Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
marxisten
blueheaven
DMustaine
Redvictory
Blåfront
lazy
MartinLindgren
råttan.
RedCloud
Sossar-e-lata
14 posters

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-10, 21:34

    från Guantanamo!! när han greps första gången så var han mitt i världens krig för att "studera" i bergen i Afghanistan....säkert....SVENSKEN!!!! fyfan!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty NeoFascisten

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 21:35

    PÅ fyllan måndag, tisdag, onsdag och torsdag.

    Stackars hans barn, hans fru, stackars världen.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 21:42

    Funderat på en svensk-kurs neofascisten ?

    Du hade aldrig klarat SDs språktest du heller....
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Red C, idioten, kommunisten, avskummet

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-10, 22:14

    lärare i Sverige 2009 som nu tycker synd om en terrorist, vad oväntat......skrämmande att en sådan person som dig kan vara lärare, men lärare i Sverige idag, speciellt i kommunala skolor, är ett lågstatusyrke, så lite vem som helst kan ju bli det.......tur att vi har privata skolor, mina barn har kanonlärare och får en utbildning så de kan leva liv som du bara drömmer om, och en sak! du skriver att det är synd om min barn för jag skriver nervärderande om idioter som kastar sten på brandmän och beter sig som djur, DU! för mina barn behöver man inte tala om att det är dåliga personer som gör så, de förstår det ändå!! kommunistsvinet Red C snyltar fortfarande på våra skattepengar! för att han skulle klara av att lära ut något är helt otänkbart!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  råttan. 2009-09-10, 22:37

    Word
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-10, 22:38

    Ja du S-e.L,tycker det låter som om dina barn har ett jätteproblem,
    Lära sina egna barn rasism och vara nedlåtande mot sjuka medmänniskor, är fan kriminellt!
    Föräldrar som du har djävligt stort ansvar för vad ungarna kan ställa till med i livet!

    Dina ungar är nog fan livrädda för dig om dom inte visar samma nedlåtenhet som du visar mot invandrare och sjuka?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-10, 22:42

    Varför släppte dom ut honom ylar S-e-L?
    Kanske därför det visade sig att han var oskyldig?

    Inget du vet något om S-e-L, bara en massa skrammlande på tomma tunnor från sin sida!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  råttan. 2009-09-10, 22:59

    martin7lindgren skrev:Varför släppte dom ut honom ylar S-e-L?
    Kanske därför det visade sig att han var oskyldig?

    Inget du vet något om S-e-L, bara en massa skrammlande på tomma tunnor från sin sida!


    Och vad vet du om vad sel lärt sina barn?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 23:11

    nyfascisten skrev:lärare i Sverige 2009 som nu tycker synd om en terrorist

    han är inte dömd för terrorism vad jag vet, mer än din snuskiga fantasi

    nyfascisten skrev:"skrämmande att en sådan person som dig kan vara lärare, men lärare i Sverige idag, speciellt i kommunala skolor, är ett lågstatusyrke, så lite vem som helst kan ju bli det"

    Vilken tur att jag jobbar på en friskola då du...

    "tur att vi har privata skolor"

    som sagt..

    nyfascisten skrev:"mina barn har kanonlärare och får en utbildning så de kan leva liv som du bara drömmer om"

    jag drömmer om ett liv där människor inte dömer varandra, lever för vandra, hjälper varandra, får de inte lära sig det dina barn nyfascisten ?

    nyfascisten skrev:du skriver att det är synd om min barn

    absolut

    för jag skriver nervärderande om idioter som kastar sten på brandmän och beter sig som djur, DU!

    jag tycker synd om diona barn för att deras far är fascist med en människosyn som passade i Tyskland 39-45

    "kommunistsvinet Red C snyltar fortfarande på våra skattepengar"

    ja vad fan det är ju kommunerna som betalar min lön...trallalal

    för att han skulle klara av att lära ut något är helt otänkbart!

    jag är fortfarande anställd, vad tror du det beror på, att jag är fascist eller att jag kan lära ut empati o empati ?


    Senast ändrad av RedCloud den 2009-09-10, 23:14, ändrad totalt 2 gånger
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Martinponken

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-10, 23:12

    mina barn visar respekt, har toppbetyg, kastar inte gatsten, eldar inte bilar, blir chockade av hur de beter sig i Rosengård, men det går inte att förklara för en sådan som dig, du & dina lika läser se&hör & Aftonbladet, vi läser DI & Expressen, lite bättre, lite mer helt enkelt, vi har en annan syn på vad livet kan ge, som du jämt tjatar om, jag föredrar skaldjur & skumpa framför radhusbiff och Norrlands, men alla kan ju inta vara som mig.....tur det, då fanns det ju ingen som ville göra skitgörat för en skitlön, som tex kommunal lärarlön....
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  lazy 2009-09-10, 23:12

    Min dotter går i friskola, alltså "privat" skola och vi är jättenöjda
    med det precis som Lars Ohly är (förhoppningsvis) eftersom hans barn
    också går i friskola (privat) skola! Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 23:13

    nyfascisten skrev:då fanns det ju ingen som ville göra skitgörat för en skitlön, som tex kommunal lärarlön...
    .

    nu har jag ju ingen kommunal lärarlön, har du svårt att begripa på fyllan ?

    (hint: ja, alltid)
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Red C

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-10, 23:15

    Kraven norr om Dalälven är ju inte så höga......
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Vem har sagt att jag pratar om dig???

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-10, 23:16

    .......
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Gå och lägg dig nu

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-10, 23:17

    så du orkar upp imorgon för att lära ut det lilla du kan till bidragstagarnas barn....som sagt, norr om Dalälven....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 23:18

    Nyfascisten skrev:Kraven norr om Dalälven är ju inte så höga......

    Skolverkets regler gäller precis lika mycket i Fjollträsk som Norr om Dalälven, men det är du antagligen för full för att begripa.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 23:20

    Nyfascisten skrev:vi har en annan syn på vad livet kan ge

    Ja, du är grundlurad, och jag lever livet.

    Inser du skillnaden ?

    (när du ev nyktrat till)
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  Blåfront 2009-09-11, 07:21

    OCH TOKVÄNSTERN VISAR DE ÅTER STÖDJER TERRORISM GENOM ATT ANGRIPA TS OCH INTE ANGRIPA DEN SOM BLEV GRIPEN!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-11, 07:25

    Blåfront skrev:OCH TOKVÄNSTERN VISAR DE ÅTER STÖDJER TERRORISM GENOM ATT ANGRIPA TS OCH INTE ANGRIPA DEN SOM BLEV GRIPEN!

    Tvärt om ditt psyko! vi gör vad vi kan för att bekämpa Forumterrorister som dig tex!
    Se för faan till att komma in för vård! (du verkar mycket sjuk) psykiskt!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-11, 09:17

    Jag förstår att det stör er att elever i kommunals skolor överhuvudtaget får undervisning,
    Ni ser väl era barn precis som ni ser er själva, som några högre stående väsen,
    Era barn i friskolan och andras ungdjävlar, typiskt blånäse attityd!
    Men visst låter det fantastiskt S-e-L,dina barn läser Expressen, ja det är stort?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 09:20

    Problemet är väl snarare att den verksamhet som bedrivs i kommunala skolor knappast kan kallas undervisning.

    Vänstern verkar ha svårt att ta att deras hjälte gripits för terrorverksamhet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-11, 09:22

    Det är ingen som försvarar svensken om han gripits igen för misstänkt terrorism,
    Var han oskyldig tidigare så undrar väl dom flesta om han är det när han torskar nu igen?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 09:26

    martin,

    De andra vänstermupparna är uppenbarligen inte lika klarsynta som du.
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  DMustaine 2009-09-11, 09:30

    Det känns tryggt iaf att Pakistanska myndigheter har hand om honom nu. Jag är säker på att deras behandling av honom kommer följa internationella lagar i en humanistisk anda. Så det är ingen idé att känna oro. Killen kommer ha det bra där! Och så kan vi ju känna oss trygga i att han iaf inte kommer vara delaktig i någon terroroperation på vår mark! Jag hoppas man planerar att visa honom pakistansk gästfrihet i mååånga lååånga år!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  DMustaine 2009-09-11, 09:42

    RedCloud skrev:
    nyfascisten skrev:lärare i Sverige 2009 som nu tycker synd om en terrorist

    han är inte dömd för terrorism vad jag vet, mer än din snuskiga fantasi

    nyfascisten skrev:"skrämmande att en sådan person som dig kan vara lärare, men lärare i Sverige idag, speciellt i kommunala skolor, är ett lågstatusyrke, så lite vem som helst kan ju bli det"

    Vilken tur att jag jobbar på en friskola då du...

    "tur att vi har privata skolor"

    som sagt..

    nyfascisten skrev:"mina barn har kanonlärare och får en utbildning så de kan leva liv som du bara drömmer om"

    jag drömmer om ett liv där människor inte dömer varandra, lever för vandra, hjälper varandra, får de inte lära sig det dina barn nyfascisten ?

    nyfascisten skrev:du skriver att det är synd om min barn

    absolut

    för jag skriver nervärderande om idioter som kastar sten på brandmän och beter sig som djur, DU!

    jag tycker synd om diona barn för att deras far är fascist med en människosyn som passade i Tyskland 39-45

    "kommunistsvinet Red C snyltar fortfarande på våra skattepengar"

    ja vad fan det är ju kommunerna som betalar min lön...trallalal

    för att han skulle klara av att lära ut något är helt otänkbart!

    jag är fortfarande anställd, vad tror du det beror på, att jag är fascist eller att jag kan lära ut empati o empati ?


    Är du öppet kommunist på din arbetsplats lr sprider du din kommunistiska smmitta i lönndom till våra ungdomar? Jag som förälder skulle vilja veta det så att mitt barn i framtiden inte riskerar att hamna på samma skola där du undervisar. Och vad gör en kommunist som lärare på en friskola?

    Sponsored content


    Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!! Empty Sv: Va oväntat!!!!!!!!!! varför släppte dom ut han!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 16:20