Sniperace 2009-03-27, 10:31
Här har du helt fel OM vi inte ska ha invadring, det föds för FÅ barn i Sverige om det ska finnas möjlighet till just delen att ta hand om våra äldre och att hålla Sverige på fötter.
Förresten jag och min fru har FEM barn, alla har fått en bra uppväxt med bra fostran, ingen a dessa har någonsin varit i klorna på SOC eller utsatta för polisutredningar osv, de fick tidigt lära sig vett och hyfs, de fick lära sg att ma får inte allt man pekar på och att göra rätt för sig, alla ha under åren tjänat sina EGNA pengar, så veckopeng har INTE behövts.
Kvälsposten har haft mina barn som säljare sedan det äldsta var 8 år då han fick börja på prov eftersom de egentligen skulle varit tolv..
Detta jobb har de skött exemplariskt och som sagt alla är mycket väl sedda som vlartade ban i byn..
och det trots att jag under större delen av tiden varit sjukpensionerad, och frun arbetade halvtid för att vi skulle klara oss, så vi klarade oss med MINIMALT med pengar osv,,, men var ändå inte till last för samhället mer än min sjukpension som tvärr är nödvändig. MEN de ka ju ven varit en bra sak, just för att detta gjort att barnen ALLTID haft en förälder HEMMA, någon som sällde upp för dem och hjälpte de, osv...