http://www.expressen.se/nyheter/misstankta-islamister-gripna-i-toulouse/
Håll de små svinin under koll!!
Håll de små svinin under koll!!
DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
Jag du ... kvasten råkade visst ta med sig alla Romer oxå.... om de får som de vill
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
Jag du ... kvasten råkade visst ta med sig alla Romer oxå.... om de får som de vill
Vad tillför de tält läger boende romerna Frankrike??
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
Ha ha ha ... och du försöker bedyra att du inte är rasist. vilken jävla idiot du är !
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
Ha ha ha ... och du försöker bedyra att du inte är rasist. vilken jävla idiot du är !
När man "rensar" människor utifrån status, produktivitet och religion som du gör då är man inget annat än en nazist !! skäms !Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
Och du kunde inte svara, bara hoppa på! sossestil, när man är "ägd" så attackerar man.
F.I.S.T skrev:När man "rensar" människor utifrån status, produktivitet och religion som du gör då är man inget annat än en nazist !! skäms !Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
Och du kunde inte svara, bara hoppa på! sossestil, när man är "ägd" så attackerar man.
F.I.S.T skrev:När man "rensar" människor utifrån status, produktivitet och religion som du gör då är man inget annat än en nazist !! skäms !Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
Källa Metapedia
Kännetecknande för både RC-rasen och INFRA-rasen är bred bringa och godmodig läggningredalert skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:I Frankrike kommer de behöva storstäda för att få islamistproblemet under kontroll!
Av samma sort som du då!
När hörde man dig fördömma något riktigt asshole som rc eller infra sist?
Din värld tycks bestå av enbart du själv plus en massa arbetsskygga idioter. Känner du dig aldrig ensam?RedMentalCase skrev:lol,
och en extrem arbetsskygghet... det är väl egentgligen det enda kännetecknet.
RedCloud skrev:Källa Metapedia
Metapedia är ett nätbaserat uppslagsverk med högerextremistisk och åtminstone bitvis antisemitisk och nynazistisk profil som använder sig av wikiteknik.[2][3][4] Metapedia, som 2009 fanns i 13 språkversioner, beskriver sig självt som "ett alternativt uppslagsverk om kultur, filosofi, vetenskap och politik"[5] som vill informera om ämnen som är "tabubelagda eller medvetet bortglömda" till följd av politisk korrekthet.
Rasistäcklet länkar till nazzedatabaser....
"jag är inte rasist, men...."
Hämtar man sitt "material" från metapedia och realisten.se så får man finna sig i detta. Varför skulle andra än nazister sprida förvirrade nazistskrifter?Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Källa Metapedia
Metapedia är ett nätbaserat uppslagsverk med högerextremistisk och åtminstone bitvis antisemitisk och nynazistisk profil som använder sig av wikiteknik.[2][3][4] Metapedia, som 2009 fanns i 13 språkversioner, beskriver sig självt som "ett alternativt uppslagsverk om kultur, filosofi, vetenskap och politik"[5] som vill informera om ämnen som är "tabubelagda eller medvetet bortglömda" till följd av politisk korrekthet.
Rasistäcklet länkar till nazzedatabaser....
"jag är inte rasist, men...."
Så fort någon tycker annat än dig så är dom nazister!!
Vilka vi?Sossar ee lata skrev:Kommunistsvin & Nazistsvin kan ta varandra i handen, utrotning av människor säger vi nej till!!!