Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
redalert
Kakmonstret
RedCloud
Infra
formsvackan
KickTheRasist
RedMentalCase
11 posters

Wikileaks, kul kille den där....

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Wikileaks, kul kille den där.... - Sida 3 Empty Sv: Wikileaks, kul kille den där....

Inlägg  F.I.S.T 2010-08-23, 01:36

Det är nästan övertydligt att det viktiga är att misskreditera personen i fråga för att han anses vara ett hot med sitt sanningssökande

http://www.expressen.se/Nyheter/1.2105923/assange-ar-fortfarande-misstankt

Han är misstänk fortfarande,,, man har bara inte kommit på för vad han är misstänkt Shocked
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Wikileaks, kul kille den där.... - Sida 3 Empty Sv: Wikileaks, kul kille den där....

Inlägg  Infra 2010-08-23, 02:43

Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Det vore det bekvämaste för dig. Men nu är det inte så enkelt.
    Vem skulle ha satt in ett antal miljoner på Annas bankkonto för
    att hon skulle misskreditera Littorin? Allmogen?

Och du tror inte att svenska myndigheter reagerar om det plötsligt dimper ner några mille på en privatpersons konto?

Hur hittar de en som är villig, och hur kan de vara säkra på att de inte råkar fråga fel person?

Är det nån som kan tvätta blodspengar så är det USA:s regering,
    överträffade endast av Eli Bibi och de 40 rövarna
    inom det s k idf.

Och hur tror du de kan fixa det till Svensk bank osv, speciellt när det då gäller en person som anklagar deras fiende, lite väl igenomskinligt eller hur?
    Nu blir det ju så att OM det visar sig att dessa två kvinnor plötsligt har mycket pengar så är de ju avslöjade eller hur?

och detta var ju två kvinnor som oberoende av varandra råkade ut för detta, de kände INTE varandra och BÅDA lyckades få kontakt med honom, den delen förnekas ju som sagt INTE av honom...

liiite långsökt ärt det trots allt att de skulle lyckas så lätt.

Men tänk nu om det är samma sak med horan som påstår att hon hade sex med Littorin, det kan ju precis lika gärna vara ett köpt vittne för att sabba Littorins kamp att få ensam vårdnad, OCH en konspiration från den politiska motståndarsidan eller hur?

kan den ena så bör väl även den andra kunna? Laughing

Den diskution du vill föra leder in i en återvändsgränd och du vet om det.
    Dit in kommer jag inte att följa med dig.

Så här brukar du göra när du inte vill diskutera sakfrågan utan tjaffsa
    om ovidkommande saker. Därför slänger jag inte bort tid att läsa dit
    skit ovan. När jag sade satt in pengar på kontot så pratade jag bildligt.
    Det förstog du säkert. Jag börjar känna till detta nu. Så fort huvuddiskutionen
    känns hotfull för dig så startar du bidiskutioner.
    "Suckit årt henne mutan" skulle jag kanske ha sagt,i stället, för att du
    inte skulle kunna spela dum.

Men oavsett hur du menade så kommer det i stort sett alltid fram om en människa helt plötsligt har en massa pengar som de börjar använda, sådant märks i stort sett alltid om de inte fortsätter leva som förut, men vad ska de då med pengarna till? Very Happy

Så jag vidhåller, när någon plötsligt har några miljoner, då kommer det osvikligen att märkas av människor runt denne, en ny bil till ex osv osv...

näää, det ligger mycket konspirationsteorier och ideer från film och gror hgos vissa...

se bara på hur många brottskingar som åker dit just för att de börjar spendera sina stulna pengar.......

Detta är inte ett sätt att blanda bort korten, utan helt enkelt fakta som är helt ok i en debatt

Frågan blir om det blir några pengar till den falska angivaren.
    Det hela tycks ju ha gått i stöpet. Ifall pengar ändå har utbetalats
    (du vel: hälften före-hälften efter) så vet du ju inte ännu om
    det kommer att märkas. Hon kommer ju inte att köpa bilen förrän i morgon. Så där stöp det resonemanget.

Det lär väl bli samma sak då i båda fallen, förutom att för Littorin kan det ligga honom i fatet från "socialkärringarnas" sida Very Happy

så i fall två lär det ändå vara en vinst för hans före detta fru....

För frugan och för oppositionen Razz
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-08-23, 11:05

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Det vore det bekvämaste för dig. Men nu är det inte så enkelt.
    Vem skulle ha satt in ett antal miljoner på Annas bankkonto för
    att hon skulle misskreditera Littorin? Allmogen?

Och du tror inte att svenska myndigheter reagerar om det plötsligt dimper ner några mille på en privatpersons konto?

Hur hittar de en som är villig, och hur kan de vara säkra på att de inte råkar fråga fel person?

Är det nån som kan tvätta blodspengar så är det USA:s regering,
    överträffade endast av Eli Bibi och de 40 rövarna
    inom det s k idf.

Och hur tror du de kan fixa det till Svensk bank osv, speciellt när det då gäller en person som anklagar deras fiende, lite väl igenomskinligt eller hur?
    Nu blir det ju så att OM det visar sig att dessa två kvinnor plötsligt har mycket pengar så är de ju avslöjade eller hur?

och detta var ju två kvinnor som oberoende av varandra råkade ut för detta, de kände INTE varandra och BÅDA lyckades få kontakt med honom, den delen förnekas ju som sagt INTE av honom...

liiite långsökt ärt det trots allt att de skulle lyckas så lätt.

Men tänk nu om det är samma sak med horan som påstår att hon hade sex med Littorin, det kan ju precis lika gärna vara ett köpt vittne för att sabba Littorins kamp att få ensam vårdnad, OCH en konspiration från den politiska motståndarsidan eller hur?

kan den ena så bör väl även den andra kunna? Laughing

Den diskution du vill föra leder in i en återvändsgränd och du vet om det.
    Dit in kommer jag inte att följa med dig.

Så här brukar du göra när du inte vill diskutera sakfrågan utan tjaffsa
    om ovidkommande saker. Därför slänger jag inte bort tid att läsa dit
    skit ovan. När jag sade satt in pengar på kontot så pratade jag bildligt.
    Det förstog du säkert. Jag börjar känna till detta nu. Så fort huvuddiskutionen
    känns hotfull för dig så startar du bidiskutioner.
    "Suckit årt henne mutan" skulle jag kanske ha sagt,i stället, för att du
    inte skulle kunna spela dum.

Men oavsett hur du menade så kommer det i stort sett alltid fram om en människa helt plötsligt har en massa pengar som de börjar använda, sådant märks i stort sett alltid om de inte fortsätter leva som förut, men vad ska de då med pengarna till? Very Happy

Så jag vidhåller, när någon plötsligt har några miljoner, då kommer det osvikligen att märkas av människor runt denne, en ny bil till ex osv osv...

näää, det ligger mycket konspirationsteorier och ideer från film och gror hgos vissa...

se bara på hur många brottskingar som åker dit just för att de börjar spendera sina stulna pengar.......

Detta är inte ett sätt att blanda bort korten, utan helt enkelt fakta som är helt ok i en debatt

Frågan blir om det blir några pengar till den falska angivaren.
    Det hela tycks ju ha gått i stöpet. Ifall pengar ändå har utbetalats
    (du vel: hälften före-hälften efter) så vet du ju inte ännu om
    det kommer att märkas. Hon kommer ju inte att köpa bilen förrän i morgon. Så där stöp det resonemanget.

Det lär väl bli samma sak då i båda fallen, förutom att för Littorin kan det ligga honom i fatet från "socialkärringarnas" sida Very Happy

så i fall två lär det ändå vara en vinst för hans före detta fru....

För frugan och för oppositionen Razz

Javisst, så där föreligger alltså TVÅ stora risker att hon var mutad att svartmåla.......
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-08-23, 12:48

Å andra sidan så kan du säkert inte hosta upp en mille heller.
    Varför skulle då dessa två kunna göra det. Vickileakkillen är
    friad i allmänhetens ögon - det är inte Littorin. Vi är flera
    st som fortfarande tror att han köpte sex av Anna.

Jag är glad att du tog upp Littorinskandalen. Jag skulle
    just göra det själv när du kom dragande med Littorineländet.
    Tack.
    Smile
    Smile
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-08-23, 15:47

Infra skrev:Å andra sidan så kan du säkert inte hosta upp en mille heller.
    Varför skulle då dessa två kunna göra det. Vickileakkillen är
    friad i allmänhetens ögon - det är inte Littorin. Vi är flera
    st som fortfarande tror att han köpte sex av Anna.

Jag är glad att du tog upp Littorinskandalen. Jag skulle
    just göra det själv när du kom dragande med Littorineländet.
    Tack.
    Smile
    Smile

JAg vet inte hur tät mamman till Littorins barn är, men jag VET att sossarna i sina kassor har denna mille och ett antal till om de nu vill, och det är precis lika troligt som att jänkarna gjort detta, som jag ser det är det hugget som stucket, och lika stor trovärdighet i båda fallen....

TÄNK om soosarna ligger bak, de har pengarna, de har sympatisörerna och däribland är det långt ifrån otroligt att de inte skulle kunna hitta någon som är villig att göra detta, till och med UTAN ersättning.... lol!

Och ska jag säga sanningen, jag TROR fullt och fast på att han knullade den ena, och att han sexuellt ofredade den andra med inviter hon inte ville ha....
    Om det sedan var medvetet uppsåt kan jag inte uttala mig om...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 21:10