Senast ändrad av Redvictory den 2010-06-19, 20:56, ändrad totalt 1 gång
+19
Thetaxpayer
ANNA2LINK
RedMentalCase
Corven
R.O.F.L
Secrist
x-medborgare
SiP
redalert
KickTheRasist
F.I.S.T
Infra
Kakmonstret
DMustaine
ericTheDog
berralarzon
lazy
MartinLindgren
Redvictory
23 posters
Forum trollen som förstör!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 1
Forum trollen som förstör!
Först förstörde de AB Forum! sen Ac Forum! efter att de blev trollstängda på AC Forum började de trolla på Testaren! när de sett till att det forumet lades ner startade de fridebatt! där och på Testaren skrev de om hur illa de tyckte om AC forumet! nu är de tillbaka här och trollar! nu är det dags att Admin tittar in här och för dem till trollskogen igen! här tillför de ingenting med sina personangrepp och spam! Varför vill de inte vara på sitt forum fridebatt? (jag anar varför)
Senast ändrad av Redvictory den 2010-06-19, 20:56, ändrad totalt 1 gång
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 2
Sv: Forum trollen som förstör!
Det är ju så, särskilt Paddan och Doggen hetsar ju upp sin egna efter bästa förmåga!
Men det är bara hålla ut, bättre kan det inte bli,ju fler blåa stolskott dessto bättre odds för valseger?
Men det är bara hålla ut, bättre kan det inte bli,ju fler blåa stolskott dessto bättre odds för valseger?
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 3
Redvictory skrev:Först förstörde de AB Forum! sen Ac Forum! efter att de blev trollstängda på AC Forum började de trolla på Testaren! när de sett till att det forumet lades ner startade de fridebatt! där och på Testaren skrev de om hur illa de tyckte om AC forumet! nu är de tillbaka här och trollar! nu är det dags att Admin tittar in här och för dem till trollskogen igen! här tillför de ingenting med sina personangrepp och spam! Varför vill de inte vara på sitt forum fridebatt? (jag anar varför)
I sann kommunistanda vill du ha bort alla oliktänkande. Varför inte argumentera
mot istället där du tycker att vi har fel?
Och med argument så menar jag argument, inte en massa hörsägen eller att det
"känns som."
Att lägga in videoklipp med Reinfeldt som "Hitler" är inte heller att betrakta
som argument el. fakta även om du tycker att det är väldigt roligt.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 4
lazy skrev:Redvictory skrev:Först förstörde de AB Forum! sen Ac Forum! efter att de blev trollstängda på AC Forum började de trolla på Testaren! när de sett till att det forumet lades ner startade de fridebatt! där och på Testaren skrev de om hur illa de tyckte om AC forumet! nu är de tillbaka här och trollar! nu är det dags att Admin tittar in här och för dem till trollskogen igen! här tillför de ingenting med sina personangrepp och spam! Varför vill de inte vara på sitt forum fridebatt? (jag anar varför)
"känns som."
Nä det är inte roligt alls.
Och vad är kritiken mot högerbåset Lazy varför övergår alltid råttan/ericthedog till att trampa ner på Martin fjöset, tjyvaset kommunistjägaren/gustavander kan inte ge ett ärligt svar men kräver debatt tillbaka utan anklagar bara andra för foliehatt "vad har *jag sagt det" mm orkar inte ens ta upp tramset denna haverist hänger sig åt.
//berra
*=ändringen
- Inlägg 5
lazy skrev:Redvictory skrev:Först förstörde de AB Forum! sen Ac Forum! efter att de blev trollstängda på AC Forum började de trolla på Testaren! när de sett till att det forumet lades ner startade de fridebatt! där och på Testaren skrev de om hur illa de tyckte om AC forumet! nu är de tillbaka här och trollar! nu är det dags att Admin tittar in här och för dem till trollskogen igen! här tillför de ingenting med sina personangrepp och spam! Varför vill de inte vara på sitt forum fridebatt? (jag anar varför)
"känns som."
Du får kalla det vad du vill lazy men Trollen jag menar har inte kommit tillbaka hit för att debattera! de vill enbart förstöra! varför stannar de inte kvar på sitt fridebatt? där slipper de ju oss som har andra åsikter politiska och människovärdereringar!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 6
MartinLindgren skrev:Det är ju så, särskilt Paddan och Doggen hetsar ju upp sin egna efter bästa förmåga!
Grattis, ett helt inlägg utan sexuella påhopp. Det var inte igår du lyckades med det.
- Inlägg 7
Redvictory skrev:lazy skrev:Redvictory skrev:Först förstörde de AB Forum! sen Ac Forum! efter att de blev trollstängda på AC Forum började de trolla på Testaren! när de sett till att det forumet lades ner startade de fridebatt! där och på Testaren skrev de om hur illa de tyckte om AC forumet! nu är de tillbaka här och trollar! nu är det dags att Admin tittar in här och för dem till trollskogen igen! här tillför de ingenting med sina personangrepp och spam! Varför vill de inte vara på sitt forum fridebatt? (jag anar varför)
"känns som."
Du får kalla det vad du vill lazy men Trollen jag menar har inte kommit tillbaka hit för att debattera! de vill enbart förstöra! varför stannar de inte kvar på sitt fridebatt? där slipper de ju oss som har andra åsikter politiska och människovärdereringar!
Du är ju själv ett av de värsta trollen.
- Inlägg 8
Ja du Doggen, för att vara ett större troll än du krävs ju inte direkt några förkunskaper eller hur?
Kan tänka mig att du Doggen ser ut ungefär som en av Tage Danielssons "rumpnissar",
En homosexuell rumpnisse dessutom!
Du verkar ju gilla min bak iallafall, fast jag i flera år sagt till dig att den dörren är stängd!
Har du tröttnat på ditt eget råttforum eller...?
Kan tänka mig att du Doggen ser ut ungefär som en av Tage Danielssons "rumpnissar",
Du verkar ju gilla min bak iallafall, fast jag i flera år sagt till dig att den dörren är stängd!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 9
Där kom bögmartin fram igen!
- Inlägg 10
MartinLindgren skrev:Ja du Doggen, för att vara ett större troll än du krävs ju inte direkt några förkunskaper eller hur?
Sant , det räcker med dina kunskaper.
Det är väl ungefär där gränsen för din tankeförmåga går.
Nu önsketänker du.
Jag har inget forum.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 11
DMustaine skrev:Där kom bögmartin fram igen!
Tja, "smygbög" kan man inte kalla honom längre, sällan har väl någon gått
ut så öppet med vad han är.
Grattis martin välkommen ut från garderoben.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 12
Hurra!
Bögmartin har kommit ur ur garderoben.
Bögmartin har kommit ur ur garderoben.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 13
Och nu föralltid förevigad som bögmartin!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 14
Nu ber ni Martin om ursäkt! Alla fyra!
- Inlägg 15
Alla vet att RedCloud förstörde Testaren.
- Inlägg 16
Infra skrev:Nu ber ni Martin om ursäkt! Alla fyra!
Du borde be martin om ursäkt.
Senast ändrad av ericTheDog den 2010-06-20, 01:32, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 17
Låt dom hållas, inte mitt fel att det bara är äpplet som fattas i truten på
Dumstaine eller Mustaine eller vad pajasen heter,
Detsamma gäller madame Lazy, inte mitt fel att hon gått runt som en vandringspokal i baksäten bak i bilarna!
Något som troligen hade varit en möjlighet om inte grabbarna varit stupfulla!
Jag har ju haft det här stupida korkade blånästa gänget jagandes efter mig i flera år!
Hålla dom fåntrattarna sysselsatta är ju inga större problem, det tar jag gärna på mig!
Dumstaine eller Mustaine eller vad pajasen heter,
Detsamma gäller madame Lazy, inte mitt fel att hon gått runt som en vandringspokal i baksäten bak i bilarna!
Något som troligen hade varit en möjlighet om inte grabbarna varit stupfulla!
Jag har ju haft det här stupida korkade blånästa gänget jagandes efter mig i flera år!
Hålla dom fåntrattarna sysselsatta är ju inga större problem, det tar jag gärna på mig!
- Inlägg 18
Suck..., Doggen, att inte homosexuella Doggen förstår att min dörr inte är öppen för honom,
Ut ur garderoben och sök kärleken bland dina likar!
Grrr, vov, vov Doggen!
Grrr, vov, vov Doggen!
- Inlägg 19
MartinLindgren skrev:Suck..., Doggen, att inte homosexuella Doggen förstår att min dörr inte är öppen för honom,
Grrr, vov, vov Doggen!
Önsketänk inte martin lille.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 20
Kakmonstret skrev:Alla vet att RedCloud förstörde Testaren.
Definiera "alla" !!!..... tex Corven som var Admin där säger att det absolut inte var på det viset... så typ, SLUTA LJUG !!!
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 21
citat:
"I sann kommunistanda vill du ha bort alla oliktänkande. Varför inte argumentera
mot istället där du tycker att vi har fel?"
*asgarv*
I första hand skall du inte snacka något om kommunism alls!! .. din lille extrema jahud !!
Har du ansiktet att gnälla på kommunismen när dina extrema jahud(kusiner) spelar dåtidens "hitler jungden " på 2000 talet och vill utplåna ursprungsbefolkning??
Så gå till lill sharon och sug på hans halvdecimerade kuk !!
"I sann kommunistanda vill du ha bort alla oliktänkande. Varför inte argumentera
mot istället där du tycker att vi har fel?"
*asgarv*
I första hand skall du inte snacka något om kommunism alls!! .. din lille extrema jahud !!
Har du ansiktet att gnälla på kommunismen när dina extrema jahud(kusiner) spelar dåtidens "hitler jungden " på 2000 talet och vill utplåna ursprungsbefolkning??
Så gå till lill sharon och sug på hans halvdecimerade kuk !!
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 22
Shalom Shalom
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 23
Infra skrev:Nu ber ni Martin om ursäkt! Alla fyra!
Be martin om ursäkt för att han smädar och hänar alla så fort det bara går?
Infra du är ingenting annat än en patetisk homosexuell röd islamist med ett öga!
- Inlägg 24
redalert skrev:Infra skrev:Nu ber ni Martin om ursäkt! Alla fyra!
Be martin om ursäkt för att han smädar och hänar alla så fort det bara går?
Infra du är ingenting annat än en patetisk homosexuell röd islamist med ett öga!
Det minsta ni kan göra är att lämna detta forum omgående! ni tillför inget här (heller) logga in på erat döende fridebatt (onanikojan nr 1) där kan ni skriva era perversa tankar och ryggdunka varandra till extas!
- Inlägg 25
RedVictory tillför idioti till detta forum.
Det är bara idiotvänstern som klagar och gnäller, trots att detta forum är vänsterns drömforum - ett forum helt utan regler.
Det är bara idiotvänstern som klagar och gnäller, trots att detta forum är vänsterns drömforum - ett forum helt utan regler.