Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
RedMentalCase
DMustaine
Redvictory
R.O.F.L
Infra
F.I.S.T
Sniperace
x-medborgare
ericTheDog
13 posters

Littorin - Nu går drevet för fullt

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Littorin - Nu går drevet för fullt - Sida 6 Empty Sv: Littorin - Nu går drevet för fullt

Inlägg  ericTheDog 2010-07-13, 00:50

F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Här i Lappland är det absolut ingen som bryr sig ett smack om Littorin.

Aftonbladet står i princip med byxorna nere när de nu erkänt att de inte har tillstymmelse till bevis för att Littorin skulle ha begått det brott de anklagar honom för.

frågan kvarstår ändå ... varför avgick Littorin ??

Jag vet inte, men har viss förståelse för den förklaring han lämnat. Inte kul att bli offentligt hängd utan rättegång, att ens barn blir attackerade av reportrar.

Det är ju mycket uppgifter som cirkulerar. Dels kan han ha köpt sex. Dels kan han vara utsatt för förtal. Det sägs att han haft svåra depressioner. Det sägs att han bröt ihop efter reportens anklagelser som han visste skulle bli förstasidor (sant eller ej). Han har den hemska vårdnadstvisten i bakgrunden. Otroligt att han inte lämnade regeringen tidigare, tycker jag.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Littorin - Nu går drevet för fullt - Sida 6 Empty Sv: Littorin - Nu går drevet för fullt

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-13, 02:05

ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Här i Lappland är det absolut ingen som bryr sig ett smack om Littorin.

Aftonbladet står i princip med byxorna nere när de nu erkänt att de inte har tillstymmelse till bevis för att Littorin skulle ha begått det brott de anklagar honom för.

Jag vet inte, men har viss förståelse för den förklaring han lämnat. Inte kul att bli offentligt hängd utan rättegång, att ens barn blir attackerade av reportrar.

Det är ju mycket uppgifter som cirkulerar. Dels kan han ha köpt sex. Dels kan han vara utsatt för förtal. Det sägs att han haft svåra depressioner. Det sägs att han bröt ihop efter reportens anklagelser som han visste skulle bli förstasidor (sant eller ej). Han har den hemska vårdnadstvisten i bakgrunden. Otroligt att han inte lämnade regeringen tidigare, tycker jag.

Just precis .... där har du en sak som inte talar till hans fördel, att han inte avgick tidigare, utan först när anklagelserna kom....

Men sen kan man ju undra hur stor sanningshalt det ligger i att Aftonbladet ska ha frågat ut hans barn oxå.....

I övrigt mår jag inte gott av att att en annan människa mår dåligt, ens om han är moderat, och för en omänsklig politik mot just folk som mår dåligt.....

... sådan är vänsterns empati !! Cool
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-07-13, 08:41

F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:

Just precis .... där har du en sak som inte talar till hans fördel, att han inte avgick tidigare, utan först när anklagelserna kom....

Men sen kan man ju undra hur stor sanningshalt det ligger i att Aftonbladet ska ha frågat ut hans barn oxå.....

I övrigt mår jag inte gott av att att en annan människa mår dåligt, ens om han är moderat, och för en omänsklig politik mot just folk som mår dåligt.....

... sådan är vänsterns empati !! Cool

Det är så otroligt genomskinligt! de flesta av den svenska befolkningen fattar det även anhängare (trots att de inte erkänner det) Littorins avhopp! veckan före sa han att han hade världens bästa jobb! först när AB började ställa frågor om sexköpen trädde han fram och avgick under martyrliknande former! det han glömde var att sanningen skulle komma ikapp honom! samma gäller för Reinfeldt och er anhängare! Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:29