RedCloud skrev:Jag tycker det är intressant att höger folket inte tycker att det är alliansens fel att hon tog livet av sig.
OM detta skulle ske, att de förstod orsak och verkan, skulle de inte längre vara högerfolk.
Sant!
RedCloud skrev:Jag tycker det är intressant att höger folket inte tycker att det är alliansens fel att hon tog livet av sig.
OM detta skulle ske, att de förstod orsak och verkan, skulle de inte längre vara högerfolk.
SilverSurfer skrev:Jag tycker det är intressant att höger folket inte tycker att det är alliansens fel att hon tog livet av sig. Fast de hör och ser vad han säger i videon.
Alliansens nya sjukregler tar livet av folk....Det är ju ingen nyhet men högern blundar bara och bryr sig ej alls om detta faktum..
Susz X skrev:
Jisses- är de inte ens människor på samma jord- eller vad?
RedCloud skrev:Aliens för Sverige
RedCloud skrev:Aliens för Sverige
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Aliens för Sverige
Vi måste avslöja dem nu!
amöban skrev:Men låtsas att det är sant, så innebär det att Ohlys politik vs Moderaternas politik leder med ca 120 miljoner mot 1 (ett enda) dödsfall.
Susz X skrev:
Kakmonstret skrev:Om det är sant, att hon dog pga av moderaternas politik, vilket jag betvivlar.
Men låtsas att det är sant, så innebär det att Ohlys politik vs Moderaternas politik leder med ca 120 miljoner mot 1 (ett enda) dödsfall.
Detta var och är sant- tänk om det vore DU ditt monster:Kakmonstret skrev:Om det är sant, att hon dog pga av moderaternas politik, vilket jag betvivlar.
Men låtsas att det är sant, så innebär det att Ohlys politik vs Moderaternas politik leder med ca 120 miljoner mot 1 (ett enda) dödsfall.
amöban skrev:Nej i världen.
Susz X skrev:Detta var och är sant- tänk om det vore DU ditt monster:Kakmonstret skrev:Om det är sant, att hon dog pga av moderaternas politik, vilket jag betvivlar.
Finns en och annan som förstår- och väljer att se fakta..just för han råkat ut för sina sk"vänner"..fiina vänner..eller inte?
Vad tycker du?
saxat:
"Därför lämnar jag Moderaterna
Avhoppade politikern: Jag har haft svårt att se dem som röstat på mig i ögonen
För fyra år sedan kandiderade jag till kommunfullmäktige i Norrtälje för de Nya Moderaterna. Jag ville engagera mig politiskt i ett parti som brann för friheten och som gav människor en möjlighet att välja i Välfärdssverige. De Nya Moderaterna talade till mig, det lät som om de både värnade friheten och välfärden.
Jag är polis och har i dag en ryggmärgsskada efter flera olyckor i tjänsten. Det har gett mig en insyn i vardagen för dem som Välfärdssverige ska värna. Och det var den insynen som gjorde att jag begrep att de Nya Moderaterna i verkligheten inte är det parti för alla som de utger sig för att vara. Människor som drabbats av partiets politik bemöts med arrogans och kyla. Jag har haft svårt att se dem som röstat på mig i ögonen. "
http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article7675910.ab
amöban skrev:utan opolitiska tjänstemän
Kakmonstret skrev:Nej i världen.
Kakmonstret skrev:Om det är sant, att hon dog pga av moderaternas politik, vilket jag betvivlar.