Thetaxpayer skrev:Undrar varför?
Klassförräderiet fortsätter bara på en fråga till. Ej förvånad.
Men ska gå och lägga mig nu. Ska upp tidigt imorgon till tandläkarjävlen. Natt!
VIVA LA REVOLUTION!
NER MED KUNGAHUSET!
Thetaxpayer skrev:Undrar varför?
marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Undrar varför?
VIVA LA REVOLUTION!
NER MED KUNGAHUSET!
marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Undrar varför?
VIVA LA REVOLUTION!
NER MED KUNGAHUSET!
blueheaven skrev:marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Undrar varför?
VIVA LA REVOLUTION!
NER MED KUNGAHUSET!
Tur du bor i ett samhälle som har tandvård då!
Thetaxpayer skrev:marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Undrar varför?
VIVA LA REVOLUTION!
NER MED KUNGAHUSET!
Din stackare. Dröm sött om våra vackra prinsessor.
marxisten skrev:
Om de... Haha, snarare när de får känna på folkets ilska mot överklassen dvs. när de reser sig och säger stopp mot utsugningen.
blueheaven skrev:marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Undrar varför?
VIVA LA REVOLUTION!
NER MED KUNGAHUSET!
Tur du bor i ett samhälle som har tandvård då!
blueheaven skrev:marxisten skrev:
Om de... Haha, snarare när de får känna på folkets ilska mot överklassen dvs. när de reser sig och säger stopp mot utsugningen.
Ja vältvättad hjärna har du i allafall!
marxisten skrev:
Enda konstiga är att det ej ingår i högkostnadsskyddet. Undra varför mina tänder ej ingår samma försäkring som resten av min kropp... Fast de är ju gratis hittills, är ju bara 19, 20 börjar de kosta.
blueheaven skrev:marxisten skrev:
Enda konstiga är att det ej ingår i högkostnadsskyddet. Undra varför mina tänder ej ingår samma försäkring som resten av min kropp... Fast de är ju gratis hittills, är ju bara 19, 20 börjar de kosta.
Ja gratis är ju gott eller hur?
GustavAnder skrev:Det repeterar endast Reinfeldts svammel om lägre skatter som ska ge flera jobb, mera pengar till kommunerna, mera pengar till polisen, men glömmer helt bort längre soppköer !
Här har du en sanning om lågskatteparadisens konsekvenser att suga på.
http://www.svd.se/naringsliv/varlden/artikel_3391391.svd
Permitteringar och skattehöjningar !
Lågskattepolitik leder ofelbart till längre soppköer i dåliga tider, men fantasigeneratorn har förmodligen fått dig och dina bröder i bedrövelsen att inbilla er att ni är immuna (citat foliet)
jag trodde vi debatterade svensk skattepoltik men foliet drar fram en artikel om krisen i USA och dravlar om Guantanamo.., karln är en idiot.
GustavAnder skrev:Det repeterar endast Reinfeldts svammel om lägre skatter som ska ge flera jobb, mera pengar till kommunerna, mera pengar till polisen, men glömmer helt bort längre soppköer !
Här har du en sanning om lågskatteparadisens konsekvenser att suga på.
http://www.svd.se/naringsliv/varlden/artikel_3391391.svd
Permitteringar och skattehöjningar !
Lågskattepolitik leder ofelbart till längre soppköer i dåliga tider, men fantasigeneratorn har förmodligen fått dig och dina bröder i bedrövelsen att inbilla er att ni är immuna (citat foliet)
jag trodde vi debatterade svensk skattepoltik men foliet drar fram en artikel om krisen i USA och dravlar om Guantanamo.., karln är en idiot.
GustavAnder skrev:Att 2 av de allra största förvirrade vänster skulle hålla med foliet är väl inte förvånande,
men alla med IQ över 50 gapskrattar åt vinklingen från Svensk skattepolitik till soppköer och Guantanamo.
blueheaven skrev:Finns nog ingen som ser så mycket gott hos sig själv som Warbölden för tillfället!
theward skrev:GustavAnder skrev:Att 2 av de allra största förvirrade vänster skulle hålla med foliet är väl inte förvånande,
men alla med IQ över 50 gapskrattar åt vinklingen från Svensk skattepolitik till soppköer och Guantanamo.
och oförskämdheterna fortsätter ser jag.
Du kan inte ha ett trevligt liv, när du måste ta ut alla aggresioner här på forumet.
Fegt är det också, då du aldrig behöver stå till svars....
Faktum kvarstår att fortsätter vi sänka skatten och löser upp arbetsrätten, samt försämrar för sjuka och arbetslösa.
Då är soppköerna närmare än du tror.......
ps mitt IQ ligger ganska mkt över riksgenomsnittet, så innan du gafflar kanske du ska kolla ditt eget...
EQ verkar du iaf ha väldigt lågt.............
theward skrev:blueheaven skrev:Finns nog ingen som ser så mycket gott hos sig själv som Warbölden för tillfället!
Alltså är du en stor eller liten man?
Rätt ska vara rätt och kastar du diverse skit ur dig, så ska du stå til svars för det också....
Till skilnad från dig vet jag när jag har rätt eller fel och jag kan erkänna mina fel också
Samtidigt vet jag att jag har rätt, då viker jag inte en tum
ps jättebra om jag är en "böld", då har jag lyckas med min avsikt att vara kritisk granskande och ifrågasättande
GustavAnder skrev:theward skrev:GustavAnder skrev:Att 2 av de allra största förvirrade vänster skulle hålla med foliet är väl inte förvånande,
och oförskämdheterna fortsätter ser jag.
Du kan inte ha ett trevligt liv, när du måste ta ut alla aggresioner här på forumet.
Fegt är det också, då du aldrig behöver stå till svars....
Faktum kvarstår att fortsätter vi sänka skatten och löser upp arbetsrätten, samt försämrar för sjuka och arbetslösa.
Då är soppköerna närmare än du tror.......
ps mitt IQ ligger ganska mkt över riksgenomsnittet, så innan du gafflar kanske du ska kolla ditt eget...
EQ verkar du iaf ha väldigt lågt.............
EQ, är det nåt du inbillar dig att du har när du vet att du har låg IQ ?
Och förresten är ditt "EQ" lika lågt som ditt IQ då du kallar mig, och alla andra som ser andra vägar för Sverige än att skatta folket till döds, för inhumana och kräk.
Så du ska kanske tala väldigt tyst , eller inte alls, om oförskämdheter, eller hur ?
Soppköer ?, ja du står ju redan i sopkön så för din del är det bara en bokstav extra, det kan väl inte vara så svårt ? ( ursäkta detta sista tarvliga påhopp)
mimra skrev:Vem blir lessen i ögat av att bli kallad mupp TheWard?Värre att bli kallad rövslickare..nazist mm heller hur?
theward skrev:mimra skrev:Vem blir lessen i ögat av att bli kallad mupp TheWard?Värre att bli kallad rövslickare..nazist mm heller hur?
Det beror väl på det....
Men nu verkar det ju anses ok att vara nedlåtande om man är höger...
undra hur moderaternas partistämma ser ut, haglar påhoppen och de fula orden där med??
Dessutom ska man väl rikta saker till rätt person och inte til alla....
Det är nåt sjuk med hur ni håller varandra bakom ryggen.....
ps kom inte att säg att jag gör det, för det vore att ljuga