råttan skrev:Den rödgröna röran gör sig återigen till åtlöje.
För HÄR tycker jag Alliansen leder med 8-4 eller nåt sådant
ps då räknade jag inte ens in dig råttan, eftersom du inte är så farlig
råttan skrev:Den rödgröna röran gör sig återigen till åtlöje.
martin7lindgren skrev:En inte namngiven moderat kommunalpolitiker från stockholm dömd för grov stöld!
han greps på bar gärning när han försökte stjäla en skylift, som var tänkt att användas i hans fönsterputsar firma?
Domen blev villkorligt och 18.000 i böter, han kom billigt undan skyliften som stog inlåst i ett garage var värd 250.000!
Moderaten har nu tvingats lämna alla sina politiska uppdrag!
En klumpig tjuvmoderat med andra ord!
Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:En inte namngiven moderat kommunalpolitiker från stockholm dömd för grov stöld!
han greps på bar gärning när han försökte stjäla en skylift, som var tänkt att användas i hans fönsterputsar firma?
Domen blev villkorligt och 18.000 i böter, han kom billigt undan skyliften som stog inlåst i ett garage var värd 250.000!
Mona är småkriminell med sina 98 parkeringsböter alltså?
Sniperace skrev:Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:En inte namngiven moderat kommunalpolitiker från stockholm dömd för grov stöld!
Mona är småkriminell med sina 98 parkeringsböter alltså?
Det finns INGA parkeringsBÖTER, det heter felparkeringsavgift, och är inte kriminellt.
Det är däremot svart barnpiga, och tvavgiften om man myglar bort denna, missbruk at regeringens kontokort osv, körning med bil med körförbud är också kriminellt.
å andra sidan ser jag stöld av en skylift som ganska mycket värre...
å andra sidan blev han utsparkad...