Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+17
Thetaxpayer
blueheaven
MammaGuevara
kanaljen
Susz X
Sossar-e-lata
marxisten
Blåfront
IK HAAT COMMUNISME
MartinLindgren
Vercingetorix
theward
Regndrottning
Kakmonstret
x-medborgare
Redvictory
RedCloud
21 posters

    Jag hatade fattiga människor

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  formsvackan 2009-05-13, 13:04

    blueheaven skrev:Mycket träffande!
    Träffande, sa Bull Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty va ??

    Inlägg  GustavAnder 2009-05-13, 13:05

    formsvackan skrev:
    blueheaven skrev:Mycket träffande!
    Träffande, sa Bull Very Happy

    Sa du kvack nu igen. Smile
    Eller sa du kvack ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-13, 13:06

    Skönt och se att ni har något att diskutera Mr. Blue & Mr. Ander! Wink
    Helt i nivå med vad ni klarar av, för "Kalle Anka" är väl ett hett ämne i er värld! Wink
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-13, 13:06

    blueheaven skrev:
    GustavAnder skrev:Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Bild44

    Här sitta de tre kommunisterna folie redclown och mammaH och har en fruktbar diskussion om världsrevolutionen .
    Deras ordförråd är starkt begränsat på grund av de små hjärnor de har så
    -kvack-
    kan betyda en mängd saker exempelvis:

    " jag tycker du är en rasist..."
    " jag är inte kommunist, jag är socialskit.."
    " jag är inte en socialskit, jag är en obehörig lärare..."
    " jag kan absolut inget o ekonomi eller företagand men tycker staten är bra, speciellt för staten.

    Mycket träffande! Very Happy

    Mycket korkad!

    GA har inga argument, inga åsikter, inget att komma med. Annat än förolämpningar, kränkningar och taffliga försök att vara nedlåtande.

    GA är INTE seriös utan en IDIOT som tänker med RÖVEN... om en det.

    Bort med honom!


    queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-13, 13:07

    Ja själv sa du kvack två¨gånger Mr. Gustav Ander!
    Inte dåligt, på hugget idag ser jag! Wink
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty kvack ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-05-13, 13:08

    Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:
    GustavAnder skrev:Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Bild44

    Här sitta de tre kommunisterna folie redclown och mammaH och har en fruktbar diskussion om världsrevolutionen .
    Deras ordförråd är starkt begränsat på grund av de små hjärnor de har så
    -kvack-
    kan betyda en mängd saker exempelvis:

    " jag tycker du är en rasist..."
    " jag är inte kommunist, jag är socialskit.."
    " jag är inte en socialskit, jag är en obehörig lärare..."
    " jag kan absolut inget o ekonomi eller företagand men tycker staten är bra, speciellt för staten.

    Mycket träffande! Very Happy

    Mycket korkad!

    GA har inga argument, inga åsikter, inget att komma med. Annat än förolämpningar, kränkningar och taffliga försök att vara nedlåtande.

    GA är INTE seriös utan en IDIOT som tänker med RÖVEN... om en det.

    Bort med honom!


    queen

    Oj, blev regndrottning sur för att hon inte fick plats vi bordet ?
    Kvack ?
    Se det ´som en komplimang, du är inte kvackig nog ?
    Kvack.
    eller kvack.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  RedCloud 2009-05-13, 13:30

    "Mycket korkad!
    GA har inga argument, inga åsikter, inget att komma med. Annat än förolämpningar, kränkningar och taffliga försök att vara nedlåtande.
    GA är INTE seriös utan en IDIOT som tänker med RÖVEN... om en det.
    Bort med honom!"


    Han har förmodligen fått så mycket pisk av Formsvackan att han numera bara kan prestera fredrickrahm-nivå på inläggen. Liten liten människa.....
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  blueheaven 2009-05-13, 20:00

    RedCloud skrev:"Mycket korkad!
    GA har inga argument, inga åsikter, inget att komma med. Annat än förolämpningar, kränkningar och taffliga försök att vara nedlåtande.
    GA är INTE seriös utan en IDIOT som tänker med RÖVEN... om en det.
    Bort med honom!"


    Han har förmodligen fått så mycket pisk av Formsvackan att han numera bara kan prestera fredrickrahm-nivå på inläggen. Liten liten människa.....

    Den mobbande vänsterpöbeln i full gång igen!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-13, 20:03

    blueheaven skrev:
    RedCloud skrev:"Mycket korkad!
    GA har inga argument, inga åsikter, inget att komma med. Annat än förolämpningar, kränkningar och taffliga försök att vara nedlåtande.
    GA är INTE seriös utan en IDIOT som tänker med RÖVEN... om en det.
    Bort med honom!"


    Han har förmodligen fått så mycket pisk av Formsvackan att han numera bara kan prestera fredrickrahm-nivå på inläggen. Liten liten människa.....

    Den mobbande vänsterpöbeln i full gång igen!

    Hurså?

    Är mobbing ett perogativ för enbart högerpöbeln?


    queen
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  blueheaven 2009-05-13, 20:34

    Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:
    RedCloud skrev:"Mycket korkad!
    GA har inga argument, inga åsikter, inget att komma med. Annat än förolämpningar, kränkningar och taffliga försök att vara nedlåtande.
    GA är INTE seriös utan en IDIOT som tänker med RÖVEN... om en det.
    Bort med honom!"


    Han har förmodligen fått så mycket pisk av Formsvackan att han numera bara kan prestera fredrickrahm-nivå på inläggen. Liten liten människa.....

    Den mobbande vänsterpöbeln i full gång igen!

    Hurså?

    Är mobbing ett perogativ för enbart högerpöbeln?


    queen

    Tagit på dig cyklop och skygglappar idag?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-13, 22:29

    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:
    RedCloud skrev:"Mycket korkad!
    GA har inga argument, inga åsikter, inget att komma med. Annat än förolämpningar, kränkningar och taffliga försök att vara nedlåtande.
    GA är INTE seriös utan en IDIOT som tänker med RÖVEN... om en det.
    Bort med honom!"


    Han har förmodligen fått så mycket pisk av Formsvackan att han numera bara kan prestera fredrickrahm-nivå på inläggen. Liten liten människa.....

    Den mobbande vänsterpöbeln i full gång igen!

    Hurså?

    Är mobbing ett perogativ för enbart högerpöbeln?


    queen

    Tagit på dig cyklop och skygglappar idag?

    Jag kan fråga dig detsamma....

    Du klagar friskt på mobbing från vänstern och blundar för mobbing från högern.

    Därav min ursprungliga fråga...


    queen
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  blueheaven 2009-05-13, 22:34

    Regndrottning skrev:



    Jag kan fråga dig detsamma....

    Du klagar friskt på mobbing från vänstern och blundar för mobbing från högern.

    Därav min ursprungliga fråga...


    queen

    Klagar friskt?

    Tycker jag inte, men när det blir för mycket mobbing så säger jag ifrån och det blir det när mästermobbarna RC, RV och foliehatten drar igång, finns ingen av dem som någon gång debatterar!

    Men det har nog "vänstern" väldigt svårt att se eller ta till sig!


    Senast ändrad av blueheaven den 2009-05-13, 22:44, ändrad totalt 1 gång
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-13, 22:43

    Klagar friskt?

    Tycker jag inte, men när det blir för mycket mobbing så säger jag ifrån och det blir det när mästermobbarna RC, RV och foliehatten drar igång, finns ingen av dem som någon gång debatterar!

    Jaja... detta tar jag med en stor nypa salt. För jag har aldrig sett dig säga ifrån till dina högerkompanjoner....

    Därav min ursprungliga fråga.


    queen
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  blueheaven 2009-05-13, 22:48

    Regndrottning skrev:
    Klagar friskt?

    Tycker jag inte, men när det blir för mycket mobbing så säger jag ifrån och det blir det när mästermobbarna RC, RV och foliehatten drar igång, finns ingen av dem som någon gång debatterar!

    Jaja... detta tar jag med en stor nypa salt. För jag har aldrig sett dig säga ifrån till dina högerkompanjoner....

    Därav min ursprungliga fråga.


    queen

    Har du något exempel där någon mobbas på detta viset så kan jag bedöma saken och ta ställning?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-13, 22:55

    Suck..., Mr.Blue ställer krav och ultimatum och lovar ta ställning?
    Fantastiskt, vem fan bryr sig, No
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-13, 22:56

    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:
    Klagar friskt?

    Tycker jag inte, men när det blir för mycket mobbing så säger jag ifrån och det blir det när mästermobbarna RC, RV och foliehatten drar igång, finns ingen av dem som någon gång debatterar!

    Jaja... detta tar jag med en stor nypa salt. För jag har aldrig sett dig säga ifrån till dina högerkompanjoner....

    Därav min ursprungliga fråga.


    queen

    Har du något exempel där någon mobbas på detta viset så kan jag bedöma saken och ta ställning?

    Ja... jag vill inte klippa och klistra så du kan anklaga mig för att vinkla.... Men har du läst GA:s inlägg? Idiot' och 'röven' är några av hans standard ord. Som används flitigt mot alla som inte håller med honom. Ingen debatt, inga argument, bara angrepp. Läs själv och säg vad du tycker om han 'samtalston'.

    queen
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  formsvackan 2009-05-13, 23:16

    blueheaven skrev:det blir det när mästermobbarna RC, RV och foliehatten drar igång, finns ingen av dem som någon gång debatterar!
    För fasiken BH, tror du verkligen att någon på forumet tar dig på allvar. Du har här och på AB forum, under nicken Blueheaven, perestrojka, blueheaven II och nu blueheaven igen, enbart ägnat dig åt en enda sak. Du har hela tiden smugit som en skugga bakom de värsta högernicken som funnits och enbart kastat in en och annan "kommunist-one-liner" i medhållande syfte. De gånger man försökt bemöta dig med åsikter och fakta har inte förändrat ett enda dugg. Varje gång du efterlyser debatt från mig eller andra gör du dig själv ganska löjlig.

    Med GA är det ändå värre. Under nicken Awfultruth, HögerSE, Topphatt, Neolib, GustavAnder har han i flera år enbart varit oförskämd mot alla med andra åsikter. Den överlägsna och löjeväckande ton han kryddat sina alster med har irriterat många fler än mig och RC. LOL och tokvänster är väl de i särklass vanligaste uttrycken han presterat. Att dåren dessutom inte haft den minsta aning om det han hävt ur sig förbättrar inte saken det allra minsta, tvärtom. Till hans försvar, om det nu spelar någon roll, kan väl sägas att han i alla fall inte längre refererar till romaner som fakta.

    Så småningom ledsnar man och ser er som hopplösa fall. Du och GA har själva slagit an tonen för länge sedan. Vill du bli bättre bemött får du ta och stämma fiolen först. Debatterar gör jag, RC och RV tills dess med andra.

    blueheaven skrev:Men det har nog "vänstern" väldigt svårt att se eller ta till sig!
    Vem som har svårt att se vad, kan nog diskuteras i all oändlighet. Att GA, s-e-l, Fredrik Rahm och några till med dig som skugga, leder oförskämdhetsligan lär nog dock stå ganska klart för de flesta.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  blueheaven 2009-05-14, 11:40

    Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:
    Klagar friskt?

    Tycker jag inte, men när det blir för mycket mobbing så säger jag ifrån och det blir det när mästermobbarna RC, RV och foliehatten drar igång, finns ingen av dem som någon gång debatterar!

    Jaja... detta tar jag med en stor nypa salt. För jag har aldrig sett dig säga ifrån till dina högerkompanjoner....

    Därav min ursprungliga fråga.


    queen

    Har du något exempel där någon mobbas på detta viset så kan jag bedöma saken och ta ställning?

    Ja... jag vill inte klippa och klistra så du kan anklaga mig för att vinkla.... Men har du läst GA:s inlägg? Idiot' och 'röven' är några av hans standard ord. Som används flitigt mot alla som inte håller med honom. Ingen debatt, inga argument, bara angrepp. Läs själv och säg vad du tycker om han 'samtalston'.

    queen

    Men har du inte sett vilka han svarar på detta sättet och varför?

    Kränkarsvackan har fått namnet av en anledning, det går inte att föra en diskussion med honom!

    Det är ständigt angrepp på GA oavsett vad han skriver från främst formsvackan och redcloud, som aldrig diskuterar, som aldrig kan ge ett erkännande, man måste ju vara både blind och döv för att undgå att se detta? cyclops
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  RedCloud 2009-05-14, 11:53

    "det går inte att föra en diskussion med honom!"

    snyft, gubbfan håller ALDRIG med.....

    "Det är ständigt angrepp på GA oavsett vad han skriver från främst formsvackan och redcloud, som aldrig diskuterar, som aldrig kan ge ett erkännande, man måste ju vara både blind och döv för att undgå att se detta?"

    GA är ett skämt Blue, man måste ju vara både blind och döv för att undgå att se detta?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-14, 11:54

    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:
    Klagar friskt?

    Tycker jag inte, men när det blir för mycket mobbing så säger jag ifrån och det blir det när mästermobbarna RC, RV och foliehatten drar igång, finns ingen av dem som någon gång debatterar!

    Jaja... detta tar jag med en stor nypa salt. För jag har aldrig sett dig säga ifrån till dina högerkompanjoner....

    Därav min ursprungliga fråga.


    queen

    Har du något exempel där någon mobbas på detta viset så kan jag bedöma saken och ta ställning?

    Ja... jag vill inte klippa och klistra så du kan anklaga mig för att vinkla.... Men har du läst GA:s inlägg? Idiot' och 'röven' är några av hans standard ord. Som används flitigt mot alla som inte håller med honom. Ingen debatt, inga argument, bara angrepp. Läs själv och säg vad du tycker om han 'samtalston'.

    queen

    Men har du inte sett vilka han svarar på detta sättet och varför?

    Kränkarsvackan har fått namnet av en anledning, det går inte att föra en diskussion med honom!

    Det är ständigt angrepp på GA oavsett vad han skriver från främst formsvackan och redcloud, som aldrig diskuterar, som aldrig kan ge ett erkännande, man måste ju vara både blind och döv för att undgå att se detta? cyclops

    Angrepp på GA? Knappast! Det är han som alltid skriver 'idiot' på inläggen som inte håller med honom. Och hur mycket diskussion blir det om alla håller med honom?

    Man är inte en idiot för man har åsikter. Dessutom åsikter som man argumenterar för, vilket GA inte gör, han går bara till angrepp.

    Angående Red Cloud så svarar han sakligt på inläggen utan att gå till angrepp. Vilket måste vara frustrerande för högermobben när de får tydliga, sakliga och logiska svar. Detta kan inte en del hantera och då kallar de det för mobbing.

    Jag tycker det är så trist att respekten för andra människors åsikter försvinner bara att de tillhör 'fel' sida. Det är inte vad som skrivs som bemötts utan VEM som skriver. Jag kan bli idiotförklarad av de värsta höger om jag anser att vatten är våt, bara för att jag är vänster.


    queen
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  formsvackan 2009-05-14, 12:18

    blueheaven skrev:Det är ständigt angrepp på GA oavsett vad han skriver från främst formsvackan och redcloud, som aldrig diskuterar, som aldrig kan ge ett erkännande, man måste ju vara både blind och döv för att undgå att se detta?
    Och du inser inte att det bara rör sig om att bemöta GA på hans egna villkor tills han själv kommer på bättre tankar och börjar bete sig anständigt, är du att beklaga. Vill du fortsätta agera hans skugga, får du nog finna dig i att få dig en och annan släng av sleven du också.

    Om det regnar på prosten, skvätter det på klockaren Very Happy
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  blueheaven 2009-05-14, 12:31

    formsvackan skrev:
    blueheaven skrev:Det är ständigt angrepp på GA oavsett vad han skriver från främst formsvackan och redcloud, som aldrig diskuterar, som aldrig kan ge ett erkännande, man måste ju vara både blind och döv för att undgå att se detta?
    Och du inser inte att det bara rör sig om att bemöta GA på hans egna villkor tills han själv kommer på bättre tankar och börjar bete sig anständigt, är du att beklaga. Vill du fortsätta agera hans skugga, får du nog finna dig i att få dig en och annan släng av sleven du också.

    Om det regnar på prosten, skvätter det på klockaren Very Happy

    Det är kanske just detta som gör att ni får de svar som ni får?

    Kan inte du som tydligen vet, men aldrig visar det, visa hur slipstenen skall dras?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty socialskiter

    Inlägg  GustavAnder 2009-05-14, 13:04

    Det är skrattretande att läsa folies svammel om anständighet, detta i en tråd startad av den psykotiske obehörige läraren där han ännu en gång för fram sina förtalskampanjer.

    Ja, det är faktiskt förtal att som redclown påstå att vissa (jag ) hatar fattiga,
    ja det är förtal att påstå att jag är rasist, att jag slår kvinnor, osv osv..

    Straffbart enligt lag , om man nu skulle bry sig, kanske jag på ren jäkelskap skulle göra det en dag, och då får vi ju se den röde clownen i en rättssal, vi vet ju hans identitet.


    Det är milsvida från att kalla folk för tillmäle typ idiot, eller högertomte.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  formsvackan 2009-05-14, 13:15

    blueheaven skrev:Det är kanske just detta som gör att ni får de svar som ni får?
    Kan inte du som tydligen vet, men aldrig visar det, visa hur slipstenen skall dras?
    Tonen har du och framförallt GA slagit an för ett par år sedan.

    Man ledsnar som sagt så småningom och ser er som hopplösa fall. Vill ni bli bättre bemötta får ni stämma fiolen först. Skulle du börja diskutera något utifrån sakinnehåll, istället för att som hittills enbart utifrån vem som framfört vad, kommer du också att bli bemött på samma sätt.


    GustavAnder skrev:Det är skrattretande att läsa folies svammel om anständighet, detta i en tråd startad av den psykotiske obehörige läraren där han ännu en gång för fram sina förtalskampanjer.

    Ja, det är faktiskt förtal att som redclown påstå att vissa (jag ) hatar fattiga,
    ja det är förtal att påstå att jag är rasist, att jag slår kvinnor, osv osv..

    Straffbart enligt lag , om man nu skulle bry sig, kanske jag på ren jäkelskap skulle göra det en dag, och då får vi ju se den röde clownen i en rättssal, vi vet ju hans identitet.

    Det är milsvida från att kalla folk för tillmäle typ idiot, eller högertomte.

    Som sagt.



    Det finns måhända en anledning till förbrukningen av nick på AB forum blev så hög. Awfultruth, HögerSE, Tophatt, Neolib, GustavAnder plus dem jag för ögonblicket inte kommer ihåg. Själv blev jag inte ens åthutad en enda gång Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty poängen

    Inlägg  GustavAnder 2009-05-14, 13:22

    formfolien missar poängen, men han är ju extremt partisk.

    Det finns ingen anledning , mening eller ens svepskäl att bemöta socialister eller kommunister anständigt, ni ska bekämpas lika hårt som era bröder nationalsocialisterna.

    Du vägrar inse det för att du är partisk. LOL

    Jag skiter fullständigt i om ni bemöter mig likadant,
    men som sagt så visar era ärthjärnor sig igen när ni inte förstår skillnaden mellan tillmälen och personligt förtal.

    Det ena är likgiltligt, det andra straffbart, miffon.

    Och dina fantasier om mig på gamla AB forum är också likgiltligt. Miffo.

    Sponsored content


    Jag hatade fattiga människor - Sida 4 Empty Sv: Jag hatade fattiga människor

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 17:29