ANNA2LINK skrev:Tänk det är det som vi ska hålla på med på forum, blocka varann... Barnsligt och omoget är vad det är!!!
mmm att stalka och skriva inlägg efter inlägg som detta är "bra" anna?
"
by martin7lindgren Yesterday at 1:41 pm
Ja jag såg nyss ytterligare ett av fåntratten Mr.Rahms inlägg mot mig och min person, allt för att försöka förnedra mig!
Inlägget skrevs idag 9/3 Kl:9.29 på vänstern är en skam tråden,
Fåntratten Mr.Raahhhmmmm, fortsätter med sina barnsligheter, och ylar hur han stängt av mig, men han fortsätter med sitt smutskastande,
Men det säger ju allt om pajasen och fåntratten som person,
Han tål inte höra sanningen om sig själv och sitt störda betende, för något fel är det på honom,
Samtidigt som han tar sig rättigheten att verkligen hänga mig i hasorna, och han ser sig som förföljd?
Men det är bara låta fåntratten hållas, låt han fortsätta med sina lögner, kränkningar, uppvigling och det mesta fånerier man kan ägna sig åt,
Men fåntratten är för punchig att förstå, att en vacker dag biter han sig själv i svansen,
Fåntratten Mr.Raahhhmmmm, begriper inte ens att forumet har en tjafstråd, utan han går in överallt och smutsar ner alla trådar han kommer i närheten av!
Vad han avser att vinna på sitt betende är en gåta, fåntrattar som honom lägger man på frukostbrickan utan några som helst problem,
Enda skälet att han inte hamnat där för länge sedan beror nog på att han helt enkelt smakar skit!
by martin7lindgren Yesterday at 6:40 pm
Hörrödu Mr.fåntratt, jag förstår att du är väl förtrogen med var man vänder sig med mentala problem?
Som du vet, så befinner vi oss på ett ocensurerat forum, så inbilla dig inte att jag tänker stoppa dina dumheter,
Sen är ju dina påståenden rent psykotiska, du angriper inte bara mig, du angriper dom flesta, samtidigt som du ylar som en besatt hur angripen du blir?
Du beter hur vidrigt du vill, det är ditt val, Mr.Raahhhmmmm...!
Som sagt fortsätt med ditt trams och fåneri pysen, men den häxjakt du bedriver mot mig kommer du inte kunna bedriva oemotsagd,
Eftersom man inte behöver vara något snille för att se vad du håller på med, så är jag säker på att sanningen närmar sig för din del, det kommer sluta med att du biter av din egen lilla svans!
Som jag sa, man behöver inte vara ett snille för att se vad du pysslar med,
Den enda som tydligen inte har en aning är du själv, men så kan man ju inte anklaga dig för att något snille heller!
Det går ju knappt gå in någonstans utan att du varit där med dina lögner och falska påståenden!
Nej du, Mr.Raahhhmmmm, du är och förblir forumets stora fåntratt! "
det roliga är at han ÄR blockerad och jag ej ser hans"alster" vilket bara kan betecknas som smått psyksjuka.
Dessutom BLIR han allt aggressivare om man ignorerar han=)