redalert skrev:ericTheDog skrev:Corven skrev:RedMentalCase skrev:
Jag tycker inte om att kalla folk för lögnare, men det är vad du är.
Jag, hade exemplevis lämnat testaren 3 veckor innan du beslutade dig för att lägga ner skiten. jag kan inte svara för de andra 2.
Och att friskriva redclown, mannen som startade hundratals personliga hat och påhoppstrådar på testaren från ansvar ,gör dig inte bara till en lögnare utan en ren idiot, inget annat.
Börja med att inte ljuga själv innan du kallar andra för lögnare.
RedCloud startade inte hundratals personliga hat och påhoppstrådar på Testaren. Att han gjort såna trådar härinne, det stämmer, men alla såna trådar raderades eller flyttades och stängdes på Testaren.
Så det är helt enkelt inte möjligt att han skulle ha gjort det.
Tror du att det var vad som hände absolut sista dagen som fick mig att stänga Testaren? Det hade byggts upp under längre tid, och där var du definitivt delaktig i det som till slut ledde fram till stängningen. Att du inte var aktiv de sista dagarna fråntar dig på inget sätt delaktighet i ansvaret för att det blev som det blev.
Men jag är fullt medveten, (trots mina försök att se er i ett mildare ljus, jag vill ju tro folk om gott,) om att ni tre är för korkade för att inse hur ert eget beteende är, ni tror ni är guds gåva till mänskligheten, och att alla som inte tycker som ni är korkade idioter. Efter sig själv dömer man andra.....
Det jag minns mest var väl dina stående ovationer till redcloud när han anklagade mig för att vara pedofil. redcloud var på testaren av en enda orsak: Att försöka stänga ner det. Han lyckades och skrattar säkert fortfarande år corven.
På testaren var det helt omöjligt att debattera utifrån samma förutsättningar. rc uppmuntrades att fortsätta med sina personangrepp, det blev forumets död.
Jag erkänner dock att jag inte var guds bästa barn heller.
Jag är heller inte helt säker på att den andre moderatorn delar corvens syn på rc som guds gåva till forumen.
Ähh corven har visat dåligt omdöme mer än en gång för mycket och nu kör hon bara den gamla vanliga visan om man upprepar en lögn tillräckligt många gånger så blir den sann (för somliga)!
Nej det går inte att diskutera med tokkommunister där har corven rätt annars lever hon helt och hållet på en livslögn!
Du har många insikter, tyvärr riktar du dem åt galet håll...
De slutsatser du oftast kommer fram till, gäller dig själv personligen...
Inte andra som du i ren villfarelse tycks tro