http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15607372.ab
Nu när sosseriet börjat atla politik så går luften ur!!...
Sossar ee lata skrev:Jag har sagt att jag tror SD får 10 % 2014, får nog höja det till 15%. Svenskarna är trötta på vad all denna invandring kostar & framför allt trötta på alla våldsbrott som invandrarna står för.
Thetaxpayer skrev:Sossar ee lata skrev:Jag har sagt att jag tror SD får 10 % 2014, får nog höja det till 15%. Svenskarna är trötta på vad all denna invandring kostar & framför allt trötta på alla våldsbrott som invandrarna står för.
Märkligt vad tyst det är från vänstermupparna efter en sådan undersökning. De är i sanning patetiska.
RedCloud skrev:Den som ser positivt på att ett rasistiskt främlingsfientligt parti med rötterna i nazism ökar i opinionsundersökningarna är väl antagligen rasist och har sympatier för nazismen.
Vad har SD med nazismen att göra?
RedCloud skrev:Den som ser positivt på att ett rasistiskt främlingsfientligt parti med rötterna i nazism ökar i opinionsundersökningarna är väl antagligen rasist och har sympatier för nazismen.
RedCloud skrev:Vad har SD med nazismen att göra?
Frågade det historielösa rasistäcklet.....
Secrist skrev:RedCloud skrev:Den som ser positivt på att ett rasistiskt främlingsfientligt parti med rötterna i nazism ökar i opinionsundersökningarna är väl antagligen rasist och har sympatier för nazismen.
Du låter lite rabiat idag. Känns det jobbigt?
R.O.F.L skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Den som ser positivt på att ett rasistiskt främlingsfientligt parti med rötterna i nazism ökar i opinionsundersökningarna är väl antagligen rasist och har sympatier för nazismen.
Jag förstår dock inte varför, V+SD är ju närmast identiska om man tonar ner invandringsretoriken.
Secrist skrev:R.O.F.L skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Den som ser positivt på att ett rasistiskt främlingsfientligt parti med rötterna i nazism ökar i opinionsundersökningarna är väl antagligen rasist och har sympatier för nazismen.
Jag förstår dock inte varför, V+SD är ju närmast identiska om man tonar ner invandringsretoriken.
Vissa beskriver SD som sossarna var för 50-60 år sedan. Folkhemstanken, nationell gemenskap etc
Känns det jobbigt?
RedMentalCase skrev:Roffes inlägg i debatten är jämförbara med en 5-årings funderinmgar om omvärlden, karln är ett miffo.
WORD!RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Roffes inlägg i debatten är jämförbara med en 5-årings funderinmgar om omvärlden, karln är ett miffo.
Danis inlägg i debatten är jämförbara med en 5-årings funderinmgar om omvärlden, karln är ett miffo.
Roffes inlägg om att SD är ett parti som stammar från nazisterna är ju en 5-årings försök att få vara med och leka genom patetiska provokationer. roffe är en idiot i kubik, har 0 att tillföra.
RedCloud skrev:
Roffes inlägg om att SD är ett parti som stammar från nazisterna är ju en 5-årings försök att få vara med och leka genom patetiska provokationer. roffe är en idiot i kubik, har 0 att tillföra.
Att ni på högern vill förneka att SD har sina rötter i nazismen är ju bara ytterliggare ett bevis på er historielöshet, stackare....
Fakta på det du påstår tack.
RedCloud skrev:Fakta på det du påstår tack.
Du menar att du hyllar rasistpartiet SD utan att veta om deras historia ?
Ja jävlar....men så består ju SDs kadrer av lågutbildade.....
Infra skrev:
Rödgröna totalt: 48,6 (+0,5)
Alliansen totalt: 42,2 (-1,7)
SIFO
Du har rätt. Det var namnam. Tack för kaffet!
Landstinget polisanmäler SSU efter fusk
SSU polisanmäls av Norrbottens landsting.
Detta efter att ungdomsförbundet fått bidrag under sju år för kurser man aldrig genomfört.
Totalt ska SSU betalat tillbaka 1,2 miljoner kronor till landstinget.