans mot knark också.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Formflaskan

    Inlägg  kanaljen 2009-03-29, 22:38

    formsvackan skrev:
    SD är ett parti vars grundideologi är klart rasistisk !

    Detta måste bekämpas, men inte genom att försöka tiga ihjäl smånassarna. Deras grymtanden måste enligt mig istället fram i ljuset, och bemötas med sanning och fakta. I och med att SD knackar på riksdagens port, vilar detta ansvar på övriga partier.


    De tyska medborgarna blundade på trettiotalet. Ska denna ohyggliga historia behöva upprepas innan folk vaknar ?
    .

    Det finns diskriminering och mobbing i alla partier.

    Folket kan lika gärna vakna upp till en klagosång i en minaret och bli fängslade av islamister. Skulle det vara en bättre historia att tvingas genomgå?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Susz X 2009-03-29, 23:30

    "Jag tycker synd om dig Susz, att du inte lyckas förstå att hela denne skrift är något som inte ens den mest inbitne nazist skulle vilja se eftersom den avslöjar hela lögnen bak hiters sätt att ta makten samtidigt som den klär av nynassarnas försök att få med sig svensk ungdom, NÄR ska du fatta och förstå att du klivit i galen tunna och anklagar en som skrivit MOT nazismen för att vara med, du är BORTGJORD, försök förstå, läs det IGEN, och IGEN KANSKE kommer insikten till slut...."
    av Snipe

    Varför har du sån otur när du tänker Snipe (medvetet eller omedvetet)??

    Det är just det jag förstår- därför beslöt jag att synliggöra dessas skrivelse till slut.. Begriper du inte att jag synliggör just på grund av att folk ska se och jämföra med den propaganda som är- och har varit ett bra tag- det står ju oxå beskrivet ur dagsläget vilka grupper dessa använder sig av. Dessa grupper beskrevs inte på hitlers tid...ej heller den exakta strategin av i dag..
    Funderar på om jag ska skicka det vidare även till massmedia...och hoppas på en för riktiga bra människor en okej konsekvens med ökad insikt i dagens propagandaspridning

    Vad tycker du om iden Snipe- och ni andra här på AC? Råd?
    cat

    http://blogg.aftonbladet.se/24432/perma/1165923/#comments
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Suzs

    Inlägg  kanaljen 2009-03-30, 00:30

    Susz X skrev:Råd?

    Jo, sök hjälp!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Susz X 2009-03-30, 00:41

    kanaljen skrev:
    Susz X skrev:Råd?

    Jo, sök hjälp!

    Nog för att du verkar vara en usel kuf- men mig skrämmer du inte...bra kvinna reder sig mot kufar..förvisso undrar jag lite över ditt råd- är det till polisen jag borde vända mig menar du Kanaljen?
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Susssssszzzzzzzz

    Inlägg  kanaljen 2009-03-30, 02:37

    Susz X skrev:
    kanaljen skrev:
    Susz X skrev:Råd?

    Jo, sök hjälp!

    Nog för att du verkar vara en usel kuf- men mig skrämmer du inte...bra kvinna reder sig mot kufar..förvisso undrar jag lite över ditt råd- är det till polisen jag borde vända mig menar du Kanaljen?

    För vad, att du ser nasister i varje gatuhörn? Polisen kan knappast hjälpa dig med det.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Susz X 2009-03-30, 02:43

    kanaljen skrev:
    Susz X skrev:
    kanaljen skrev:
    Susz X skrev:Råd?

    Jo, sök hjälp!

    Nog för att du verkar vara en usel kuf- men mig skrämmer du inte...bra kvinna reder sig mot kufar..förvisso undrar jag lite över ditt råd- är det till polisen jag borde vända mig menar du Kanaljen?

    För vad, att du ser nasister i varje gatuhörn? Polisen kan knappast hjälpa dig med det.

    Varför ge råd som inte hjälper? Det kan ju drabba en stackare som verkligen behöver råd...fy på dig kanaljen..
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  kanaljen 2009-03-30, 02:50

    Susz X skrev:
    kanaljen skrev:
    Susz X skrev:
    kanaljen skrev:
    Susz X skrev:Råd?

    Jo, sök hjälp!

    Nog för att du verkar vara en usel kuf- men mig skrämmer du inte...bra kvinna reder sig mot kufar..förvisso undrar jag lite över ditt råd- är det till polisen jag borde vända mig menar du Kanaljen?

    För vad, att du ser nasister i varje gatuhörn? Polisen kan knappast hjälpa dig med det.

    Varför ge råd som inte hjälper? Det kan ju drabba en stackare som verkligen behöver råd...fy på dig kanaljen..

    Ja, jag vet. Du är en stackare.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Susz X 2009-03-30, 02:54

    "Du är en stackare.."

    Förvisso är våren här och myrstacken börjar krylla av myror. Det tycker jag är trevligt..när dessa håller sig i djupa skogen...
    Men en i stacken? Nopp . Där är vi inte lika alls Kanaljen.Jag blir aldrig en myra i din "stack".

    Är smått allergisk mot just den arten..

    http://humorplaneten.com/index.php/berattelser/djur/rodmyror_svartmyror_och_pissmyror.php
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty JAAAAA

    Inlägg  Sniperace 2009-03-30, 08:45

    Susz X skrev:
    "Jag tycker synd om dig Susz, att du inte lyckas förstå att hela denne skrift är något som inte ens den mest inbitne nazist skulle vilja se eftersom den avslöjar hela lögnen bak hiters sätt att ta makten samtidigt som den klär av nynassarnas försök att få med sig svensk ungdom, NÄR ska du fatta och förstå att du klivit i galen tunna och anklagar en som skrivit MOT nazismen för att vara med, du är BORTGJORD, försök förstå, läs det IGEN, och IGEN KANSKE kommer insikten till slut...."
    av Snipe

    Varför har du sån otur när du tänker Snipe (medvetet eller omedvetet)??

    Det är just det jag förstår- därför beslöt jag att synliggöra dessas skrivelse till slut.. Begriper du inte att jag synliggör just på grund av att folk ska se och jämföra med den propaganda som är- och har varit ett bra tag- det står ju oxå beskrivet ur dagsläget vilka grupper dessa använder sig av. Dessa grupper beskrevs inte på hitlers tid...ej heller den exakta strategin av i dag..
    Funderar på om jag ska skicka det vidare även till massmedia...och hoppas på en för riktiga bra människor en okej konsekvens med ökad insikt i dagens propagandaspridning

    Vad tycker du om iden Snipe- och ni andra här på AC? Råd?
    cat

    http://blogg.aftonbladet.se/24432/perma/1165923/#comments



    Jadu, ja vet inte om ja brukar ha otur när jag tänker eller inte, men en sak är säker, vissa saknar TOTALT förmågan till läsförståelse och fantiserar in en annan betydelse än vad den ha sin fobi.

    SNÄLLA skicka in detta till media, skicka det till så många du kan, sedan kan du börja lägga in i forumet om konspirationen från media att inte synliggöra ett jätteproblem du upptäckt, att de inte lyckas se hur den skrift du läger fram är en kurs för och av nazister för att sprida sin ism.....

    förslag BÖRJA med EXPO som ju är den störste kämpen mot just nazism, och du ska se att de omedelbart tar itu med denna och ser till att det kommer ut på nätet och i ljuset- Som en förklaring till hur nazismen kunde lyckas på trettiotalet, och hur de idag FÖRSÖKER, tänker man efter så KUNDE den ju vara skriven AV DEM!!


    Lycka till Susz!! lol!
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  kanaljen 2009-03-30, 11:16

    Susz X skrev:"Du är en stackare.."

    Förvisso är våren här och myrstacken börjar krylla av myror. Det tycker jag är trevligt..när dessa håller sig i djupa skogen...
    Men en i stacken? Nopp . Där är vi inte lika alls Kanaljen.Jag blir aldrig en myra i din "stack".

    Är smått allergisk mot just den arten..

    Jag är inte allergisk mot dig däremot tycker jag synd om dig. Att se nazister i alla gatuhörn kan inte vara roligt.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Susz X 2009-03-30, 12:04



    Jag är inte allergisk mot dig däremot tycker jag synd om dig. Att se nazister i alla gatuhörn kan inte vara roligt.[/color]
    [/quote]

    Tack för omtanken- men "rädd" är jag inte inte heller ser jag nazister i varenda gathörn..
    Däremot tycker jag om människor- och ser hur människor förs bakom ljuset med "halvsanningar", dubbelmoral i en "fin fasad utåt"...med rena lögner.
    Det är sorgligt och gör mig förbannad. Och jag kommer aldrig att acceptera gubbar/kärringar som gör allt för att få makt över andra människor- oavsett det handlar om troll på nätet, troll IRL , statliga yrken eller i politiken...
    Jasså Snipe- du börjar inse vikten av att fega ur..bra det..för jag är inte ensam..
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-30, 12:16

    Som jag ser det hela, så är suszX, lyckligt lottad som ser mer än bara sig själv, Arrow

    Jämfört med dessa, vad dom nu är för något? No
    Som går omkring med sina skygglappar och håller koll så långt som den egna näsan räcker, Wink

    Skulle väl vara att dom små liven avnjuter sina egna spegelbilder också, slickande sig själv runt truten Wink
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  blueheaven 2009-03-30, 12:27

    martin7lindgren skrev:Som jag ser det hela, så är suszX, lyckligt lottad som ser mer än bara sig själv, Arrow

    Jämfört med dessa, vad dom nu är för något? No
    Som går omkring med sina skygglappar och håller koll så långt som den egna näsan räcker, Wink

    Skulle väl vara att dom små liven avnjuter sina egna spegelbilder också, slickande sig själv runt truten Wink

    Fortsätt straffa ut dig själv martin! monkey
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Susz

    Inlägg  kanaljen 2009-03-30, 12:30

    Susz X skrev:


    Jag är inte allergisk mot dig däremot tycker jag synd om dig. Att se nazister i alla gatuhörn kan inte vara roligt.[/color]

    Tack för omtanken- men "rädd" är jag inte inte heller ser jag nazister i varenda gathörn..
    Däremot tycker jag om människor- och ser hur människor förs bakom ljuset med "halvsanningar", dubbelmoral i en "fin fasad utåt"...med rena lögner.
    Det är sorgligt och gör mig förbannad. Och jag kommer aldrig att acceptera gubbar/kärringar som gör allt för att få makt över andra människor- oavsett det handlar om troll på nätet, troll IRL , statliga yrken eller i politiken...
    Jasså Snipe- du börjar inse vikten av att fega ur..bra det..för jag är inte ensam..
    [/quote]

    Då pratar du om sossar som suttit i maktens korridor på livstid. De gör vad som helst och diktar upp vilken smörja som helst bara för att hålla sig kvar i maktens korridor. Mitt län norrbotten har fullt av sådana livstidskontrakterade idioter.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  SiP 2009-03-30, 15:14

    [quote="Susz X"]
    Jasså Snipe- du börjar inse vikten av att fega ur..bra det..för jag är inte ensam..[/color]


    Är det någon som vet vad trollet menar med detta inlägg???

    Var "fegar" sniper ur? Vilka har hon med sig....

    Som sagt, "det är synd om människan", det sade August Strindberg redan på sin tid, och då hade han inte ens träffat, "tusen själar Susz"...

    Tips..Träna läsförståelse Susz. lol!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty skrattar hejdlöst

    Inlägg  Sniperace 2009-03-30, 16:09

    Susz X skrev:


    Jag är inte allergisk mot dig däremot tycker jag synd om dig. Att se nazister i alla gatuhörn kan inte vara roligt.[/color]

    Tack för omtanken- men "rädd" är jag inte inte heller ser jag nazister i varenda gathörn..
    Däremot tycker jag om människor- och ser hur människor förs bakom ljuset med "halvsanningar", dubbelmoral i en "fin fasad utåt"...med rena lögner.
    Det är sorgligt och gör mig förbannad. Och jag kommer aldrig att acceptera gubbar/kärringar som gör allt för att få makt över andra människor- oavsett det handlar om troll på nätet, troll IRL , statliga yrken eller i politiken...
    Jasså Snipe- du börjar inse vikten av att fega ur..bra det..för jag är inte ensam..

    Nåja, jag mailade texten till EXPO, de undrade vad du var för en konstig figur som kunde tolka det som ett STÖD för nazister, när det var det JAG skrev, en förklaring HUR nasarna kunde lyckas och ett nedgörande av deras intelligensnivå osv, det var enligt dem ABSOLUT ingen en nazist skulle använda för att skola nassar eller ens någon som skulle vara bra för dem.


    Jag har INTE fegat ur, jag står KVAR i min åsikt som STÄRKTS av EXPO..... cheers


    Inse du har i detta fall gjort bort dig riktigt ordentligt.... bounce


    Senast ändrad av Sniperace den 2009-03-30, 16:12, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : edit stavfel)
    smilet
    smilet


    Antal inlägg : 53
    Join date : 09-02-23

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Kaliber

    Inlägg  smilet 2009-03-30, 22:44

    Hört programmet om SD. Kan man vara ett parti som vill vara för mänskliga rättigheter
    och alla människors lika rätt till ett värdigt liv när man har medlemmar som har klart
    högerextremistiska åsikter.Kvittar vad Åkesson mässar det är ju medlemmarna i partiet som för fram sina åsikter.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Smilet

    Inlägg  kanaljen 2009-03-31, 01:40

    smilet skrev:Hört programmet om SD. Kan man vara ett parti som vill vara för mänskliga rättigheter
    och alla människors lika rätt till ett värdigt liv när man har medlemmar som har klart
    högerextremistiska åsikter.Kvittar vad Åkesson mässar det är ju medlemmarna i partiet som för fram sina åsikter.

    Har du hört interna hemligheter från andra partier? Nä, givetvist inte!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Kakmonstret 2009-03-31, 02:16

    Om det stämmer så har väl Anna Sjödin hittat ett nytt parti Smile
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Susz X 2009-03-31, 03:13

    kanaljen skrev:
    smilet skrev:Hört programmet om SD. Kan man vara ett parti som vill vara för mänskliga rättigheter
    och alla människors lika rätt till ett värdigt liv när man har medlemmar som har klart
    högerextremistiska åsikter.Kvittar vad Åkesson mässar det är ju medlemmarna i partiet som för fram sina åsikter.

    Har du hört interna hemligheter från andra partier? Nä, givetvist inte!

    Jasså- du vågar bara vara uppe på nätterna Kanaljen...nja rårasism ska inte accepteras
    i en demokrati- då är det ju ingen demokrati- om inte politiker är det. Det kravet har jag rätt att ställa- och vi ska tamefaan ha det som krav oxå! Ge inte vika för förtryckare!
    Varför har du sådan otur när du skriver att du inte ens försööker tänka en smula mer än på dig själv? Älskar du förnedring så till den milda grad...?

    Sponsored content


    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti - Sida 4 Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 08:32