theward 2009-08-29, 10:53
GustavAnder skrev:Man behöver bara läsa alla dina inlägg och se mellan raderna på det du skriver, oftast
behöver man ine ens det för du är iaf oftast tydlig med dina synpunkter
Nu läser theward mellan raderna, kanske han skulle försöka läsa innan han provar på nåt omöjligt ?
Skattat folk till döds, ja det har ju verkligen inträffat...eller hur
Det är ett uttryck, säg gick du verkligen i skolan ?
Alla betalar skatt, men få har som tur var den vridna synen på skatt som du har..
Kan du specifiera vilken syn du avser ?
Att jag är oförskämd mot dig, vad tror du det beror på?
Efter att ha kallat de flesta inklusive mig för idiot, tok , mupp you name it i 99% av dina inlägg.
Så ledsnar på att vara "snäll" och tillslut kan man ine längre hålla tillbaka.
Att du är så dum att du inte förstår att ditt snack om "inhumana" och " egoister" som du kört från day 1, är det som startat oförskämdheterna ger dig inte rätt, det bvara visar att du är dum.
Nä jag kallar inte alla som vill sänka skatten för in
humana och kräk, du däremot är en tvättäkta skitstövel
Jag vill sänka skatten, du kallar mig kräk och skitstövel,inhuman. Vem försöker du lura ?
En feg fjolla är vad du är...
Fjolla är den som gnäller om sina fysiska besvär och har problem med att vilja försörja sig själv, vuxna karln. Skäms tamefan.
Ja du i ju så sympatisk så
Förordar svartarbete, fast du verkligen inte behöver sånt..
Dock leder ju arbetslöshet till att fler tvingas jobba svart för att öht överleva när a-kassereglerna försämrats
Ja du vill sänka skatten av rent egoistiska skäl..
Räcker inte löne till??
Få sen nu du tjänar närmre 30 000 och vill sänka skatten jag tjänar 14 000 och jag vill behålla en högre skatt för att det inte ska fattas pengar i det offentliga
ja du hade du haft 1 % av de bekymmer jag har haft, hade du troligtvis gått under för längesedan..
Snacka går ju tydligen.......
Du tror inte att dess 70 miljarder som gått til skatesännkningarna gjort mera nytta inom skola, vård mm
Skam det har jag aldrig känt, troligvis inte du heller..
Skillnaden är att du borde skämmas, jag har ingenting att skämmas öht
Lura..ja "nya" moderaterna är den moderna politikens största lögn
De är tom värre än de gamla för de saknar alla moral