Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Sniperace
croz
RedCloud
Dao
F.I.S.T
Sossar ee lata
10 posters

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-03, 09:09

    En kille av typ 24 som fightades hade ett svenskt namn resten var invandrare, och i publiken så var vi nästan de enda vita, resten var uppblåsta ungdomar från de mindre beställda förorterna, hur kommer det sig att bara invandrare gillar att se på när folk slår varandra sönder & samman? JO våld ligger i deras natur, själva gick vi efter halva för vem vill se "lagliga" gatuslagsmål? patetiskt! Kan väl säga att de som var där för att se detta inte direkt klyver atomer på arbetstid Very Happy , sen ser man ju framför sig hur dessa små idioter går ut på gatan efteråt och slår ner människor för att "leka" MMA fighters.
    Nej det var inte mycket att se, hela fryshuset var fyllt med idioter om jag får säga mitt.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-03, 09:14

    Sossar ee lata skrev:Nej det var inte mycket att se, hela fryshuset var fyllt med idioter om jag får säga mitt.

    Som tur var gick en av de största vid paus verkar det som Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Dao 2010-05-03, 09:29

    MMA, boxning och liknande fysiska sporter, har alltid varit arbetarklassens idrott - de som står lägst i samhället!

    Idag är det invandrare som bebor det lägsta trappsteget i vårt samhälle - så det är inte konstigt att de dominerar i MMA!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  RedCloud 2010-05-03, 09:34

    Whites only --- Seels drömsamhälle.... puke....
    avatar
    croz


    Antal inlägg : 278
    Join date : 09-03-24

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  croz 2010-05-03, 09:40

    Sossar ee lata skrev:En kille av typ 24 som fightades hade ett svenskt namn resten var invandrare, och i publiken så var vi nästan de enda vita, resten var uppblåsta ungdomar från de mindre beställda förorterna, hur kommer det sig att bara invandrare gillar att se på när folk slår varandra sönder & samman? JO våld ligger i deras natur, själva gick vi efter halva för vem vill se "lagliga" gatuslagsmål? patetiskt! Kan väl säga att de som var där för att se detta inte direkt klyver atomer på arbetstid Very Happy , sen ser man ju framför sig hur dessa små idioter går ut på gatan efteråt och slår ner människor för att "leka" MMA fighters.
    Nej det var inte mycket att se, hela fryshuset var fyllt med idioter om jag får säga mitt.

    Det är väl någon stockholmsgrej kanske för jag var på The Zone förra året i lisebergshallen och då var det nästan tvärtom.
    Jag tycker även att du ska säga till Eddie Bengtson att du är trött på att han går på gatan och slåss..



    Henning Svendsen
    Trondheim Fight Gym
    Norway

    Martin Svensson
    Frontier MMA
    Sweden

    Alexander Prodèr
    GBG MMA
    Sweden

    Peter Engdahl
    Kött FC
    Sweden

    Christoffer Svensson
    Gladius MMA
    Sweden

    Jens Östling
    Gladius MMA
    Sweden

    Jeppe Fausing
    MMA-CPH
    Denmark

    Anton Mattsson
    Gladius MMA
    Sweden

    Michael Böbner
    Yogaka Fight Team
    Switzerland

    Åke Bergvall
    Gladius MMA
    Sweden

    Jakub Bugaj
    Frölunda Kampsport Center
    Sweden

    Peter Enbom
    Gladius MMA
    Sweden

    Pavel Nakonieczny
    Yogaka Fight Team
    Switzerland

    Besam Yousef
    Gladius MMA
    Sweden

    Panikos Kleanthous
    Storm Gym
    UK

    Marko Gyllenland
    Spirit Fight Center
    Sweden

    Ståle Nyang
    Team Frontline
    Norway

    Cole Lauritsen
    Frontier MMA
    Sweden

    Daniel Engström
    Telge MMA
    Sweden

    Victor Cheng
    Gladius MMA
    Sweden

    Karim Mammar
    Team Tourcoing MMA
    France

    August Wallen
    Gladius MMA
    Sweden

    Vladimir Kuchenko
    Rusfighters Sport Club
    Russia

    Eddy Bengtsson
    Gladius MMA
    Sweden
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Okej det kanske var denna gång då?

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-03, 09:54

    croz skrev:
    Sossar ee lata skrev:En kille av typ 24 som fightades hade ett svenskt namn resten var invandrare, och i publiken så var vi nästan de enda vita, resten var uppblåsta ungdomar från de mindre beställda förorterna, hur kommer det sig att bara invandrare gillar att se på när folk slår varandra sönder & samman? JO våld ligger i deras natur, själva gick vi efter halva för vem vill se "lagliga" gatuslagsmål? patetiskt! Kan väl säga att de som var där för att se detta inte direkt klyver atomer på arbetstid Very Happy , sen ser man ju framför sig hur dessa små idioter går ut på gatan efteråt och slår ner människor för att "leka" MMA fighters.
    Nej det var inte mycket att se, hela fryshuset var fyllt med idioter om jag får säga mitt.

    Det är väl någon stockholmsgrej kanske för jag var på The Zone förra året i lisebergshallen och då var det nästan tvärtom.
    Jag tycker även att du ska säga till Eddie Bengtson att du är trött på att han går på gatan och slåss..



    Henning Svendsen
    Trondheim Fight Gym
    Norway

    Martin Svensson
    Frontier MMA
    Sweden

    Alexander Prodèr
    GBG MMA
    Sweden

    Peter Engdahl
    Kött FC
    Sweden

    Christoffer Svensson
    Gladius MMA
    Sweden

    Jens Östling
    Gladius MMA
    Sweden

    Jeppe Fausing
    MMA-CPH
    Denmark

    Anton Mattsson
    Gladius MMA
    Sweden

    Michael Böbner
    Yogaka Fight Team
    Switzerland

    Åke Bergvall
    Gladius MMA
    Sweden

    Jakub Bugaj
    Frölunda Kampsport Center
    Sweden

    Peter Enbom
    Gladius MMA
    Sweden

    Pavel Nakonieczny
    Yogaka Fight Team
    Switzerland

    Besam Yousef
    Gladius MMA
    Sweden

    Panikos Kleanthous
    Storm Gym
    UK

    Marko Gyllenland
    Spirit Fight Center
    Sweden

    Ståle Nyang
    Team Frontline
    Norway

    Cole Lauritsen
    Frontier MMA
    Sweden

    Daniel Engström
    Telge MMA
    Sweden

    Victor Cheng
    Gladius MMA
    Sweden

    Karim Mammar
    Team Tourcoing MMA
    France

    August Wallen
    Gladius MMA
    Sweden

    Vladimir Kuchenko
    Rusfighters Sport Club
    Russia

    Eddy Bengtsson
    Gladius MMA
    Sweden

    Vad svamlar du om? jag sa att jag tror att många yngre killar som var i publiken kan bli "taggade" av att se detta och sen ge sig ut på stan och ge folk på käften, tror du jag har helt fel?

    Red C du är så otroligt dum i dina inlägg så det är inte ens värt att svara på annat sätt än att du är just dum och vilsen i din lilla koja.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-03, 09:57

    Sossar ee lata skrev:

    Vad svamlar du om? jag sa att jag tror att många yngre killar som var i publiken kan bli "taggade" av att se detta och sen ge sig ut på stan och ge folk på käften,

    Sossar ee lata skrev: tror du jag har helt fel?

    Det är inte intressant vad din fantasigenerator och poor excuse of a brain, neddoppad i rasistfördomar..... fantiserar fram...
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Du kan inte ens svar på om du tror att ungdomar blir våldsamma av att se detta?

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-03, 09:59

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:

    Vad svamlar du om? jag sa att jag tror att många yngre killar som var i publiken kan bli "taggade" av att se detta och sen ge sig ut på stan och ge folk på käften,

    Sossar ee lata skrev: tror du jag har helt fel?

    Det är inte intressant vad din fantasigenerator och poor excuse of a brain, neddoppad i rasistfördomar..... fantiserar fram...

    Ja se rödingar, ner med huvudet i sanden som vanligt scratch lol! dum dummare fist Red C
    avatar
    croz


    Antal inlägg : 278
    Join date : 09-03-24

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  croz 2010-05-03, 10:38

    Sossar ee lata skrev:
    croz skrev:
    Sossar ee lata skrev:En kille av typ 24 som fightades hade ett svenskt namn resten var invandrare, och i publiken så var vi nästan de enda vita, resten var uppblåsta ungdomar från de mindre beställda förorterna, hur kommer det sig att bara invandrare gillar att se på när folk slår varandra sönder & samman? JO våld ligger i deras natur, själva gick vi efter halva för vem vill se "lagliga" gatuslagsmål? patetiskt! Kan väl säga att de som var där för att se detta inte direkt klyver atomer på arbetstid Very Happy , sen ser man ju framför sig hur dessa små idioter går ut på gatan efteråt och slår ner människor för att "leka" MMA fighters.
    Nej det var inte mycket att se, hela fryshuset var fyllt med idioter om jag får säga mitt.

    Det är väl någon stockholmsgrej kanske för jag var på The Zone förra året i lisebergshallen och då var det nästan tvärtom.
    Jag tycker även att du ska säga till Eddie Bengtson att du är trött på att han går på gatan och slåss..



    Henning Svendsen
    Trondheim Fight Gym
    Norway

    Martin Svensson
    Frontier MMA
    Sweden

    Alexander Prodèr
    GBG MMA
    Sweden

    Peter Engdahl
    Kött FC
    Sweden

    Christoffer Svensson
    Gladius MMA
    Sweden

    Jens Östling
    Gladius MMA
    Sweden

    Jeppe Fausing
    MMA-CPH
    Denmark

    Anton Mattsson
    Gladius MMA
    Sweden

    Michael Böbner
    Yogaka Fight Team
    Switzerland

    Åke Bergvall
    Gladius MMA
    Sweden

    Jakub Bugaj
    Frölunda Kampsport Center
    Sweden

    Peter Enbom
    Gladius MMA
    Sweden

    Pavel Nakonieczny
    Yogaka Fight Team
    Switzerland

    Besam Yousef
    Gladius MMA
    Sweden

    Panikos Kleanthous
    Storm Gym
    UK

    Marko Gyllenland
    Spirit Fight Center
    Sweden

    Ståle Nyang
    Team Frontline
    Norway

    Cole Lauritsen
    Frontier MMA
    Sweden

    Daniel Engström
    Telge MMA
    Sweden

    Victor Cheng
    Gladius MMA
    Sweden

    Karim Mammar
    Team Tourcoing MMA
    France

    August Wallen
    Gladius MMA
    Sweden

    Vladimir Kuchenko
    Rusfighters Sport Club
    Russia

    Eddy Bengtsson
    Gladius MMA
    Sweden

    Vad svamlar du om? jag sa att jag tror att många yngre killar som var i publiken kan bli "taggade" av att se detta och sen ge sig ut på stan och ge folk på käften, tror du jag har helt fel?

    Red C du är så otroligt dum i dina inlägg så det är inte ens värt att svara på annat sätt än att du är just dum och vilsen i din lilla koja.

    Jag tror att vissa kan bli "taggade" men det är nog en försvinnande liten del i så fall. De som går på sådana här galor gör det för att det gillar sporten och många tränar själva. Se på dig själv, du gick väl inte ut och slogs på stan efteråt?

    Vad har du att säga om de tävlande i turneringen jag skrev om? Ligger det i svenskars natur att slåss bara för att svenskar var överrepresenterade?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Sniperace 2010-05-03, 10:46

    jag skiter totalt i vilka som deltog och vilka som tittade på, sådana sporter ser jag som äckliga, att slå på varandra, göra allt för att skada varandra osv, vara en sport, nej fy faaaan säger jag.

    ps. jag avskyr även boxning, ser sådant som legaliserad MISSHANDEL
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  RedCloud 2010-05-03, 10:53

    Kan väl säga att de som var där för att se detta inte direkt klyver atomer på arbetstid

    Du var i gott sällskap med andra ord....
    avatar
    croz


    Antal inlägg : 278
    Join date : 09-03-24

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  croz 2010-05-03, 10:54

    Sniperace skrev:jag skiter totalt i vilka som deltog och vilka som tittade på, sådana sporter ser jag som äckliga, att slå på varandra, göra allt för att skada varandra osv, vara en sport, nej fy faaaan säger jag.

    ps. jag avskyr även boxning, ser sådant som legaliserad MISSHANDEL


    Det är helt okej att du tycker så. Ingen som blir tvingad att vare sig titta eller delta. Alla har olika gränser med vad dem känner är bekvämt. Vissa tycker att en tackling i hockey inte är så farligt men att en spark på låret är det.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Sniperace 2010-05-03, 11:03

    croz skrev:
    Sniperace skrev:jag skiter totalt i vilka som deltog och vilka som tittade på, sådana sporter ser jag som äckliga, att slå på varandra, göra allt för att skada varandra osv, vara en sport, nej fy faaaan säger jag.

    ps. jag avskyr även boxning, ser sådant som legaliserad MISSHANDEL


    Det är helt okej att du tycker så. Ingen som blir tvingad att vare sig titta eller delta. Alla har olika gränser med vad dem känner är bekvämt. Vissa tycker att en tackling i hockey inte är så farligt men att en spark på låret är det.

    Ja, så jag har konsekvent avstått att titta på sådant..
    och nej jag tittar inte på hockey, har aldrig varit intresserad av sport Very Happy

    men som jag sa, jag ser sådant som kampsporter där det går ut på att slå ner varandra som legaliserad misshandel där får man slå varandra medvetslösa utan tankar på straff.

    MEN om två killar kommer överens med varandra att gå ut på gården och börja puckla på varandra i fullt samförstånd, faller detta under allmänt åtal som just misshandel.

    vad du sedan skrev och tackling, så är det inte något som går ut på att skada, glöm inte att en ful sådan renderar utvisning om jag har rätt för mig....

    Jag var förresten god vän med Floyd Patterson under den tid han bodde i götet och öppnade Floyd´s hamburgerrestaurang, och han förstod min inställning till fullo.
    avatar
    croz


    Antal inlägg : 278
    Join date : 09-03-24

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  croz 2010-05-03, 11:30

    Sniperace skrev:
    croz skrev:
    Sniperace skrev:jag skiter totalt i vilka som deltog och vilka som tittade på, sådana sporter ser jag som äckliga, att slå på varandra, göra allt för att skada varandra osv, vara en sport, nej fy faaaan säger jag.

    ps. jag avskyr även boxning, ser sådant som legaliserad MISSHANDEL


    Det är helt okej att du tycker så. Ingen som blir tvingad att vare sig titta eller delta. Alla har olika gränser med vad dem känner är bekvämt. Vissa tycker att en tackling i hockey inte är så farligt men att en spark på låret är det.

    Ja, så jag har konsekvent avstått att titta på sådant..
    och nej jag tittar inte på hockey, har aldrig varit intresserad av sport Very Happy

    men som jag sa, jag ser sådant som kampsporter där det går ut på att slå ner varandra som legaliserad misshandel där får man slå varandra medvetslösa utan tankar på straff.

    MEN om två killar kommer överens med varandra att gå ut på gården och börja puckla på varandra i fullt samförstånd, faller detta under allmänt åtal som just misshandel.

    vad du sedan skrev och tackling, så är det inte något som går ut på att skada, glöm inte att en ful sådan renderar utvisning om jag har rätt för mig....

    Jag var förresten god vän med Floyd Patterson under den tid han bodde i götet och öppnade Floyd´s hamburgerrestaurang, och han förstod min inställning till fullo.

    Om en hockeyspelare är ute efter att skada kan ju diskuteras. Om motståndaren tvingas gå av efter en regelrätt tackling så är nog dem flesta hockeyspelare nöjda.

    MMA har lägre skadefrekvens än fotboll, hockey och ridning och det är så jag ser på det. Om det är låg skaderisk jämfört med andra sporter, spelar det då någon roll vad sporten går ut på?

    S-E-L var även orolig att ungdomarna skulle gå ut på stan och slåss. Men jämför säkerhetspådrag runt an allsvensk match och en MMA-gala.
    Jag tror att det har varit över 50-galor i sverige och hur många gånger har man hört om misshandelsfall runt ett sådant evenemang. Jag tror definitivt inte media skulle sopa något sådant under mattan.
    avatar
    croz


    Antal inlägg : 278
    Join date : 09-03-24

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  croz 2010-05-03, 11:32

    S-E-L!

    Ville du inte kommentera antal "icke svenska" namn i The Zone 4?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-03, 11:33

    Jag gillar inte heller misshandel förklätt i sport...
    Men här ställer de i alla fall upp frivilligt och pucklar på varann....

    Det som är patetiskt är Seels rasistvinkling på tråden
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Sniperace 2010-05-03, 11:34

    F.I.S.T skrev:Jag gillar inte heller misshandel förklätt i sport...
    Men här ställer de i alla fall upp frivilligt och pucklar på varann....

    Det som är patetiskt är Seels rasistvinkling på tråden

    ja, den kommenterade jag överhuvudtaget INTE, det var ju redan påvisat med listan
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Sniperace 2010-05-03, 11:36

    croz skrev:
    Sniperace skrev:
    croz skrev:
    Sniperace skrev:jag skiter totalt i vilka som deltog och vilka som tittade på, sådana sporter ser jag som äckliga, att slå på varandra, göra allt för att skada varandra osv, vara en sport, nej fy faaaan säger jag.

    ps. jag avskyr även boxning, ser sådant som legaliserad MISSHANDEL


    Det är helt okej att du tycker så. Ingen som blir tvingad att vare sig titta eller delta. Alla har olika gränser med vad dem känner är bekvämt. Vissa tycker att en tackling i hockey inte är så farligt men att en spark på låret är det.

    Ja, så jag har konsekvent avstått att titta på sådant..
    och nej jag tittar inte på hockey, har aldrig varit intresserad av sport Very Happy

    men som jag sa, jag ser sådant som kampsporter där det går ut på att slå ner varandra som legaliserad misshandel där får man slå varandra medvetslösa utan tankar på straff.

    MEN om två killar kommer överens med varandra att gå ut på gården och börja puckla på varandra i fullt samförstånd, faller detta under allmänt åtal som just misshandel.

    vad du sedan skrev och tackling, så är det inte något som går ut på att skada, glöm inte att en ful sådan renderar utvisning om jag har rätt för mig....

    Jag var förresten god vän med Floyd Patterson under den tid han bodde i götet och öppnade Floyd´s hamburgerrestaurang, och han förstod min inställning till fullo.

    Om en hockeyspelare är ute efter att skada kan ju diskuteras. Om motståndaren tvingas gå av efter en regelrätt tackling så är nog dem flesta hockeyspelare nöjda.

    MMA har lägre skadefrekvens än fotboll, hockey och ridning och det är så jag ser på det. Om det är låg skaderisk jämfört med andra sporter, spelar det då någon roll vad sporten går ut på?

    S-E-L var även orolig att ungdomarna skulle gå ut på stan och slåss. Men jämför säkerhetspådrag runt an allsvensk match och en MMA-gala.
    Jag tror att det har varit över 50-galor i sverige och hur många gånger har man hört om misshandelsfall runt ett sådant evenemang. Jag tror definitivt inte media skulle sopa något sådant under mattan.


    det är mycket möjligt att det är som du säger, men som sagt, för mig känns det motbjudande att något kan gå ut på att slå varandra på käften.....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-03, 11:41

    S-ee-L till moderathärvan och falangen moderatrasister, thats it!

    Dessutom har just fryshuset fått många utsatta ungdomar tillbaks från olika former av utsatthet!

    Men för en moderatrasist som S-ee-L är väl varje ung av annat ursprung som får ordning på sina liv en mardröm, varje ung som fixar sin tillvaro blir ju en mindre för rasisterna att rikta sina blåslampor på!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-03, 11:48

    Lite omoral här Sniper, du ogillar boxning och kampsporter, för våldets skull,

    Men du gillar vapenskrammel, trots att vi vet att just vapen i fel händer orsakar mycket våld och ond bråd död runt om i världen varje dag!

    Berätta varför det är bättre med vapen under ordnade former, än med kampsporter,

    Vad tycker du om att ALI utsågs till hela 1900 talets största idrottsman?
    Sen har vi ju vår egen skytt Ragnar Skanåker,
    Så visst är båda sporterna rumsrena tycker jag iallafall!


    Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-05-03, 11:57, ändrad totalt 1 gång
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Är det rasistiskt att undra varför ca 95% av de som var med och de som tittade var invandrare

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-03, 11:54

    Det var bara en fråga.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Dao 2010-05-03, 11:56

    Ingen risk att MME eller annan kampsport "taggar" folk att slåss på gatan. Snarare är det tvärt om...

    Om det nu var DET debatten handlade om!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-03, 11:59

    Sossar ee lata skrev:Det var bara en fråga.

    Nej det var inte "bara" en fråga
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Sniperace 2010-05-03, 12:02

    MartinLindgren skrev:Lite omoral här Sniper, du ogillar boxning och kampsporter, för våldets skull,

    Men du gillar vapenskrammel, trots att vi vet att just vapen i fel händer orsakar mycket våld och ond bråd död runt om i världen varje dag!

    Berätta vad som är bättre med vapen under ordnade former skulle vara bättre än kampsporter,

    Vad tycker du om att ALI utsågs till hela 1900 talets största idrottsman?
    Sen har vi ju vår egen skytt Ragnar Skanåker,
    Så visst är båda sporterna rumsrena tycker jag iallafall!

    där har du totalt fel, visst vapen kan orsaka skada om de används fel, men det kan knivar, bilar brännbollsträn också göra eller hur?

    nu är det så at i min värld skjuter vi BARA på PAPPTAVLOR ALDRIG några sådana som föreställer mänskliga mål osv, faktum är att jag var en av dem som tidigt i dn svenska skytterörelsen kämpade för att få bort sådana mål, idag är de förbjudna att använda inom denna....

    så skyttesporten går bara ut på att göra hål i en pappskiva på långt avstånd, inte att skada eller åsamka någon smärta.

    jag tropr inte du kan hitta några skador som orsakats inom skytterörelsen att någon vådaskjutit någon eller liknande (utom i försvarets övningar)

    du kommer hur du än letar inte hitta några av dessa sportskyttar som använt vapnet i våldssammanhang, sådana hittar man istället bland sådana som vill vara tuffa och INTE har den bakgrunden, för hos oss försvinner denna känsla väldigt snabbt och vapen får inte längre något "romantiskt" över sig, de blir helt enkelt enbart ett sportredsskap
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Sniperace 2010-05-03, 12:04

    Dao skrev:Ingen risk att MME eller annan kampsport "taggar" folk att slåss på gatan. Snarare är det tvärt om...

    Om det nu var DET debatten handlade om!

    utövarna av sporten taggas med all säkerhet INTE, men en del av åskådarna kan nog få idéer, sådant ser man ju ibland ute eller hur, men de som UTÖVAR sporten får en helt annan syn på det...

    Sponsored content


    Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland.... Empty Sv: Var på MMA gala i lördags, kändes som om man var i något arabland....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 18:45