jamen sossarna gjorde sitt BÄSTA val NÅGONSIN 1940 dom fick 51% av folkets röster!!!
fast fler RÖSTADE ju 2006 liksom.. det är DIN sorgliga baklänges "logik"
alltså enligt dig (och mona) gjorde sossarna ett bättre val 2006 än 1940*asgarvar*
Regndrottning skrev:Ahaaa....så polletten trillade äntligen ner?
Du snackar skit!!!
Du försöker på ett hånfullt och totalt felaktigt vis försöker få fram att jag inte fattar vad jag säger!
Typisk, jävla höger! Säger man någonting som de håller med om så skall det framställas att man inte vet vad man säger.... För en vänsterperson kan tydligen inte framföra en vettig åsikt. Så om de ändå gör det måste detta nedvärderas på något sätt!
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Ahaaa....så polletten trillade äntligen ner?
Du snackar skit!!!
Du försöker på ett hånfullt och totalt felaktigt vis försöker få fram att jag inte fattar vad jag säger!
Typisk, jävla höger! Säger man någonting som de håller med om så skall det framställas att man inte vet vad man säger.... För en vänsterperson kan tydligen inte framföra en vettig åsikt. Så om de ändå gör det måste detta nedvärderas på något sätt!
Okej ber om ursäkt men det skulle ju faktiskt även kunna vara så att du uttrycker dig så att det kan missuppfattas?
martin7lindgren skrev:Ta och lugna ner dig Mr. Rahm, jag har för första gången någonsin kommit till en punkt då jag bara tänker tanken på någon annan och bara vill spy,
Den personen är du, så djävla sorglig är du pysen!
Blockera gärna mig på direkten igen, du slår alla tänkbara rekord med ditt trams och jidder!
Regndrottning skrev:Varför tjatar du då om miljontals tappade väljare?
Detta är något som bara skulle märkas om valdeltagandet är likvärdig med riksdagsvalen.
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Varför tjatar du då om miljontals tappade väljare?
Detta är något som bara skulle märkas om valdeltagandet är likvärdig med riksdagsvalen.
Detta kunde uppenbarligen missstolkas , vi hade ju just konstaterad det du säger i inlägget innan och vi drev med martin som fortfarande hävdade motsatsen!
martin7lindgren skrev:Du menar att Regndrottning ska bli piga åt någon välbärgad borgare, och bara hålla tyst?
Du kan väl själv börja jobba som dräng Mr. Rahm!
martin7lindgren skrev:1973 ylar skiten Mr. Rahm, var fanskapet ens född då,
Vill för tusan bara spy när jag tänker på supernollan och jiddergubben Mr. Rahm!
Bara tanken på fåntratten sitta ryckande och slitande i garderoben för att slutligen slicka av tummarna är så motbjudande något bara kan bli!
martin7lindgren skrev:Sorry grabben, inte din avdelning att tysta mig, som du vet så befinner vi oss på vårt ocensurerade forum?
Särskilt en sverigesnikare som du Mr. Blue borde ju tänka först och tala sen!
Vad tycker du själv om människor som dig, dom som stoltserar och slår sig för bröstet, och säger sig snylta, snika och utnyttja sina närmaste för sitt uppehälle?
martin7lindgren skrev:Jag hör att sanningen är hård Mr. Blue, ja det kan ju inte vara kul att se sig själv i spegeln, se en snikare och snyltare av värsta sorten!
Såg precis att du fortsätter stolt med ditt trumpetande, en fullt frisk och arbetsför medborgare, en situation massvis med människor skulle ge vad som helst för,
Mr. Blues uppmaning, jobba mindre, lev mera, vilket innebär att snylta, snika och utnyttja frugan och morsan, något Mr. Blue stoltserar med!
martin7lindgren skrev:Fy skäms på dig fröken SiP!
Lärde inte din mamma dig och uppföra sig?
Se upp fröken så du inte blir så tuff att du spricker!
Så där talar man inte till handikappade och pensionärer!
FY SKÄMS!