Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
datic
Redvictory
Infra
7 posters

Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet?

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet? Empty Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet?

Inlägg  Infra 2010-08-25, 08:17

Själv tycker jag att Littorinsexet är 7 resor värre.

Jag vill passa på att fråga: är det nån mer än jag som
    tycker att ansiktet på den där Wikileakstjejen (som jag
    i en annan tråd anklagar för att vara utplanterad agent)
    - jo, alltså; att hennes ansikte ser opererat ut.

Det var min spontana, första reaktion. Nån mer som gjorde
    samma reflektion?

Det skulle i såna fall förstärka agentteorin. Är det inte
    precis så här man gör. När en agent gjort jobbet på ett
    ställe justerar man utseendet, snabblär sig ett nytt
    språk flytande samt förser den "nya" skapelsen med en
    hyffsat trovärdig livsbakgrund. Behövs det ser man också
    till att ändra i alla ppr, födelseattester o s v.

Eller har det slagit över totalt för mig nu? Vad säger t ex Lazy?

scratch Smile

Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet? Annavr

Senast ändrad av Infra den 2010-08-25, 08:28, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet? Empty Sv: Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet?

Inlägg  Redvictory 2010-08-25, 08:28

Infra skrev:Själv tycker jag att Littorinsexet är 7 resor värre.

Jag vill passa på att fråga: är det nån mer än jag som
    tycker att ansiktet på den där Wikileakstjejen (som jag
    i en annan tråd anklagar för att vara utplanterad agent)
    - jo, alltså; att hennes ansikte ser opererat ut.

Det var min spontana, första reaktion. Nån mer som gjorde
    samma reflektion?

Det skulle i såna fall bekräfta agentteorin. Är det inte
    precis så här man gör. När en agent gjort jobbet på ett
    ställe justerar man utseendet, snabblär sig ett nytt
    språk flytande samt förser den "nya" skapelsen med en
    hyffsat trovärdig livsbakgrund. Behövs det ser man också
    till att ändra i alla ppr, födelseattester o s v.

Eller har det slagit över totalt för mig nu?

scratch Smile

Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet? Annavr

Helt klart finns det de som är livrädda för att känsliga uppgifter skall komma ut! det såg vi senast när filmen på amerikanska soldater som skjuter civila kom ut! att ens jämföra horkarlen Littorin med en smart kille som Assange är som att jämföra blåfront med Redcloud!
    Infra
    Infra

Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet? Empty Sv: Vilket är värst - Littorin-sexet eller Wikileaks-sexet?

Inlägg  Infra 2010-08-25, 08:30

Jo. Det är det jag vill ha bekräftat med denna tråd. Smile
    datic
    datic

Antal inlägg : 347

Inlägg  datic 2010-08-25, 09:36

Infra skrev:[b]
    Det skulle i såna fall förstärka agentteorin./b]

så vad skulle socialdemokraterna ha för anledning att plantera Anna Ardin som agent för att sätta dit Assange?
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2010-08-25, 09:52

Anna Ardin har bl.a. tagit upp detta på sin blogg.

Sjustegsmodell för laglig hämnd

19 januari 2010
    en tjej håller om en kille som inte håller om tillbaka utan som håller annan tjej i handen bakom ryggen på den första, i en soffa

Ett skäl för hämnd

Jag har funderat en del över hämnd de senaste dagarna och kom över en väldigt bra sida som inspirerat mig till denna sju punkters hämndinstruktion på svenska.

Steg 1
    Tänk igenom väldigt noga om du verkligen ska hämnas. Det är nästan alltid bättre att förlåta än att hämnas

Steg 2
    Tänk igenom varför du ska hämnas. Du behöver alltså inte bara vara på det klara med vem du ska hämnas på utan också varför. Hämnd ska aldrig riktas mot bara en person, utan även möta en viss handling.

Steg 3
    Proportionalitetsprincipen. Kom ihåg att hämnden inte bara ska matcha dådet i storlek utan även i art. En bra hämnd är kopplad till det som gjorts mot dig. Om du till exempel vill hämnas på någon som varit otrogen eller som dumpat dig, så bör straffet ha något med dejting/sex/trohet att göra.

Steg 4
    Gör en brainstorm kring lämpliga åtgärder för kategorin av hämnd du är ute efter. För att fortsätta exemplet ovan så kan du paja ditt offers nuvarande relation, fixa så att dennes nye partner är otrogen eller se till att han får en galning efter sig. Använd din fantasi!

Steg 5
    Tänk ut hur du kan hämnas systematiskt. Kanske kan en serie brev och foton som får den nya att tro att ni ännu ses bättre än bara en stor lögn vid ett enstaka tillfälle?

Steg 6
    Ranka dina systematiska hämndscheman från låg till hög i termer av troligt lyckat genomförande, krävd insats från dig samt grad av tillfredsställelse om du lyckas. Den ideala hämnden ligger givetvis så högt som möjligt i dessa staplar, men ofta kan en ökad insats av arbete och kapital ge säkrare output för de andra två, egentligen viktigare parametrarna.

Step 7
    Skrid till verket. Och kom ihåg vilket ditt mål är medan du opererar, se till att ditt offer får lida på samma sätt som han fick dig att lida.

Entry Filed under: politik. Taggar: hämnd, revenge, laglig hämnd, hämnas, återgälda, straffa.

Vidare har hon en kusin som tjänstgör i Afghanistan. Spekuleras i att wikileaks kan ha/kan komma att utsatt/utsätta hennes kusin för fara genom läckta dokument.
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2010-08-25, 09:53

Blåfront är intelligentare och mycket trevligare än RC.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 10:18

datic skrev:
    Infra skrev:
    Det skulle i såna fall förstärka agentteorin./b]

så vad skulle socialdemokraterna ha för anledning att plantera Anna Ardin som agent för att sätta dit Assange?

[b]

"- Ardin var den som bjöd in Assange till Sverige. Hon jobbade ideellt som hans pressekreterare under hans tid här. Hon ordnade bla ett seminarium med Assange på LO-borgen. Vad jag minns tog hon även emot honom på flygplatsen. Hon har säkerligen spenderat mycket tid med honom, inklusive festande.
    - Hon har exakt samma ålder som anmälaren, 31 år."

Hon är väl inte ditplanterad bara för detta ändamål.
    Hon har fått uppdraget bara. Såna här agenter skulle alltså alla
    länder av rang + israel (alltså även ryssar) ha planterade i alla länder
    att stå till sina uppdragsgivares förfogande för det ena eller
    andra ändamålet. Den här kan mycket väl ha fått i uppdrag att bjuda
    in Julle (Assange) till Sverige. Iaf var det hon som bjöd hit
    honom. Väl här blev hon tydligen även hans pressekreterare enligt
    uppgifter jag snappat nånstans.

Hon bjöd honom även på den kräftskiva där den våldtäktsanmälande
    kvinnan deltog. Anna uppmuntrade henne sedan att göra den
    våldtäktsanmälan
    som alltså las ner

http://politisktinkorrekt.info/2010/08/23/s-kvinna-bakom-anmalan-om-sexuellt-ofredande-mot-julian-assange/

http://henrikalexandersson.blogspot.com/2010/08/assange-affaren-far-en-inrikespolitisk.html

http://parnassen.wordpress.com/2010/08/23/julian-assange-anna-ardin-arets-brollopspar/
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 10:31

Anna själv är alltså den kvinna som anmält Julle (Assange)
    för ofredande. Enligt uppgift jag snappet på en icke rumsren
    blogg, skulle ofradandet ha bestått i att han vägrat använda
    kådis under ett (i samförstånd) redan påborjat samlag.

scratch Det är här jag börjar bli konfunderad. Hur kan ett
    ofredande av sexuell natur inträffa mitt under ett redan påbörjat,
    frivilligt samlag. Låt oss anta att hon kommer på den lysande
    idén om kådis strax före ejakulationen. Vilken chans har då
    en man, vid sina sunda kroppsvätskor, för chans att bevilja
    hennes, hastigt påkomna önskan?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 10:53

Och förresten: hur är "bevisläget"?

"- Anna Ardin är uttalad feministisk aktivist med tydliga radikalfeministiska tendenser (radikalfeminism = feminism som fokuserar på [size=24]”mäns makt över kvinnor via sexualiteten”). Hon har tidigare bloggat just om gränsdragningar under sex. Hon är således mycket motiverad att göra en anmälan av ideologiska och principiella skäl. Trots att det inte var Kvinna 1 (Ardin) som påstod att hon hade utsatts för ”våldtäkt”, så övertygade hon Kvinna 2 om att gå till polisen och följde även med dit personligen." (min understykning)

http://parnassen.wordpress.com/2010/08/23/julian-assange-anna-ardin-arets-brollopspar/

Senast ändrad av Infra den 2010-08-25, 10:56, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-08-25, 10:56

Också det allra skojogaste, hon är SOCIALDEMOKRATISK POLITIKER som varit i rörelsen sedan barnsben, alltså en fostrad socialdemokrat.
    Hon är dessutom känd som "Islamistkramare"
    Skulle konspirationsteorierna stämma så är hon INTE ditplacerad utan istället värvad vid långt senare tillfälle, så dem tror jag inte ett dugg på, då skulle man nog mer kunna tro på sådana gentemot Littorin eftersom där inte finns annat en en anonym person som enligt lag inte får ens eftersökas, eller ens försöka undersöka om hon verkligen finns, så just detta kan väl ge näring till en konspirationsteori i just det fallet.

Eftersom ingen här vet sanningen bak anklagelserna i något av fallen bör man ta en funderare om vilket brott som är allvarligast.

1. Assange anmäldes för VÅLDTÄKT, vilket senare reducerades till ofredande, men det kan åter höjas om vissa premisser uppstår, dvs det ÄR dett polisanmät ärende, och ett brott har gjorts MOT en kvinna (även om kvinnan säger NEJ precis när han ska stoppa in den så ÄR det våldtäkt om han inte då avbryter)

2. Littorin SÄGS ha använt sig av en prostituerad någon gång för ett antal år sedan, det finns inget datum för det, och brottet har inte begåtts mot en kvinnas egen vilja, utan mot en lag som tillåter försäljning av sex, men förbjuder köp, och dessutom är brottet preskriberat.

För min del ser jag ett brott som görs mot en person där denne gjort något mot dennes vilja än att två i samförstånd haft sex mot lagens bokstav.

vad sedan gäller skulden är det inte någon av oss som VET, och detta veta är det enda som egentligen ska räknas, man ÄR oskyldig tills skulden bevisats utan tvivel
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 10:59

Sniperace skrev:Också det allra skojogaste, hon är SOCIALDEMOKRATISK POLITIKER som varit i rörelsen sedan barnsben, alltså en fostrad socialdemokrat.
    Skulle konspirationsteorierna stämma så är hon INTE ditplacerad utan istället värvad vid långt senare tillfälle, så dem tror jag inte ett dugg på, då skulle man nog mer kunna tro på sådana gentemot Littorin eftersom där inte finns annat en en anonym person som enligt lag inte får ens eftersökas, eller ens försöka undersöka om hon verkligen finns, så just detta kan väl ge näring till en konspirationsteori i just det fallet.

Eftersom ingen här vet sanningen bak anklagelserna i något av fallen bör man ta en funderare om vilket brott som är allvarligast.

1. Assange anmäldes för VÅLDTÄKT, vilket senare reducerades till ofredande, men det kan åter höjas om vissa premisser uppstår, dvs det ÄR dett polisanmät ärende, och ett brott har gjorts MOT en kvinna (även om kvinnan säger NEJ precis när han ska stoppa in den så ÄR det våldtäkt om han inte då avbryter)

2. Littorin SÄGS ha använt sig av en prostituerad någon gång för ett antal år sedan, det finns inget datum för det, och brottet har inte begåtts mot en kvinnas egen vilja, utan mot en lag som tillåter försäljning av sex, men förbjuder köp, och dessutom är brottet preskriberat.

För min del ser jag ett brott som görs mot en person där denne gjort något mot dennes vilja än att två i samförstånd haft sex mot lagens bokstav.

vad sedan gäller skulden är det inte någon av oss som VET, och detta veta är det enda som egentligen ska räknas, man ÄR oskyldig tills skulden bevisats utan tvivel

"......långt senare tillfälle" kan det ju inte ha varit. Det har ju just hänt.
    Långt tidigare menar du. Och det är precis det jag själv menar också.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 11:03

"......ett brott har gjorts MOT en kvinna (även om kvinnan säger NEJ precis när han ska stoppa in den så ÄR det våldtäkt om han inte då avbryter)"

Dumskalle! Han hade ju redan stoppat in den?
    Tänk att vi aldrig kan vara överens?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-08-25, 11:07

Infra skrev:
    Sniperace skrev:Också det allra skojogaste, hon är SOCIALDEMOKRATISK POLITIKER som varit i rörelsen sedan barnsben, alltså en fostrad socialdemokrat.

"......långt senare tillfälle" kan det ju inte ha varit. Det har ju just hänt.
    Långt tidigare menar du. Och det är precis det jag själv menar också.

Nej, jag menar vad jag skrev, Anna Ardin HAR varit med i sosserörelsen sedan barnsben, hon är fostrad in i denna, och det är ganska otroligt att hon så tidigt blivit placerad på detta på det sättet, så, den enda möjligheten är då att hon långt SENARE blivit VÄRVAD, kanske när Assange släppte dokumenten som kanske kunde hota hennes bror.

och eftersom hon varit i rörelsen sedan barnsben så kom hon in i rörelsen för kanske tjugo år sedan, så tror du på fullt allvar att hon blivit utplacerad som en mullvad i den socialdemokratiska rörelsen?
    det tror inte jag.

Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 11:13

Ok. Jag tar till mig vad du säger. Låter inte helt otroligt faktiskt.
    Jag kan ändra mig och stödja din hypotes tills jag får anledning till
    annat.

Jag såg faktiskt en sajt i morse som indikerar att ett 20-tal av de
    läckta dokumenten behandlar svensk trupp i Afghanistan. Skall se om
    jag kan få tag i sidan igen så lägger jag en länk.
    datic
    datic

Antal inlägg : 347

Inlägg  datic 2010-08-25, 11:19

Sniperace skrev:2. Littorin SÄGS ha använt sig av en prostituerad någon gång för ett antal år sedan

Är det kanske mer än en slump att den påstådda prostituerade också heter Anna? Kan det vara samma Anna? ...jag tror att i alla fall åldern stämmer...
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-08-25, 11:21

Ja, det vore ju fruktansvärt, om detta var sant undrar jag hur tongångarna skulle bli, sant i ena fallet och lögn i det andra med ett hyllande av henne i fall ett och fördömande i fall två Very Happy
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 11:31

Denna www-djungel. Jag hittade inte den fina uppställningen,
    dokument för dokument, som jag stötta på i morse.

Men du kan få de här länkarna med samma tema. Bifogar Annas lista
    med lämpliga hämnder mot män. Vilket skulle kunna tyda på eventuella
    privata motiv att nagla Assange.

Kanske blev hon svartsjuk när han gick och la sig med en annan
    kvinna på kräftskivan?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/lackta-uppgifter-kan-paverka-situationen-i-afghanistan_5041799.svd

http://www.expressen.se/Nyheter/1.2076634/svenska-styrkan-i-hemliga-dokument

Senast ändrad av Infra den 2010-08-25, 11:36, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-08-25, 11:35

http://www.expressen.se/nyheter/1.2108773/inget-beslut-om-assange-aklagaren-behover-mer-tid

Kan det sluta med att ärendet helt läggs ned?
    – Allting är fortfarande öppet så visst kan det det. Men vilket beslutet blir vet bara åklagaren så jag kan inte spekulera i det. Eva Finné har inte mer att säga just nu. Hon kommer att jobba vidare med det helt enkelt.
    Expressen.se har sökt chefsåklagare Eva Finné, utan framgång.

Så pinsamt för avgrundshögermobben om fallet läggs ned! och Borgartidningen Expressens trovärdighet får sig ytterligare en känga!
    Samtidigt kvarstår misstankarna mot Littorin!
    Very Happy
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 11:38

Infra skrev:Denna www-djungel. Jag hittade inte den fina uppställningen,
    dokument för dokument, som jag stötta på i morse.

Men du kan få de här länkarna med samma tema. Bifogar Annas lista
    med lämpliga hämnder mot män. Vilket skulle kunna tyda på eventuella
    privata motiv att nagla Assange.

Kanske blev hon svartsjuk när han gick och la sig med en annan
    kvinna på kräftskivan?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/lackta-uppgifter-kan-paverka-situationen-i-afghanistan_5041799.svd

http://www.expressen.se/Nyheter/1.2076634/svenska-styrkan-i-hemliga-dokument

Ajjdå! De där personliga hämndmotiven försvann visst i
    www-djungeln de också
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 11:41

Redvictory skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.2108773/inget-beslut-om-assange-aklagaren-behover-mer-tid

– Allting är fortfarande öppet så visst kan det det. Men vilket beslutet blir vet bara åklagaren så jag kan inte spekulera i det. Eva Finné har inte mer att säga just nu. Hon kommer att jobba vidare med det helt enkelt.

Så pinsamt för avgrundshögermobben om fallet läggs ned! och Borgartidningen Expressens trovärdighet får sig ytterligare en känga!
    Very Happy

Något ljushuve förslog att det skulle vara samma "Anna"
    i båda fallen. Smile Det är väl ändå litet väl långsökt.
    Smile
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-08-25, 11:49

Infra skrev:
    Redvictory skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.2108773/inget-beslut-om-assange-aklagaren-behover-mer-tid

Very Happy

Något ljushuve förslog att det skulle vara samma "Anna"
    i båda fallen. Smile Det är väl ändå litet väl långsökt.
    Smile

Nä! vem vill ens pussa på en tjej som Littorin köpt sex av? Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-08-25, 11:50

Very Happy

MEN från rättshållet finns INGA misstankar och får inte heller finnas eftersom det först och främst inte finns något annat än en anonym kvinna som påstår detta, och inget datum för brottet finns, samt att ett eventuellt brott är preskribetat.

vad gäller assange kan åtalet bli mer än sexuellt ofredande enligt artikel idag
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7666480.ab

Kan vara allvarligare brott

Enligt Borgström råder det ingen tvekan om att de två handlingarna bör rubriceras som sexuellt ofredande. Den ena händelsen kan dessutom vara ännu allvarligare, menar Borgström.

– Det är under alla förhållanden sexuellt ofredande som har upp till två år i straffskalan. Men det är mycket möjligt att det är ett allvarligare sexualbrott än så.

Enligt honom var det rätt av den jourhavande åklagaren att anhålla Julian Assange för våldtäkt.

– Hennes bedömning är inte alls orimlig. Sen har Eva Finné gjort en annan bedömning men så är det ju inom det här området. Men båda kvinnorna måste ju höras ytterligare.
    Kritisk till åklagaren

Claes Borgström anser att Julian Assange åtminstone är skäligen misstänkt för brotten och tycker det är märkligt att han inte förhörts av polisen.

– Jag känner mig kritisk till det. Jag har tidigare haft en klient utan hemvist i Sverige misstänkt för snatteri som både anhållits och häktats för att hindra personen från att ge sig i väg. Men Assange har man inte ens försökt få tag på.

Så man kan även fråga sig, är det så att Assange SKYDDAS av mäktiga personer eller av politiska motiv?
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-08-25, 11:58

Sniperace skrev:

Very Happy

MEN från rättshållet finns INGA misstankar och får inte heller finnas eftersom det först och främst inte finns något annat än en anonym kvinna som påstår detta, och inget datum för brottet finns, samt att ett eventuellt brott är preskribetat.

Enligt Borgström råder det ingen tvekan om att de två handlingarna bör rubriceras som sexuellt ofredande. Den ena händelsen kan dessutom vara ännu allvarligare, menar Borgström.

– Det är under alla förhållanden sexuellt ofredande som har upp till två år i straffskalan. Men det är mycket möjligt att det är ett allvarligare sexualbrott än så.

Enligt honom var det rätt av den jourhavande åklagaren att anhålla Julian Assange för våldtäkt.

– Hennes bedömning är inte alls orimlig. Sen har Eva Finné gjort en annan bedömning men så är det ju inom det här området. Men båda kvinnorna måste ju höras ytterligare.
    Kritisk till åklagaren

Claes Borgström anser att Julian Assange åtminstone är skäligen misstänkt för brotten och tycker det är märkligt att han inte förhörts av polisen.

– Jag känner mig kritisk till det. Jag har tidigare haft en klient utan hemvist i Sverige misstänkt för snatteri som både anhållits och häktats för att hindra personen från att ge sig i väg. Men Assange har man inte ens försökt få tag på.

Så man kan även fråga sig, är det så att Assange SKYDDAS av mäktiga personer eller av politiska motiv?

Du kan ställa dig frågan! hur går jag vidare sen Julian Assange frias helt och fallet läggs ned? blåfront skulle iscensätta ett låtsas självmord vad skulle du hitta på för galenskap? Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-08-25, 12:03

Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:

Very Happy

Kritisk till åklagaren

Du kan ställa dig frågan! hur går jag vidare sen Julian Assange frias helt och fallet läggs ned? blåfront skulle iscensätta ett låtsas självmord vad skulle du hitta på för galenskap? Very Happy

Jag tror inte det har ett dugg med blåfront att göra.

Och varför skulle jag bry mig?
    Jag har inga som helt problem med att acceptera en rättslig utgång till skillnad mot dig som tydligen skulle ta väldigt illa upp

Så hur går du vidare om Julian faktiskt döms för sexbrott?

och ser du inte skillnaden här, Littorin har INGA brottsmisstankar på sig från rättssystemet, det finns INGEN polisanmälan, det finns inte något straff utdömt och det kan inte ens tas upp i domstol, men i fallet Assange finns brottsanmälan, åklagare har fallet i sina händer osv osv.

och till sist, vad gäller littorin så har det i så fall varit något i samförstånd mellan honom och kvinnan, i fallet Assange ett övergrepp....
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-25, 12:06

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 07:11