Som jag sagt tidigare Lazy, en padda behöver ju vara en groda!
Sen är nog inte du den enda tjejen som dödat dina känslor i baksätet i olika bilar,
och därmed gjort dig iskall som en fisk, som slår vilt omkring dig med piska och batong!
MartinLindgren skrev:Nu är det ju du och Doggen som av någon anledning yrar om pedofiler, du drog nog igång tugget kakan!
Menar du att du och Doggen inte snackar om er själva?
MartinLindgren skrev:Nu är det ju du och Doggen som av någon anledning yrar om pedofiler, du drog nog igång tugget kakan!
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Nu är det ju du och Doggen som av någon anledning yrar om pedofiler, du drog nog igång tugget kakan!
Det är bara att läsa innantill vem som jiddrar om vad. Är martin ledsen i ögat över att Toblerone kan komma förlora valet? Ge inte upp så lätt. Ni har det inte lätt, det medges, men jag trodde inte ni skulle ge upp utan strid.
MartinLindgren skrev:Vad ska jag söka hjälp mot menar Lazy, att homosexuella Doggen bitit sig fast i baken på mig sen flera år talar ju sitt eget språk,
Som jag sagt tidigare Lazy, en padda behöver ju vara en groda!
Sen är nog inte du den enda tjejen som dödat dina känslor i baksätet i olika bilar,
och därmed gjort dig iskall som en fisk, som slår vilt omkring dig med piska och batong!
ericTheDog skrev:Sådana här svar får man var dag...MartinLindgren skrev:Ja du Allerten med stjärten, du och homosexulla Doggen har väl en hel del och pyssla med när ni dansar ut hand i hand över ängarna!
För vi vet ju att Mr.Doggen är en rövlover!
Så se upp Allerten, det är en varningstriangel på din kompis Doggen, men vem vet, kanske är det vad du letar efter!
Men vad fan, är ni nöjda så får väl vi andra glädjas för er skull!
ericTheDog skrev:ericTheDog skrev:Sådana här svar får man var dag...MartinLindgren skrev:Ja du Allerten med stjärten, du och homosexulla Doggen har väl en hel del och pyssla med när ni dansar ut hand i hand över ängarna!
Så se upp Allerten, det är en varningstriangel på din kompis Doggen, men vem vet, kanske är det vad du letar efter!
ericTheDog skrev:Jadu rv, jag ser att du börjar få svårt att försvara martins perversa inlägg.
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Jadu rv, jag ser att du börjar få svårt att försvara martins perversa inlägg.
Jag har ingen försvarsplikt för martins inlägg! de står han för alldeles själv! men när du skriver tycka-synd-om-mig Trådar så säger jag bara! logga ut här och logga in på er fridebatt så blir alla glada!
ericTheDog skrev:Sådana här svar får man var dag...MartinLindgren skrev:Ja du Allerten med stjärten, du och homosexulla Doggen har väl en hel del och pyssla med när ni dansar ut hand i hand över ängarna!
ericTheDog skrev:ericTheDog skrev:Sådana här svar får man var dag...MartinLindgren skrev:Ja du Allerten med stjärten, du och homosexulla Doggen har väl en hel del och pyssla med när ni dansar ut hand i hand över ängarna!
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Fast jag tycker det är märkligt att ingen högerdebattör tröttnar på vissa av högerns låga nivå...
Vem är i närheten av Martin, RV,RC,Berra eller KTR från högern?
MartinLindgren skrev:Suck då är leksaksoldaten här och pumpar upp lilla fågelbröstet,
Det är fan bara äpplet som fattas i trutet på dig!
"Dumstaine" igen!
Men visst är ni en liten lustig kvartett här ikvällm,
Madame Lazy, kakan, Dumstaine och den gläfsande Doggen på bred front!He. he!
SNEDSKJUTARGÄNGET MINSAN!
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Suck då är leksaksoldaten här och pumpar upp lilla fågelbröstet,
Det är fan bara äpplet som fattas i trutet på dig!
"Dumstaine" igen!
Men visst är ni en liten lustig kvartett här ikvällm,
Madame Lazy, kakan, Dumstaine och den gläfsande Doggen på bred front!He. he!
SNEDSKJUTARGÄNGET MINSAN!
Kan fist påvisa ett enda inlägg från högern som ens kommer i närheten av ovanstående oförskämdheter?
P.S Jag trodde faktiskt inte vänstern skulle försvara dessa dumheter, men tdligen hade jag fel.
Jag har tagit ut citat från dessa herrar, och det var bara en bråkdel... men du får leta rätt på den citatlistan själv nu...ids inte just nu
Thetaxpayer skrev:Här kommer ett trevligt inlägg till.
Hela ditt jävla incest släkte är primitiv där inavel är tillåtet , då tycker jag inte att du skall tillskriva till mitt något alls !! Varsågod och dra till din lilla skamvrå !! Sign KTR
lazy skrev:Jag har tagit ut citat från dessa herrar, och det var bara en bråkdel... men du får leta rätt på den citatlistan själv nu...ids inte just nu
Nää, det är svårt att hitta ngt som inte finns.
redalert skrev:Fröken verkar väldigt vimsig efter allt fistande, verkar ha tagit väldigt illa i de övre regionerna!
redalert skrev:Att martin är pantad är sedan länge en självklarhet för de flesta tyvärr måste man numera även klassa fisten till denna skara efter det ena rena dårinlägget efter det andra!