Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
blueheaven
Thetaxpayer
Redvictory
Regndrottning
patriot
marxisten
Ezzlirsk
GustavAnder
Dao
Sniperace
DMustaine
MartinLindgren
RedCloud
17 posters

tack USA/not

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

tack USA/not - Sida 6 Empty Sv: tack USA/not

Inlägg  Sniperace 2009-10-27, 21:36

formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Jag anser att om ett antal människor gör attentat, och säger sig göra detta i Al Quaidas namn då är DE Al quaida...
    Detta är dock inget som stödjer Bush och Neocons påståenden om en världsomspännande terroristgrupp med tusentals medlemmar i över 60 länder.

men om det finns de som kallar sig al.quaida i över 60 länder är de då inte al-quaida?

Vi har ju de som kallar sig AFA i väldigt många svenska städer som har aktioner här och där, är de då en lögn, en företeelse som inte finns?, de anser ju sig vara Sverigeomspännande osv....

det finns alltså inte som både media och myndigheter påstår, något AFA?
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-10-27, 23:04

Det går liksom inte att förneka att Al Qaida existerar. Ändå gör våra kära kommunistvänner FS och Rädda Molnet just det. Nåja nog om det det påverkar inte deras trovärdighet ett dugg då den för länge sedan gått igenom botten. Jag tycker på fullt allvar lite synd om dessa förkämpar för den utdöda kommunismen och deras kamp mot väderkvarnarna!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-10-27, 23:11

Att det finns/har funnits en grupp som kallar sig Al-Quaida tvivlar jag inte på. Terrorgrupper dyker upp med jämna mellanrum.

Vad jag ställer mig tvilande på är Al-Quaida som terrorNÄTVERK!... Detta, tycker jag, verkar osannolikt och överdriven. Samt att denna 'nätverk' fick liv under Bushs 'kamp mot terrorn'.

För att utkämpa en kamp måste det finnas en fiende och finns inte denna fiende måste en uppfinnas. Detta tror jag att Bush gjorde. Bush drog sig inte för att starta krig baserad på lögner....

Alltså är Al-Quida som nätverk, en politisk påhitt för att dupera folket att enas mot ett gemensamt 'fiende'.

queen
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-10-27, 23:40

Så World Trade Center var en lögn? Ja du verkar sannerligen begåvad! Självklart kommunicerar terrorister med varann mellan olika länder. Då har vi automatiskt ett nätverk! Sluta konsumera vänsterporr och försök se verkligheten lilla du!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-10-28, 00:18

DMustaine skrev:Så World Trade Center var en lögn? Ja du verkar sannerligen begåvad! Självklart kommunicerar terrorister med varann mellan olika länder. Då har vi automatiskt ett nätverk! Sluta konsumera vänsterporr och försök se verkligheten lilla du!

Vilket är något jag inte sade!

Sluta lyssna enbart på timbropropaganda och lär dig lyssna på folk! No

queen
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-10-28, 01:00

Regndrottning skrev:
    DMustaine skrev:Så World Trade Center var en lögn? Ja du verkar sannerligen begåvad! Självklart kommunicerar terrorister med varann mellan olika länder. Då har vi automatiskt ett nätverk! Sluta konsumera vänsterporr och försök se verkligheten lilla du!

Vilket är något jag inte sade!

Sluta lyssna enbart på timbropropaganda och lär dig lyssna på folk! No

queen

Var det regndrottningen eller regntomten? santa lol!
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-10-29, 00:57

DMustaine skrev:Det går liksom inte att förneka att Al Qaida existerar. Ändå gör våra kära kommunistvänner FS och Rädda Molnet just det. Nåja nog om det det påverkar inte deras trovärdighet ett dugg då den för länge sedan gått igenom botten. Jag tycker på fullt allvar lite synd om dessa förkämpar för den utdöda kommunismen och deras kamp mot väderkvarnarna!
    Vad Al-Qaida beträffar kan vi gärna diskutera vem som slåss mot väderkvarnar Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 04:48