Det hade jag redan läst, och inget jag gillar, men är det ett bevis att han är oskyldig?
Knappast
Redvictory skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.2108773/inget-beslut-om-assange-aklagaren-behover-mer-tid
Kan det sluta med att ärendet helt läggs ned?
– Allting är fortfarande öppet så visst kan det det. Men vilket beslutet blir vet bara åklagaren så jag kan inte spekulera i det. Eva Finné har inte mer att säga just nu. Hon kommer att jobba vidare med det helt enkelt.
Expressen.se har sökt chefsåklagare Eva Finné, utan framgång.
Så pinsamt för avgrundshögermobben om fallet läggs ned! och Borgartidningen Expressens trovärdighet får sig ytterligare en känga!
Samtidigt kvarstår misstankarna mot Littorin!
Kakmonstret skrev:Redvictory skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.2108773/inget-beslut-om-assange-aklagaren-behover-mer-tid
Kan det sluta med att ärendet helt läggs ned?
– Allting är fortfarande öppet så visst kan det det. Men vilket beslutet blir vet bara åklagaren så jag kan inte spekulera i det. Eva Finné har inte mer att säga just nu. Hon kommer att jobba vidare med det helt enkelt.
Expressen.se har sökt chefsåklagare Eva Finné, utan framgång.
Så pinsamt för avgrundshögermobben om fallet läggs ned! och Borgartidningen Expressens trovärdighet får sig ytterligare en känga!
Samtidigt kvarstår misstankarna mot Littorin!
Anna Ardin har även jobbat/praktiserat på Expressen tidigare i sitt liv. Hon har väl kvar kontakter där, det är ingen slump att Expressen var först ut med nyheten.
Infra skrev:Annas 7:e hämndregel:
"Sätt igång!
Skrid till verket. Och kom ihåg vilket ditt mål är medan du opererar, se till att ditt offer får lida på samma sätt som han fick dig att lida."
Read more: http://lista.se/listor/tips-till-julian-assange-har-ar-anna-ardins-hamndlista-1489#ixzz0xbhPvRLJ
Julle Assange måste ha fått henne "att lida" någonting fruktansvärt.
Nää. Man ska passa sig innan man går i säng med hysterikor.
Sniperace skrev:
Det hade jag redan läst, och inget jag gillar, men är det ett bevis att han är oskyldig?
Knappast
Infra skrev:Sniperace skrev:
Knappast
Oskyldig till Vad?
Att ha försummat kondomanvändning? När blev det
ett brott. Och när hänfördes det till kategorin
ofredande?
Att ligga - ibland med flera stycken - har ännu
inte blivit straffbelagt vad jag vet. Sexköp däremot
är ett lagbrott. Därför är Littorinskandalen värre.
Infra skrev:Snipern: "hur är det med din kvinnosyn Infra, ser du mannen som överlägsen och den som bestämmer, eller har kvinnan rätt att säga nej"
Kvinnan har rätt att säga nej. Men grejen är att det
hade hon inte gjort i det här fallet. Det här med sexuellt
ofredande mitt i akten liknar efterhandskonstruktion tycker jag.
Kommer du inte längre ihåg att alla möjliga läten undslipper
din fru under akten? Det är inte så lätt att tolka rätt när
man är mitt i affekten.
Med min kvinnosyn har det aldrig varit nåt problem. Ingen vet
bättre än du att jag i alla lägen värnar kvinnor och barn.
http://www.satmaran.com/2010/august/obama-grip-wikileaks-grundare.html
Sniperace skrev:Infra skrev:Annas 7:e hämndregel:
"Sätt igång!
Skrid till verket. Och kom ihåg vilket ditt mål är medan du opererar, se till att ditt offer får lida på samma sätt som han fick dig att lida."
Read more: http://lista.se/listor/tips-till-julian-assange-har-ar-anna-ardins-hamndlista-1489#ixzz0xbhPvRLJ
Det tycker jag med, men man kan ändå inte avfärda utan vidare, som jag sa, du och jag har inte all fakta bak detta, det tror jag rättsväsendet behandlar bättre eller hur?
En sådan försökte sätta dit mig på faderskap, men hon misslyckades, barnet föddes nämligen 14 månader efter att jag sett henne för sista gången, och mina möjligheter att träffa henne var obefintliga eftersom jag inte befann mig i sverige under den tiden, men blodprov fick jag lämna ändå *asg*
det roliga är att fadern till barnet var min frus storebror, och han fick ett helvete med fruntimret.
Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Annas 7:e hämndregel:
"Sätt igång!
Det tycker jag med, men man kan ändå inte avfärda utan vidare, som jag sa, du och jag har inte all fakta bak detta, det tror jag rättsväsendet behandlar bättre eller hur?
En sådan försökte sätta dit mig på faderskap, men hon misslyckades, barnet föddes nämligen 14 månader efter att jag sett henne för sista gången, och mina möjligheter att träffa henne var obefintliga eftersom jag inte befann mig i sverige under den tiden, men blodprov fick jag lämna ändå *asg*
det roliga är att fadern till barnet var min frus storebror, och han fick ett helvete med fruntimret.
Var han gift?
Infra skrev:Att betala för sex är kvinnoförnedrande.
- " - ......................... är olagligt.
DMustaine skrev:Jag tycker wikileaks sexet är det värsta, Littorin hade ju hyfs o betala för sig iaf!
Redvictory skrev:DMustaine skrev:Jag tycker wikileaks sexet är det värsta, Littorin hade ju hyfs o betala för sig iaf!
Just det att Littorin inte är karl för sin hatt och erkänner det ser jag som det värsta!
Sniperace skrev:Redvictory skrev:DMustaine skrev:Jag tycker wikileaks sexet är det värsta, Littorin hade ju hyfs o betala för sig iaf!
Just det att Littorin inte är karl för sin hatt och erkänner det ser jag som det värsta!
Men OM det nu är så att han INTE gjorde det skulle det då vara att vara karl för sin hatt och göra ett falskt erkännande?
Varken du eller jag VET hur det var eller hur?
Hur vore det om Assange var karl för sin hatt och erkände?
Redvictory skrev:Just det att Littorin inte är karl för sin hatt och erkänner det ser jag som det värsta!
datic skrev:Redvictory skrev:Just det att Littorin inte är karl för sin hatt och erkänner det ser jag som det värsta!
precis lika illa som att du inte erkänner din påstådda pedofili. Bevisen mot dig och littorin är precis lika starka, en anonym person som anklagar utan att ens kunna specificera datum när det påstådda brottet skulle ha ägt rum.
Men jag förstår att den som har planterat storyn mot littorin inte vill specificera ett datum, för tänk om det visar sig att littorin inte var i staden där köpet skulle ägt rum eller om har har ett gångbart alibi för tidpunkten?
Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:DMustaine skrev:Jag tycker wikileaks sexet är det värsta, Littorin hade ju hyfs o betala för sig iaf!
Men OM det nu är så att han INTE gjorde det skulle det då vara att vara karl för sin hatt och göra ett falskt erkännande?
Varken du eller jag VET hur det var eller hur?
Hur vore det om Assange var karl för sin hatt och erkände?
Assange är ju oskyldig! det är inte Littorin! där ligger skillnaden!
Redvictory skrev:datic skrev:Redvictory skrev:Just det att Littorin inte är karl för sin hatt och erkänner det ser jag som det värsta!
precis lika illa som att du inte erkänner din påstådda pedofili. Bevisen mot dig och littorin är precis lika starka, en anonym person som anklagar utan att ens kunna specificera datum när det påstådda brottet skulle ha ägt rum.
Men jag förstår att den som har planterat storyn mot littorin inte vill specificera ett datum, för tänk om det visar sig att littorin inte var i staden där köpet skulle ägt rum eller om har har ett gångbart alibi för tidpunkten?
Åfan! är Littorin anonym nu också? ha,ha,ha,ha
Sniperace skrev:så, det är gasnka stor skillnad eller hur?
Sniperace skrev:Redvictory skrev:datic skrev:Redvictory skrev:Just det att Littorin inte är karl för sin hatt och erkänner det ser jag som det värsta!
Åfan! är Littorin anonym nu också? ha,ha,ha,ha
Sorry RV, men nu var du mer än lovligt korkad, den som ANKLAGAR Littorin är ANONYM, och enligt lag får hon inte ens eftersökas pga presslagen.
så här har du en som inte framträder (om hon ens finns)
när det gäller Assange finns två namngivna personer som polisanmält...
så, det är gasnka stor skillnad eller hur?
Redvictory skrev:skulle lika gärna kunna vara kvinna