ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:Glöm aldrig, gamle trätobroder, att AB sitter med alla fakta
på hand. De har bara inte publicerat dem än. Efter avgången
hamnar saken i en anna dager för AB:s del. Nu kan de inte längre
sänka en politiker vilken antagligen är värt både kritil från PO
och mot ansvarig utgivare. Men nu? Tja - jag tror det kryper fram
ändå. Alla dypers som är övermättade läcker. Alla!
Hur vet du att de sitter med fakta på hand? Hur vet du att han är skyldig till det påstådda brottet? Hur vet du att avgången berodde på uppgifterna om brottet och inte p.g.a den mediastorm som skulle blivit följden av en publicering - sant eller ej.
Littorin är inte ens polisanmäld, därmed är ingen förundersökning startad, inget åtal väckt, ingen dom har fallit. Ändå raljerar nu som om Littorin redan var fälld och dömd till fängelse. Hur det ligger till får vi inte veta. Aftonbladet kommer inte att polisanmäla.
Läste att de har Littorins dator. Är det kanske fildelning han pysslat med? Där finns fängelse på straffskalan.
Gör dig inte löjligare än du redan är (om det nu går) Det måste vara något betydligt värre eftersom han raderades från Moderaternas hemsida omgående och Reinfeldt inte tackade honom på ett annars brukligt sätt! Ingen bland Moderaterna vill kännas vid Littorin längre! även du måste försöka sluta förtränga sanningen och börja inse att Littorin har varit inblandad i en skadal
betydligt värre än fildelning svarta barnflickor och Tv licens!
Bortser från dina löjliga förolämpningar och konstaterar att din syn på sanning har stora brister. I detta ärende vet vi inte sanningen. Det påstådda brottet kan mycket väl vara fildelning. Men jag gissar på brott mot sexköpslagen. Sanningen får vi naturligtvis aldrig veta.
Om jag bortser ifrån dina personangrepp och återgår till ämnet!
Är det inte lika bra att Reinfeldt lägger korten på bordet! spekulationer kan ju skada mer är brottet! men det beror ju på vad brottet är såklart!
Det kan ju vara allt ifrån att Littorin porrsurfat på sitt X dator till kontakter med både prostituerade och droger!