GustavAnder 2009-09-27, 07:27
marxisten skrev: GustavAnder skrev:Du verkar helt otillräknelig, marx. IQ grönsak, typ.
Ditt svammel är oläsligt och man skrattar åt din läsförståelse.
Ett ärligt menat gott råd, ta det där jobbet som städare på McDonalds INNAN din degenering gått så långt att du slutar som ett kroniskt utanförskap.
Du BEHÖVER inte sluta som en foliehatt eller obehörig lärare.
Jag IQ som en grönsak? Ska det komma från dig?
Och min läsförståelse. Ska det komma från dig, en som tror jag går på bidrag trots att jag oräkneligt antal ggr. sagt jag inte får någon som helst ersättning. Jag klarar läsa ut 1000 sidors böcker på 2 kvällar så den är nog inte så jäkla dålig. Jag har läst en SOU utredning och delar av FRA-propositionen under tvång från min Samhällslärare och klarat utan problem att förstå de. Där talar vi facksvenska, så min läsförståelse är nog inte så dålig! Hur är det med din undrar jag snarare.
En som tror att endast 90 000 dödats i Irak ska tala om IQ. Hur går det med källan btw? Jag har fortfarande inte sett någon källa, vinklad eller ej som ens nämner talet 90 000.
Har aldrig påstått du går på bidrag, du är totalt förvirrad som alltid.
Källan till mitt påstående om Irak har alla med IQ över 50 hittat,
att iq grönsaks vänstern frågar efter källan är som att fråga efter adressen till svt på nätet ???, KAN det vara
www.svt.se . eller kanske
www.FES.se ?.
Den ( Iraqbodycount) är som sagt det mest erkända objektivaste och seriösa försöket att räkna civila offer i dagens konflikt i Irak.
Ta av de röda betongglasögonen.
McDonalds... its not too late.....
Senast ändrad av GustavAnder den 2009-09-27, 08:42, ändrad totalt 3 gånger