Redvictory skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:e]]Snipern:
"......när det gäller Assange finns två namngivna personer som polisanmält...
så, det är gasnka stor skillnad eller hur?"
En ännu större skillnad är att när det gäller Assange så är misstankarna
avskrivna och målet nedlagt. vad gäller ofredande finns inga bevus. Bara en kärlekspartner med hämndbegär.[/b]
När lades detta ner, de sista uppgifterna jag såg var att det kunde bli allvarligare än sexuellt ofredande, och att inget är nedlagt...
Och jo, det ÄR fortfarande stor skillnad, Littorin har INTE varit polisanmäld eller ens granbskad av åklagare...
Inte Assange heller. Polisanmälan kan du och jag upprätta på vadsomhelst,
närsomhelst. Går det att äta?
"Claes Borgström – som är kritisk till att Assange ännu inte förhörts.
– Även om man inte anhåller honom borde man se till att han kommer in för förhör."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7666480.ab
ha,ha,ha! efter detta inlägg måste du nästan bli anklagad som pedofil eller nåt! ha,ha,ha
Så du lyckas inte ta till dig och förstå, men det är väl inte underligt, jag tycker synd om dig det ska du veta, det kan INTE vara lätt att ha så dåligt mental status att man inte kan tillgodogöra sig något så enkelt *asg*
ska jag behöva upprepa det igen, det med pedofil var ingen allvarlig anklagelse, utan påhittat föör att visa dig att omvänd bevisning fungerar INTE, men kräver du att andra ska acceptera ombvänd bevisning bör ju du kunna acceptera det för egen del, och hur gick det, du blev inte bara satt på pottkanten du trillade dessuton ner i pottan, eftersom det klart bevisades att du INTE kunde försvara dig mot en sådan sak där du tvingas bevisa att du INTE är det...
men men, fortsätt du bara, det är bara det att du ALDRIG kommer över kanten så länge du inte erkänner att ditt krav var horribelt och inget man har i ett modernt rättssystem.
tänk vad du måste tappat forfästet RV, låg det någon sanning bak den lilla analogin?
Nu börjar jag misstänka att det kanske ändå var så, för din reaktion verkar så desperat....