Ett färdigt och klart och tydligt kommer som utlovats presenteras för oss väljare i god tid innan valet 2010?
DET DU MR. RAHM! Du lär nog få all anledning att leta efter vad dina kära borgare har och komma med!
martin7lindgren skrev:Alldeles riktigt, den rödgröna politiken växer fram mer och mer för varje dag arbetet pågår,
Ett färdigt och klart och tydligt kommer som utlovats presenteras för oss väljare i god tid innan valet 2010?
DET DU MR. RAHM! Du lär nog få all anledning att leta efter vad dina kära borgare har och komma med!
råttan skrev:Säg mig martin,
Hur länge kommer du tro på dessa barnsagor om "i god tid innan valet".
Det är bara ett drygt år kvar till valet och hittills vet man inte ens vem som samarbetar (eller motarbetar) vem.
martin7lindgren skrev:Nu ylar ju inte jag, men kan bara konstatera att alliansens återhämtning tycks ha bromsats igen,
deras ledning i någon enstaka mätning blev kortvarig, eller hur?
Som jag sa efter dagens SIFO, så har dom rödgröna vänt, visserligen marginellt, men endå på + !
Att du är en blånäst näspetare är väl bara den du är?
Själv är jag rödgrön med mycket stor förhoppning över valseger 2010!
MOT VALSEGER 2010!
Skillnaden mellan blocken är nu i princip utraderad. Den är i junimätningen 0,3 procentenheter till oppositionens fördel. I maj var skillnaden 3,6 procentenheter. I januari i år var det rödgröna försprånget 5,7 procentenheter. Som mest efter senaste valet har det varit uppe i 19,4 procentenheter. Det var i februari 2008.
råttan skrev:
Toblerone borde skaffa en politik.