Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Redvictory
Sossar ee lata
6 posters

    SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-28, 08:28

    Vad har jag sagt!? Jag har alltid rätt! sen valet har jag sagt att jag lutar mig tillbaka och är lugn, svensken vill ha jobb!! inte bidrag! förutom Red V, Red C och rödnäsorna här då men dom vilsna små nissarna är för få.

    Så smaka på kaffet idag, mitt smakar jättegott, tänk nu när ekonomin vänder och pensionärerna får mer hur siffrorna är vid valet! Jag är beredd att slå ett vad om att Alliansen vinner med 5%!!

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.2003574/alliansen-forbi-de-rodgrona

    cheers cheers cheers cheers cheers cheers
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  Redvictory 2010-05-28, 08:33

    Sossar ee lata skrev:Vad har jag sagt!? Jag har alltid rätt! sen valet har jag sagt att jag lutar mig tillbaka och är lugn, svensken vill ha jobb!! inte bidrag! förutom Red V, Red C och rödnäsorna här då men dom vilsna små nissarna är för få.

    Så smaka på kaffet idag, mitt smakar jättegott, tänk nu när ekonomin vänder och pensionärerna får mer hur siffrorna är vid valet! Jag är beredd att slå ett vad om att Alliansen vinner med 5%!!

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.2003574/alliansen-forbi-de-rodgrona

    cheers cheers cheers cheers cheers cheers

    Svensken som vill ha jobb skall absolut inte rösta på Alliansen! deras politik går ut på att få så många sjuka som möjligt som socialbidragstagare! (bidragslinjen) och var är alla jobb de lovat? folk vill jobba (fattar de inte det?)
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Lilla red V nu är du riktigt arg & bitter!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-28, 08:43

    Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:Vad har jag sagt!? Jag har alltid rätt! sen valet har jag sagt att jag lutar mig tillbaka och är lugn, svensken vill ha jobb!! inte bidrag! förutom Red V, Red C och rödnäsorna här då men dom vilsna små nissarna är för få.

    Så smaka på kaffet idag, mitt smakar jättegott, tänk nu när ekonomin vänder och pensionärerna får mer hur siffrorna är vid valet! Jag är beredd att slå ett vad om att Alliansen vinner med 5%!!

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.2003574/alliansen-forbi-de-rodgrona

    cheers cheers cheers cheers cheers cheers

    Svensken som vill ha jobb skall absolut inte rösta på Alliansen! deras politik går ut på att få så många sjuka som möjligt som socialbidragstagare! (bidragslinjen) och var är alla jobb de lovat? folk vill jobba (fattar de inte det?)

    Alliansen leder på ansvarsfull politik, de har klarat krisen mycket väl och kämpat mot än högre arbetslöshet pga detta, var nu inte bitter för att ansvarsfulla Alliansen leder, det är inte andras fel att du mår dåligt. MMmmmmmm vad gott kaffe dte är idag Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  RedCloud 2010-05-28, 09:21

    Tänk att nyfascisten Seel bara accepterar vissa opinionsundersökningar, men dissar alla som går emot Allianz Mot Sverige....

    enögd ?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty ?+ var gör jag det??

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-28, 09:30

    RedCloud skrev:Tänk att nyfascisten Seel bara accepterar vissa opinionsundersökningar, men dissar alla som går emot Allianz Mot Sverige....

    enögd ?

    Jag har sagt att alliansen kommer ta ikapp, och det har dom gjort!!! jag har rätt som vanligt
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-28, 09:42

    Här vet jag inte om jag håller med Red Cloud, för visst är väl S-ee-L den enda blåingen som nu vädrar morgonluft då han fått blodad tand i dag,

    Däremot dom andra, Doggen, Lazy Secrist och allt vad dom nu heter tror ju inte på några opinionsmätningar

    Så nu är det nog bara räkna kallt med att S-ee-L:s trumpet kommer ljuda över nejderna ett tag framöver? Very Happy he, he, he!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Bra Martin, du är glad som vanligt!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-28, 09:49

    MartinLindgren skrev:Här vet jag inte om jag håller med Red Cloud, för visst är väl S-ee-L den enda blåingen som nu vädrar morgonluft då han fått blodad tand i dag,

    Däremot dom andra, Doggen, Lazy Secrist och allt vad dom nu heter tror ju inte på några opinionsmätningar

    Så nu är det nog bara räkna kallt med att S-ee-L:s trumpet kommer ljuda över nejderna ett tag framöver? Very Happy he, he, he!

    Inte som de bittra bröderna Red affraid . Min trumpet kommer ljuda mycket idag, blir ett litet glas champagne till middagen idag tror jag Very Happy cheers
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-28, 10:03

    Seel skrev:
    Jag har alltid rätt!
    Här är faktiskt ett tillfälle att
    lol! lol!

    Seel skrev:Jag är beredd att slå ett vad om att Alliansen vinner med 5%!!

    Det är synd och tur att jag inte känner dig, och att jag inte vill känna dig... för det hade varit lättförtjänta pengar
    Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  RedMentalCase 2010-05-28, 10:15

    Det här kan bli en svettig sommar för alla bidragskramare här på forum.

    Svettig inte av arbete ..
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-28, 10:17

    RedMentalCase skrev:Det här kan bli en svettig sommar för alla bidragskramare här på forum.

    Svettig inte av arbete ..

    Vilka bidragstagare ??
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-28, 10:19

    .... sen skulle ju egoisten mentalcase kunna försöka inbilla min el nån annan att han lägger ner massa tid på ideellt arbete till ex... sånt är oxå arbete..

    Slå upp ordet om du inte förstår innebörden !!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-28, 10:22

    Bitter jag NO WAY! Nej, nej det vet du S-ee-L, krävs mer än ett jämnt lopp mellan blocken för det!

    Kan lova en sak, det är länge sedan jag kom till insikt att det inte finns någon tid kvar här i livet att gå omkring och vara förbannad!

    Förövrigt är jag bergsäker på att jag inte slipper undan 19 september, jag torskar på att pröjsa skumpan! Wink

    Och hur djävla kul det ska bli S-ee-L, att en fattigpensionär tvingas tanka en täting från Djursholm med skumpa!
    Undrar om det finns något skumpabidrag och söka?

    NÅGON SOM VET? Wink
    Så det är väl bara hoppas att inte S-ee-L tar med sig hela stora släkten, utan kan smita undan några timmar själv på valkvällen?


    För skulle jag tvingas köpa en hel låda skumpa,är man ju inte ikapp före jul ens en gång!
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  RedMentalCase 2010-05-28, 13:55

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Det här kan bli en svettig sommar för alla bidragskramare här på forum.

    Svettig inte av arbete ..

    Vilka bidragstagare ??

    Bidragskramare.

    Är du inte ens kapabel at läsa ett inlägg ?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  Redvictory 2010-05-28, 14:00

    RedMentalCase skrev:Det här kan bli en svettig sommar för alla bidragskramare här på forum.

    Svettig inte av arbete ..


    Speciellt svettigt (inte av arbete)för de största bidragstagarna Kungafamiljen.

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Martin min vän, jag tycker Red C kan bjuda på skumpa när Alliansen vunnit

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-28, 14:06

    MartinLindgren skrev:Bitter jag NO WAY! Nej, nej det vet du S-ee-L, krävs mer än ett jämnt lopp mellan blocken för det!

    Kan lova en sak, det är länge sedan jag kom till insikt att det inte finns någon tid kvar här i livet att gå omkring och vara förbannad!

    Förövrigt är jag bergsäker på att jag inte slipper undan 19 september, jag torskar på att pröjsa skumpan! Wink

    Och hur djävla kul det ska bli S-ee-L, att en fattigpensionär tvingas tanka en täting från Djursholm med skumpa!
    Undrar om det finns något skumpabidrag och söka?

    NÅGON SOM VET? Wink
    Så det är väl bara hoppas att inte S-ee-L tar med sig hela stora släkten, utan kan smita undan några timmar själv på valkvällen?


    För skulle jag tvingas köpa en hel låda skumpa,är man ju inte ikapp före jul ens en gång!

    Och vara lite glad!!! inte så bitter som han är, man mår bara dåligt själv då! cheers bounce alien clown

    Sponsored content


    SÅ! Det  var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag Empty Sv: SÅ! Det var första steget, nu är Alliansen större än röran och leder med ca 2% och mer kommer det bli!! Gott kaffe idag

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 08:04