Visserligen har jag ingen betong eller paraboler runt omkring mig, mer skog och sjö.
Men grannen är skåning, så visst finns det områden med konstiga dialekter.
Kan vi säga samma om V?RedCloud skrev:"JAg säger hellre att det FINNS rasister som är medlemmar i SD"
Men för helsicke Sniper, vi känner ju SDs historia som ett parti med rötterna i ren nazism.
Hur mycket de än försöker göra sig rumsrena, bla med hjälp av sådan inlägg som du gör, så går den bruna färgen liksom inte bort.
RedCloud skrev:"Här finns bara betong och paraboler och alla pratar med konstiga dialekter"
Visserligen har jag ingen betong eller paraboler runt omkring mig, mer skog och sjö.
RedCloud skrev:Vän av ordningen måste rätta Svackan.
Falukorvens upphovsmän var tyskar som arbetade i Falu gruva.
RedCloud skrev:"Här finns bara betong och paraboler och alla pratar med konstiga dialekter"
RedCloud skrev:"Fritt från bilbränder och inbrott m.o. Låter skönt!"
Mest arisk hembränning, fyllekörningar och hustrumisshandel.....
RedCloud skrev:"Att tillägga är väl att Rosengård för övrigt bör sprängas till dess rika grund."
och istället bygga en schysst liten KZ-camp för alla icke-arier ?
Susz X skrev:Inte utan anledning det plockas undan vissa känsliga fakta från nätet- har som tidigare sagt kopierat och sparat - och visa en del människor jag har förtroende för ..nu har jag valt att blogga om eländet- dock utesluter jag det parti vars dekal satt längst ned- just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen..
Mer att de använts/ används som redskap..kan så vara oxå ? Det är vibbar jag fått ute i etern- att en "papa" träder in vid diskussioner med sd anhängare. Han/ hon är sträng- mycket sträng och otäckt manipulativ...
http://blogg.aftonbladet.se/24432/perma/1165923/#comments
R.O.F.L skrev:Susz X skrev:Inte utan anledning det plockas undan vissa känsliga fakta från nätet- har som tidigare sagt kopierat och sparat - och visa en del människor jag har förtroende för ..nu har jag valt att blogga om eländet- dock utesluter jag det parti vars dekal satt längst ned- just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen..
Mer att de använts/ används som redskap..kan så vara oxå ? Det är vibbar jag fått ute i etern- att en "papa" träder in vid diskussioner med sd anhängare. Han/ hon är sträng- mycket sträng och otäckt manipulativ...
"just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen"
Skulle lika gärna kunna vara en vänsterpartist
RedCloud skrev:[i]
att du är rasistklackens största påhejare har framgått med all önskvärd tydlighet tidigare Kanaljen.
Susz X skrev:Inte utan anledning det plockas undan vissa känsliga fakta från nätet- har som tidigare sagt kopierat och sparat - och visa en del människor jag har förtroende för ..nu har jag valt att blogga om eländet- dock utesluter jag det parti vars dekal satt längst ned- just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen..
R.O.F.L skrev:Susz X skrev:Inte utan anledning det plockas undan vissa känsliga fakta från nätet- har som tidigare sagt kopierat och sparat - och visa en del människor jag har förtroende för ..nu har jag valt att blogga om eländet- dock utesluter jag det parti vars dekal satt längst ned- just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen..
"just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen"
Susz X skrev:R.O.F.L skrev:Susz X skrev:Inte utan anledning det plockas undan vissa känsliga fakta från nätet- har som tidigare sagt kopierat och sparat - och visa en del människor jag har förtroende för ..nu har jag valt att blogga om eländet- dock utesluter jag det parti vars dekal satt längst ned- just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen..
Nopp- inte alls. Länken togs bort i ett samband som styrker mycket. Skulle aldrig gå ut med detta annars. Så försök inte lura mig gosse...nej inga takter så..
Och- det viktiga för mig är att mina vänner och goda människor får kunskap.
Orginalet har de som skall ha det.
Vad ligger bakom denna plötsliga panik- försvarsreaktion? Berätta vettja..
Susz X skrev:R.O.F.L skrev:Susz X skrev:Inte utan anledning det plockas undan vissa känsliga fakta från nätet- har som tidigare sagt kopierat och sparat - och visa en del människor jag har förtroende för ..nu har jag valt att blogga om eländet- dock utesluter jag det parti vars dekal satt längst ned- just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen..
Nopp- inte alls. Länken togs bort i ett samband som styrker mycket. Skulle aldrig gå ut med detta annars. Så försök inte lura mig gosse...nej inga takter så..
kanaljen skrev:Susz X skrev:R.O.F.L skrev:Susz X skrev:Inte utan anledning det plockas undan vissa känsliga fakta från nätet- har som tidigare sagt kopierat och sparat - och visa en del människor jag har förtroende för ..nu har jag valt att blogga om eländet- dock utesluter jag det parti vars dekal satt längst ned- just för att jag är inte såå söker på att detta är skrivet av en SD:are egentligen..
Jag har läst samma blogg och det var inte skrivet av en SD:are, snarare en kommunist. Du läser som en kratta, det har du gett bevis för mer än en gång.
Sniperace skrev:Skrivaren förklara HUR Hitler lyckades lura med sig folket genom att spela på känslor och gemenskap, ja kunde inte någonstans se någon beundran för det nazistiska budskapet osv, rätta mig gärna om ja har fel....
dem fem stora: vargen, björnen, järven, lodjuret och människanSusz X skrev:Rofl och Kanaljen- vilka partier brinner era hjärtan för dåh? Ni har aldrig riktigt klargjort det- gränserna är sååå flytande mellan de tre..Kanske borde jag även undra över vilken av "de fem stora"?
Susz X skrev:Sniperace skrev:Skrivaren förklara HUR Hitler lyckades lura med sig folket genom att spela på känslor och gemenskap, ja kunde inte någonstans se någon beundran för det nazistiska budskapet osv, rätta mig gärna om ja har fel....Det är en kurs i hur man ska få makten över ett folk Snipe...en fullfjättrad analys av tillvägagångssätt- med beskrivning av dem de ska använda sig av som "de som inte har så mycket innanför pannbenet"- så kallar de sina "kamrater"- sina "redskap" inget annat. Försvarar du detta Snipe?