MartinLindgren skrev:Ja du Allerten med stjärten, du och homosexulla Doggen har väl en hel del och pyssla med när ni dansar ut hand i hand över ängarna!
För vi vet ju att Mr.Doggen är en rövlover!
Så se upp Allerten, det är en varningstriangel på din kompis Doggen, men vem vet, kanske är det vad du letar efter!
Men vad fan, är ni nöjda så får väl vi andra glädjas för er skull!
+14
Sossar ee lata
berralarzon
DMustaine
Infra
PE Dal
Thetaxpayer
Regndrottning
Kakmonstret
Redvictory
lazy
MartinLindgren
ANNA2LINK
RedCloud
ericTheDog
18 posters
Trevliga inlägg från vänstern
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 1
Trevliga inlägg från vänstern
Sådana här svar får man var dag...
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Trevliga inlägg från vänstern
trivs du inte här så finns ju alltid: http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 3
ericTheDog skrev:Sådana här svar får man var dag...MartinLindgren skrev:Ja du Allerten med stjärten, du och homosexulla Doggen har väl en hel del och pyssla med när ni dansar ut hand i hand över ängarna!
Så se upp Allerten, det är en varningstriangel på din kompis Doggen, men vem vet, kanske är det vad du letar efter!
Jag kan hålla med om att såna inlägg inte är trevliga men tyvärr så är det ju inte enbart Martin som skriver dumma inlägg utan det sker ju ifrån båda håll.
- Inlägg 4
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Sådana här svar får man var dag...MartinLindgren skrev:Ja du Allerten med stjärten, du och homosexulla Doggen har väl en hel del och pyssla med när ni dansar ut hand i hand över ängarna!
Jag kan hålla med om att såna inlägg inte är trevliga men tyvärr så är det ju inte enbart Martin som skriver dumma inlägg utan det sker ju ifrån båda håll.
Jag skulle vilja påstå att inlägg på denna nivå enbart kommer ifrån martin. Övriga vänsterdebattörer håller en högre nivå. Du Anna är en av de bästa.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 5
Som jag sagt tidigare doggen mer korkad för varje dag, han är så liderligt sugen på min bak, så nu har han återigen startat en Martintråd!
Doggens homosexuallitet har gjort att det är mer regel än undantag att vakta baken när han flänger runt efter min!
Grrr, vov, vov Doggen!
Doggen har ju visat prov på sin moral många gånger tidigare, hur många Martintrådar han startat, hur många gånger han kapat mitt namn och mina trådnamn har jag tappat räkningen på för länge sedan,
Nyligen drev han t.o.m sin stora Martintråd inne på sitt numer stendöda råttforum!
Doggens homosexuallitet har gjort att det är mer regel än undantag att vakta baken när han flänger runt efter min!
Grrr, vov, vov Doggen!
Doggen har ju visat prov på sin moral många gånger tidigare, hur många Martintrådar han startat, hur många gånger han kapat mitt namn och mina trådnamn har jag tappat räkningen på för länge sedan,
Nyligen drev han t.o.m sin stora Martintråd inne på sitt numer stendöda råttforum!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 6
Sök hjälp martin eller logga in på ett forum där det är regel att skriva
sådana inlägg, du är inte ens rolig längre.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 7
Istället för att starta sånahär tyckasyndommig trådar så kan du återgå till ditt
http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm
där får du alltid medhåll!
http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm
där får du alltid medhåll!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 8
Martin bör förbereda sig på att rusa ut och plocka flaskor på stan. Papperskorgarna kommer bli fulla av tomflaskor udner/efter det kungliga bröllopet.
Rena paradiset även för uteliggare.
Hurra
Rena paradiset även för uteliggare.
Hurra
- Inlägg 9
Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 10
ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Fast jag tycker det är märkligt att ingen högerdebattör tröttnar på vissa av högerns låga nivå...
- Inlägg 11
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Fast jag tycker det är märkligt att ingen högerdebattör tröttnar på vissa av högerns låga nivå...
Jag är rätt trött på vissa höger också, men blåfront har ju iallafall försvunnit, så nu är det problemet mycket mindre.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 12
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Vem är i närheten av Martin, RV,RC,Berra eller KTR från högern?
- Inlägg 13
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Jag är rätt trött på vissa höger också, men blåfront har ju iallafall försvunnit, så nu är det problemet mycket mindre.
Gör då som jag... Blockera de du anser vara idioter. Då slipper man, för det mesta, att läsa idiotiska och intetsägande inlägg.
- Inlägg 14
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Och kakans förbannade spammande om bröllopet är inget du reflekterat över eller?
- Inlägg 15
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Absolut ingen högerdebattör är i närheten av dessa. Nu har man förresten börjat anklaga högerdebattörer för att vara pedofiler också.
- Inlägg 16
ericTheDog skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Absolut ingen högerdebattör är i närheten av dessa. Nu har man förresten börjat anklaga högerdebattörer för att vara pedofiler också.
Jasså? Vem har gjort det? Och när och var?
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 17
MartinLindgren skrev:Jasså, homosexuella Doggen är väl bevandrad också i pedofilträsket!
För guds skull Mr.Doggen lämna barnen i fred!
- Inlägg 18
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Och kakans förbannade spammande om bröllopet är inget du reflekterat över eller?
Jag tycker du är en av de värre spammarna inuti trådarna.
PE Dal- Antal inlägg : 1127
- Inlägg 19
nox iprendum
Jasså? Vem har gjort det? Och när och var
Intressant,,,frågebeställning.....
Intressant,,,frågebeställning.....
- Inlägg 20
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Detta är ingen "tycka-synd-om-tråd". Jag vet att många (vänster som höger) är ganska less på vissa vänsterdebattörers hopplöst låga nivå.
Ja då.... Det är sant.
Jag tycker du är en av de värre spammarna inuti trådarna.
Ja varför blir jag inte speciellt förvånad över att DU tycker det? du förnekar väl även att kakan levererat 100 tals trådar om samma sak de senaste dagarna också!
- Inlägg 21
Jag har sett hundratals inlägg från innehållandes enbart en smiley. Sluta upp med ditt eget spammande innan du anklagar andra.
Jag följer inte bröllopstrådarna. De är väl till för de som är intresserade antar jag. Har heller inte räknat hur många de är eller kollat vem som startat dem.
Jag följer inte bröllopstrådarna. De är väl till för de som är intresserade antar jag. Har heller inte räknat hur många de är eller kollat vem som startat dem.
- Inlägg 22
Doggen ska fan inte inbilla sig att det är hans rules som gäller här på forumet
sitta uppe på sin höga häst och peka finger och gnällakan han göra på sitt eget råttforum tycker jag!
Du får helt enkelt gilla lägget Doggen, eller också utgår du om det inte passar!
sitta uppe på sin höga häst och peka finger och gnällakan han göra på sitt eget råttforum tycker jag!
Du får helt enkelt gilla lägget Doggen, eller också utgår du om det inte passar!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 23
lazy skrev:Sök hjälp martin eller logga in på ett forum där det är regel att skriva
Forumhögern bildar fylking för gemensamt försvar.
- Inlägg 24
Nu är det ju du och Doggen som av någon anledning yrar om pedofiler, du drog nog igång tugget kakan!
Menar du att du och Doggen inte snackar om er själva?
Menar du att du och Doggen inte snackar om er själva?
- Inlägg 25
Värst vad du tar i martin. Jag är bara en tillfällig gäst här på forumet och gör inga anspråk på någonting. Jag vet att flera vänsterdebattörer är irriterade på att ditt jiddrande förstör forumet.