Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Citat Sniperace:
"...säge eot hamaz..."
Då säger vi eot Snappe i stället.
javisst, jag skadar inte dem som säger emot mig, det är hamaz som sysslar med nackskott eller sönderskjutna knän om man säger emot dem, det ni stöder med andra ord...
stöder ni avrättningarnna de gör med?
stöder ni avrättningarna av "förrädare" i Iran också?
jag misstänker det starkt.... de är ju emot "saken"
och det med DOM, den hade blivit mycket större om dessa attacker INTE förekommit, DÅ skulle världens reaktioner bli mycket större, men det begriper ni väl inte?
De där "avrättningarna" drar du fram bara för att vända bort
uppmärksamheten från israels terrorbrott. Det håller inte Sniper.
Först gnäller du för att det skjuts raketer från Gaza. Sedan
kallar du det avrättningar när Hamas utmanar de grupper som
skjuter dessa raketer. Hycklare!
nej Infra, nu försöker du blanda bort korten, de avrättningar jag nämner är meningsmotståndare, sådana som inte tycker det är bra att skicka raketerna eller slå till mot Israels civila, de som vill att det ska försökas med fredlig lösning, och avrättningar av palestinier som inte är muslimer utan kristna, idag är dessa nästan helt utrotade i Gaza....
men visst, du kallar ju dessa för förrädare så......
Du tycker väl det är bra att du slipper påvisa vilka palestinier detta skulle vara, då?
Själv har jag bara hört detta från dig och du har inte gjort dig känd för att vara ett sanningsvittne direkt, i dessa frågor. Säker på att det inte är israeliska propagandalögner? Det tror jag det är du vidarebefodrar. Belägg tack!
tror inte det hjälper när det gäller dig, det är då bara zionistlögner eller propaganda....
du godtar ändå bara sådant som är emot Israel och till 100% för dina hjältar i Hamaz
Det hjälper. Belägg tack. Man vräker inte bara ur sig.
att Israel blockerar pga att det skett sådana är tillräckliga belägg.....
de gör inte detta bara för att vara elaka om du nu trodde det
Israels ondska belägger ingenting än just ondskan. Är det den du belägger nu?
utan smuggling av vapen och raketattacker skulle blockaden inte finnas, det är det enda jag säger....
Så där naiv är du inte Sniper. Du inser lika bra som jag att ockupationen, blockaderna, bosättningarna, markstölderna ingår i utrotnings- och terrorpolitiken. Du vet om det!
Det är en gåta varför du sitter och låtsas annat. Vill du bli betraktad som en komplett idiot?
Israel har rätten att försvara sig!!!!!