Skrika att andra skall betala skatt går bra........
http://www.expressen.se/nyheter/eko-polisen-i-razzia-mot-jan-emanuel/
http://www.expressen.se/nyheter/eko-polisen-i-razzia-mot-jan-emanuel/
RedCloud skrev:Jag tror uppriktigt du är sjuk Seel.
Kolla om det inte finns någon slags terapi för ditt sosse-hat ?
Var det någon SSU:are som stal din flickvän eller nåt ?
Jan Emanuel Johansson välkomnar polisutredningen:
- Det kommer visa att han är helt oskyldig, säger hans försvarare Thomas Bodström.
Jag tror uppriktigt att du är sjuk RC.
Kolla om det inte finns någon terapi för ditt Allianshat.
Var det Gösta Bohman som stal din fru deller något?
Välj valfri tråd om Alliansen och se om ditt beteende är friskt.
RedCloud skrev:Jag tror uppriktigt du är sjuk Seel.
Kolla om det inte finns någon slags terapi för ditt sosse-hat ?
Var det någon SSU:are som stal din flickvän eller nåt ?
Jan Emanuel Johansson välkomnar polisutredningen:
- Det kommer visa att han är helt oskyldig, säger hans försvarare Thomas Bodström.
Breivik säger också att han är oskyldig och vill bli släppt, då försvarar du honom också,
tur att sådana raser som dig är ett tunt släkte....
RedCloud skrev:Breivik säger också att han är oskyldig och vill bli släppt, då försvarar du honom också,
mycket osmakligt, även för att komma från dig.....
tur att sådana raser som dig är ett tunt släkte....
å så lite rasbiologi att toppa med.....puke
det har ju och dina "kamrater" sysslat med länge.....
De du vill skall vara oskyldiga skall enligt dig vara det till motsats bevisats,
RedCloud skrev:De du vill skall vara oskyldiga skall enligt dig vara det till motsats bevisats,
ALLA är oskyldiga till motsatsen bevisats, har du en annan tolkning av juridiken ?
T.o.m. alla invandrare du hänger ut i dina hattrådar.
[ägd]
Varför spyr du & de dina så mycket galla över Breivik då? om han är oskyldig
hur har du lyckats få till att Breivik är oskyldig ? Jag instämmer med RC här..... seel är ett svårt tragiskt sjukfall. Ingen frisk människa ljuger och hatar så intensivt och ettniskt selektivt. Sök hjälp seel !Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:De du vill skall vara oskyldiga skall enligt dig vara det till motsats bevisats,
ALLA är oskyldiga till motsatsen bevisats, har du en annan tolkning av juridiken ?
[ägd]
Varför spyr du & de dina så mycket galla över Breivik då? om han är oskyldig....
F.I.S.T skrev:hur har du lyckats få till att Breivik är oskyldig ? Jag instämmer med RC här..... seel är ett svårt tragiskt sjukfall. Ingen frisk människa ljuger och hatar så intensivt och ettniskt selektivt. Sök hjälp seel !Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:De du vill skall vara oskyldiga skall enligt dig vara det till motsats bevisats,
[ägd]
Varför spyr du & de dina så mycket galla över Breivik då? om han är oskyldig....
RedCloud skrev:Jag tror uppriktigt att du är sjuk RC.
Kolla om det inte finns någon terapi för ditt Allianshat.
Var det Gösta Bohman som stal din fru deller något?
Välj valfri tråd om Alliansen och se om ditt beteende är friskt.
najs traj, men det där biter liksom inte.....som flugors surr i örat, inget annat