Infra skrev:Medan dagen sakta ljusnat har jag ägnat morgonen åt att gå igenom denna tråd. Mitt engagemang i denna tråd har varit lågt då jag varit bizzy med andra resonemang på Forum. Det var bra att jag höll mig utanför ty duellerna mellan GA och Form var en ren njutning.
Till min egen förvåning hittade jag ett par inlägg av mig själv i tråden. Nåja.
Trots att Form gjort hackmat av Gustaf Anders inlägg redan efter tre repliker så där, fortsätter miffot att käfta mot bättre vetande. GA har verkligen blivit bortgjord i denna tråd, dels av den sanning han förnekar dels av Forms `formidabla` sätt att presentera nämnda sanning. Vad Form måste haft roligt. Till och med BH och Snipe höll skamfullt käften under de senaste dussinet inlägg, och det mina vänner, tillhör ovanligheterna på Forum, kan jag säga.
I övrigt har flera andra personligheter gläntat ordentligt på dörren till sina innersta vrår i denna tråd. Vem trodde till ex att Sniper verkade i snapphanarnas gamla traditioner och att han är något av en lokal danskpatriot i Skåneland? En svenskhatande sådan som det verkar. Är det därför han lärt sig skjuta? (Kan vara bra att kunna den dagen då Skåneland reser sig från förtrycket). Håll i hatten gubbar! Kanske idé att kalla Sniper för Snapper i stället?
Men som sagt: den stora behållningen är Forms formidabla sönderhackande av både GA och hans okunniga argumentation. De fakta Form presenterar för sina ståndpunkter är oemotsägliga. Att inte GA inser det redan efter ett par replikskiften är ju fasansfullt roligt Att han fortsätter käfta emot är ju bara magnifikt.
Hylla formsvackan?
Ja du är i sanning galen Infra!