theward 2010-06-23, 13:39
RedMentalCase skrev: theward skrev: RedMentalCase skrev:Har aldrig påstått att nån lottodragning varit riggad.
Har aldrig påstått att en vuxen inte kan vara sjuk.
Att du bara ljuger dina barn och de du anser vara idioter (theward) Que ??
Du verkar ha enorma problem med att läsa och förstå skriven text, och att formulera egen.
ja jag har en släng av dyslexi, så ibland blir texten lite fel...
Men läsförståelse har jag som helst problem med..
Dit satora problem är antagligen att du lider av personlighetsklyvning i någon form..
Eller så saknar du helt närminne och även långtidsminne
Förnekar du alltså att du sagt att ljuger för dina barn och för de som DU anser vara idioter?
Hur bortförklarar du faktum att du tyckte att "tjänstemännen" på Svenska Spel borde vara "svettiga" efter att samma gäng vunnit högsta vinsten inom ett halvårs tid?
Hur förklarar du att du sa till mig att "en vuxen man kan inte vara sjuk" ?
Vore det inte dags för en stor ursäkt och avbön snart, din lilla skitstövel
Dyslexi är nog ett av dina mindre problem, och då är jag vad du påstår jag inte är, snäll.
Jag sa en gång att jag ljuger för mina barn IBLAND, och inför idioter.
Jag bortförklarar ingenting om vad jag skrev om lottodragningen.
Vad det gäller sjuka vuxna sa jag nåt i stil till dig att: En vuxen karl borde vara så mycket karl att han kan se bortom sina sjukor och ta livet som en man , typ. Du kan naturligtvis inte det och utser då mig till ditt hatobjekt så du slipper ta eget ansvar.
nää så skrev du, efterkonstruktioner hjälper inte dig ett dugg.
Det får dig bara att se mer bortgjord ut än du gjorde innan...
om du skulle mena det du säger nu, så kanske du borde börja med att skriva som du menar, från början sas
Hatobjekt..?
Du kallar ju folk grönsak och idiot, så hatet står väl du för...
Jag är uppriktig bekymmrad för dig.
För ditt bettende tyder inte på att du mår bra öht och har du dessutom barn är det extra jävligt och de ska leva med en så obalsansertad far...
ps sen föstår jag inte vad dina nya konstruktioner var för bättre...
är man tex sjuk så är man...
Visst kan man ta det på olika sätt, då måste jag säga att jag tar det extremt bra andra viker ner sig totalt...
Fast att lägga värdringar på hur andra ska tackla sin sjukdom och hur de mår ...Det tycker jag i stora drag är fel.
Man kan försöka ge dem positiv energi och ett jävlar anama.
Fast det har ju inte du gjort, du väljer vägen trycka ner och håna istället och det hatar jag . Svar ja