Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
Regndrottning
R.O.F.L
blueheaven
GustavAnder
Blåfront
formsvackan
Susz X
KickTheRasist
DMustaine
13 posters

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 03:56

    ...vad är scenariot efter det?
    Vi kan konstatera att den numera så välkända gasledningen inte blir av. USA kan glömma att försöka tjäna pengar på den. Men vad händer med landet? Kommer talibanerna återställa ordningen och upprätta någon sorts demokrati, om än att det är deras egen? Vad händer med kvinnor och barnen, speciellt flickor. Kommer man återigen låta Al qaida, under Usama Bin Laden, verka i landet? Vad händer med miljontals Afghaner under talibanstyre? Låt oss glömma att afghanerna själva kan ta över...i nuläget finns inte den chansen. Om ett par år kanske!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 04:09

    citat:
    "vad är scenariot efter det?"


    Afghan Folk kommer att ta hand om sina egna problem !!

    citat:
    "Vi kan konstatera att den numera så välkända gasledningen inte blir av."

    Trams om USA börjar att dra sina styrkor utifrån Afghanistan har dem lyckats med ansträngning att ta över pipeline genom att fårinstallera sina egna hejdukar inne i den nya Afghanska regering!!



    citat:
    "USA kan glömma att försöka tjäna pengar på den."

    Sant och AIDS sjuka är påhittad!!


    Smile


    citat:
    "Men vad händer med landet?"

    Det kommer att klara sig mycket bättre utan dig Rambo och vi kommer säkerligen att slipa s.k terrordåd här i Sverige på grund av din Rambo psykos!!




    citat:
    "Kommer talibanerna återställa ordningen och upprätta någon sorts demokrati, om än att det är deras egen? "


    Det är ömsesidigt hur mycket Afghanerna bryr sig vad vi gör i Sverige då kommer att Svensken bryr sig på samma sätt!!


    citat :
    "Vad händer med kvinnor och barnen, speciellt flickor."


    Ja dem kommer att bli våldtagna som här i Sverige med Eklund och grabbrna i spetsen !

    Smile


    Resten är bara bajseri och orka svara på denna ... måste ha 5000 meter av toa papper !!




    Twisted Evil
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 04:14

    Kommentarer överflödiga..
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 04:19

    DMustaine skrev:Kommentarer överflödiga..



    Exakt!!


    Very Happy
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 04:23

    Din solidaritet med världens drabbade befolkningar lämnar en del att önska...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 04:26

    DMustaine skrev:Din solidaritet med världens drabbade befolkningar lämnar en del att önska...

    Jag tror inte att Afghaner vill din påstådda solidaritet och inte minst Svensken denna vill inte skicka sina egna barn att utkämpa något som denna har absolut inget att gjöra med !!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 04:27

    Så du menar Afghanerna hellre ser talibanerna ta över?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 04:29

    DMustaine skrev:Så du menar Afghanerna hellre ser talibanerna ta över?


    Detta spelar ingen roll , detta är deras problem !!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 04:29

    DMustaine skrev:Din solidaritet med världens drabbade befolkningar lämnar en del att önska...

    Som sagt!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 04:43

    DMustaine skrev:
    DMustaine skrev:Din solidaritet med världens drabbade befolkningar lämnar en del att önska...

    Som sagt!!

    Du är som en gammal LP- skiva med hack i !!


    Återigen :


    Jag tror inte att Afghaner vill din påstådda solidaritet och inte minst Svensken denna vill inte skicka sina egna barn att utkämpa något som denna har absolut inget att gjöra med !!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  Susz X 2009-08-09, 04:46

    DMustaine skrev:
    DMustaine skrev:Din solidaritet med världens drabbade befolkningar lämnar en del att önska...

    Som sagt!!
    Sätt i gång- sitt inte här och bräk..du kan alltid göra nåt gott om det är så att du verklien är intresserad av vad som händer sen...varför inte börja med någon typ av skola/ utbildning för de fattigaste? Stöd och hjälp till självhjälp....kan du ge på mer än ett sätt.
    Kontakta UNICEF vettja!
    Och- varför inte agera mot den dyyra vapenexporten , som går före folket i dessa urfattiga länder?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 04:49

    Susz X skrev:
    DMustaine skrev:
    DMustaine skrev:Din solidaritet med världens drabbade befolkningar lämnar en del att önska...

    Som sagt!!
    Sätt i ån- sitt inte här och bräk..du kan alltid göra nåt gott om det är så att du verklien är intresserad av vad som händer sen...varför inte börja med någon typ av skola/ utbildning för de fattigaste? Stöd och hjälp till självhjälp....kan du ge på mer än ett sätt.
    Kontakta UNICEF vettja!


    Nej Susz ... Mustaine perkelle kommer att dra dit som Rambo och fixa allt på en millisekund!!


    Twisted Evil
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 04:51

    Vad tror du Susz X händer om Afghanistan faller i talibanernas händer?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 04:57

    DMustaine skrev:Vad tror du Susz X händer om Afghanistan faller i talibanernas händer?


    Får jag svara på den fråga ?


    Twisted Evil
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 04:59

    Ja KTR svara på den frågan. Vad tror du händer om Afhghaistan faller i talibanernas händer? Skippa snacket om att det är deras problem...du visar bara hur osolidarisk du är!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 05:01

    DMustaine skrev:Ja KTR svara på den frågan. Vad tror du händer om Afhghaistan faller i talibanernas händer? Skippa snacket om att det är deras problem...du visar bara hur osolidarisk du är!


    Denna kommer aldrig att fälla ner i Taliban händer den Afghanska folket har lärt sig sitt eget läxan .

    Men om i så fall den händer vad har du att gjöra med det??
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 05:09

    Inte gott nog!!
    Du saknar kompetens för att ens uttala dig mer i denna fråga så håll dig ifrån denna tråd!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 05:14

    DMustaine skrev:Inte gott nog!!
    Du saknar kompetens för att ens uttala dig mer i denna fråga så håll dig ifrån denna tråd!!


    Tönt jag har mycket mera kompetens om sådana saker som du kommer aldrig att ha i ditt eget liv , om det blir något terror död här i Sverige med en del av Svenska barn inkluderat min som offer jag kommer att finna dig PERSONLIGEN ansvarig för detta !!

    Är trött på små bonde Rambos som åker någonstans och skjuter på folk utan att vara medvetna på konsekvenser !!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 05:30

    KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:Inte gott nog!!
    Du saknar kompetens för att ens uttala dig mer i denna fråga så håll dig ifrån denna tråd!!


    Tönt jag har mycket mera kompetens om sådana saker som du kommer aldrig att ha i ditt eget liv , om det blir något terror död här i Sverige med en del av Svenska barn inkluderat min som offer jag kommer att finna dig PERSONLIGEN ansvarig för detta !!

    Är trött på små bonde Rambos som åker någonstans och skjuter på folk utan att vara medvetna på konsekvenser !!

    Det är så synd att du inte begriper att risken är bra mkt större för terrordöd i Sverige om Afghanistan faller för talibaner. De är Rambos som du så målande beskriver dom är ditsända på FN mandat! Jag vet inte om du i din russinhjärna fattar vad det bettyder och innebär. Jag skall försöka förklara för dig att i FN har man tagit ett beslut om att skicka soldater till Afghanistan för att, tro det eller ej, INTE säkra en gasledning. Man skickar soldater för att hindra talibanernas ta över landet. Du borde klappa mig på axeln din okunniga jävel!!!! Om du har tur får du putsa mina skor innan jag slår dom i ansiktet på dig!!!!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 05:34

    Gå i skola KTR och inse varför inte ens vänsteranhängarna på detta forum kliver in och hjälper dig!!!!!! Din osolidariska människosyn passar inte dem!!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 05:34

    DMustaine skrev:
    KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:Inte gott nog!!
    Du saknar kompetens för att ens uttala dig mer i denna fråga så håll dig ifrån denna tråd!!


    Tönt jag har mycket mera kompetens om sådana saker som du kommer aldrig att ha i ditt eget liv , om det blir något terror död här i Sverige med en del av Svenska barn inkluderat min som offer jag kommer att finna dig PERSONLIGEN ansvarig för detta !!

    Är trött på små bonde Rambos som åker någonstans och skjuter på folk utan att vara medvetna på konsekvenser !!

    Det är så synd att du inte begriper att risken är bra mkt större för terrordöd i Sverige om Afghanistan faller för talibaner. De är Rambos som du så målande beskriver dom är ditsända på FN mandat! Jag vet inte om du i din russinhjärna fattar vad det bettyder och innebär. Jag skall försöka förklara för dig att i FN har man tagit ett beslut om att skicka soldater till Afghanistan för att, tro det eller ej, INTE säkra en gasledning. Man skickar soldater för att hindra talibanernas ta över landet. Du borde klappa mig på axeln din okunniga jävel!!!!



    Ditt bajseri och hetsande att skicka Svensk yngel till ett land med vapen i handen är förklaring till Krig !!

    Sen att du nämner FN i denna delen är värre än bajseri !!

    Men som sagt återigen ... sprängs det något jävla bomb här i Sverige kommer jag att leta efter dig PERSONLIGEN !!!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 05:48

    Är det inte bättre isåfall att du finner terroristerna sprängde bomben?
    Då kan vi göra gemensam sak!! Jag ogillar dina hot!! Om än jag förstår det är mkt snack o liten verkstad!!! Detta visar dock tydligt den persolighet du bär på! Vem tror du att du skrämmer gosse!!!!


    Senast ändrad av DMustaine den 2009-08-09, 05:54, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 05:51

    DMustaine skrev:Du är så välkommen!!!!

    Ja och du kommer att visa vilket bonde rambo är du egentligen !!


    Smile
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-09, 05:56

    citat:
    "Är det inte bättre isåfall att du finner terroristerna sprängde bomben?"
    Vad snackar du om .. du vill ju skicka svenska soldater att skjuta på afghan folk tills du sitter hemma och runkar kuken bakom en skärm !!!



    citat:
    "Då kan vi göra gemensam sak!! Jag ogillar dina hot!!"

    Skiter jag i Rambo vad du tycker nu för tillfälle du äcklar mig som i helvette som sagt .. om min barn eller vilken barn som helst här i Sverige kommer lida på grund av din Rambo bonde skit då kommer jag att finna dig PERSONLIGEN skyldigt för detta!!

    citat:
    "Vem tror du att du skrämmer gosse!!!!"

    Jag skrämmer inte jag menar det!!




    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-08-09, 06:02, ändrad totalt 1 gång
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 06:00

    KTR: You are a fucking nobody!!!

    Jag söker fortfarande ett SAKLIGT svar på topic!!

    Sponsored content


    NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag.. Empty Sv: NATO och ISAF drar sig ur Afghanistan idag..

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 10:32