ericTheDog skrev:Då börjar det kanske bli dags att säga adjö till detta forum.
Ja säg det nu då! det är ju alltid bättre att säga upp sig själv eller?
ericTheDog skrev:Då börjar det kanske bli dags att säga adjö till detta forum.
ericTheDog skrev:Ryktet säger att vissa vill diskutera snoppar ostört. Stämmer det?
ericTheDog skrev:Ryktet säger att vissa vill diskutera snoppar ostört. Stämmer det?
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASiP skrev:Forumets störste "dickhead"???
Corven skrev:Suck, att det är så svårt att fatta för vissa.
Om några personer ska hållas ansvariga för att jag lade ner Testaren så är det råttan, GA och Combuster, som dom kallade sig där, som till slut fick mig att ge upp.
Efter omstarten blev det väldigt tydligt vilka som försökte debattera, och vilka som bara var ute efter att hacka på andra, och då framförallt hacka på RedCloud.
Ni lyckades. Ni tre dödade Testaren.
Är ni nöjda nu?
RedMentalCase skrev:
Jag tycker inte om att kalla folk för lögnare, men det är vad du är.
Jag, hade exemplevis lämnat testaren 3 veckor innan du beslutade dig för att lägga ner skiten. jag kan inte svara för de andra 2.
Och att friskriva redclown, mannen som startade hundratals personliga hat och påhoppstrådar på testaren från ansvar ,gör dig inte bara till en lögnare utan en ren idiot, inget annat.
RedMentalCase skrev:Corven skrev:Suck, att det är så svårt att fatta för vissa.
Om några personer ska hållas ansvariga för att jag lade ner Testaren så är det råttan, GA och Combuster, som dom kallade sig där, som till slut fick mig att ge upp.
Efter omstarten blev det väldigt tydligt vilka som försökte debattera, och vilka som bara var ute efter att hacka på andra, och då framförallt hacka på RedCloud.
Ni lyckades. Ni tre dödade Testaren.
Är ni nöjda nu?
Jag, hade exemplevis lämnat testaren 3 veckor innan du beslutade dig för att lägga ner skiten. jag kan inte svara för de andra 2.
Och att friskriva redclown, mannen som startade hundratals personliga hat och påhoppstrådar på testaren från ansvar ,gör dig inte bara till en lögnare utan en ren idiot, inget annat.
RedMentalCase skrev:Jag har startat en tråd idag som handlar om att rödgrön röra vill höja skatten för 3 miljoner löntagare, alla som begriper nåt om politik ser att det förmodligen är den tråd som är mest relevant.
När det kommer till diskussion om politik har ni inte en chans ,
det är förmodligen det som orsakar den löjliga frustration och nonsens debatt som ni hela tiden försöker föra, som nu exempelvis.
Hade du nåt att säga i den politiska diskussionen om att rldgrön röra vill höja skaten för 3 miljoner löntagare ?, eller det är för jobbigt att hela tiden bli överkörd?
Kakmonstret skrev:Jaså bögmartin är bajsfetischist också.
x-medborgare skrev:
Bööööl jag startade en tråd om sjukvårdens brister landstingens mastodont tröga styrning bööööl ingen brydde sig ingen ville diskutera snyft
Ni gör exakt lika dant så fort man försöker diskutera får man till svar.. folihattar v kan inte diskutera politik bla bla nordkorea ohly flamsmaja idiot.. osv osv.. Jag längtar till den dag ni faktiskt kan stå för er politik utveckla den försvara den jämföra dem med oss.. Men icke då..
Ps. det finns ett fåtal jäkligt bra och trevliga höger som vill diskutera..
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:
Bööööl jag startade en tråd om sjukvårdens brister landstingens mastodont tröga styrning bööööl ingen brydde sig ingen ville diskutera snyft
Ni gör exakt lika dant så fort man försöker diskutera får man till svar.. folihattar v kan inte diskutera politik bla bla nordkorea ohly flamsmaja idiot.. osv osv.. Jag längtar till den dag ni faktiskt kan stå för er politik utveckla den försvara den jämföra dem med oss.. Men icke då..
Bra skrivet Xet
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:
Bra skrivet Xet
Corven skrev:RedMentalCase skrev:
Börja med att inte ljuga själv innan du kallar andra för lögnare.
RedCloud startade inte hundratals personliga hat och påhoppstrådar på Testaren. Att han gjort såna trådar härinne, det stämmer, men alla såna trådar raderades eller flyttades och stängdes på Testaren.
Så det är helt enkelt inte möjligt att han skulle ha gjort det.
Tror du att det var vad som hände absolut sista dagen som fick mig att stänga Testaren? Det hade byggts upp under längre tid, och där var du definitivt delaktig i det som till slut ledde fram till stängningen. Att du inte var aktiv de sista dagarna fråntar dig på inget sätt delaktighet i ansvaret för att det blev som det blev.
Men jag är fullt medveten, (trots mina försök att se er i ett mildare ljus, jag vill ju tro folk om gott,) om att ni tre är för korkade för att inse hur ert eget beteende är, ni tror ni är guds gåva till mänskligheten, och att alla som inte tycker som ni är korkade idioter. Efter sig själv dömer man andra.....
ericTheDog skrev:Corven skrev:RedMentalCase skrev:
Börja med att inte ljuga själv innan du kallar andra för lögnare.
RedCloud startade inte hundratals personliga hat och påhoppstrådar på Testaren. Att han gjort såna trådar härinne, det stämmer, men alla såna trådar raderades eller flyttades och stängdes på Testaren.
Så det är helt enkelt inte möjligt att han skulle ha gjort det.
Tror du att det var vad som hände absolut sista dagen som fick mig att stänga Testaren? Det hade byggts upp under längre tid, och där var du definitivt delaktig i det som till slut ledde fram till stängningen. Att du inte var aktiv de sista dagarna fråntar dig på inget sätt delaktighet i ansvaret för att det blev som det blev.
Men jag är fullt medveten, (trots mina försök att se er i ett mildare ljus, jag vill ju tro folk om gott,) om att ni tre är för korkade för att inse hur ert eget beteende är, ni tror ni är guds gåva till mänskligheten, och att alla som inte tycker som ni är korkade idioter. Efter sig själv dömer man andra.....
Det jag minns mest var väl dina stående ovationer till redcloud när han anklagade mig för att vara pedofil. redcloud var på testaren av en enda orsak: Att försöka stänga ner det. Han lyckades och skrattar säkert fortfarande år corven.
På testaren var det helt omöjligt att debattera utifrån samma förutsättningar. rc uppmuntrades att fortsätta med sina personangrepp, det blev forumets död.
Jag erkänner dock att jag inte var guds bästa barn heller.
Jag är heller inte helt säker på att den andre moderatorn delar corvens syn på rc som guds gåva till forumen.