Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
x-medborgare
Vercingetorix
Sniperace
MartinLindgren
RedCloud
Dao
10 posters

Kampen fortsätter!

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Kampen fortsätter! - Sida 5 Empty Tro & drömma kan man göra i kyrkan

Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-18, 22:39

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Citat Sniperace:

"...säge eot hamaz..."

Då säger vi eot Snappe i stället.

javisst, jag skadar inte dem som säger emot mig, det är hamaz som sysslar med nackskott eller sönderskjutna knän om man säger emot dem, det ni stöder med andra ord...

stöder ni avrättningarnna de gör med?

stöder ni avrättningarna av "förrädare" i Iran också?

jag misstänker det starkt.... de är ju emot "saken"

och det med DOM, den hade blivit mycket större om dessa attacker INTE förekommit, DÅ skulle världens reaktioner bli mycket större, men det begriper ni väl inte?

De där "avrättningarna" drar du fram bara för att vända bort
    uppmärksamheten från israels terrorbrott. Det håller inte Sniper.
    Först gnäller du för att det skjuts raketer från Gaza. Sedan
    kallar du det avrättningar när Hamas utmanar de grupper som
    skjuter dessa raketer. Hycklare!

nej Infra, nu försöker du blanda bort korten, de avrättningar jag nämner är meningsmotståndare, sådana som inte tycker det är bra att skicka raketerna eller slå till mot Israels civila, de som vill att det ska försökas med fredlig lösning, och avrättningar av palestinier som inte är muslimer utan kristna, idag är dessa nästan helt utrotade i Gaza....

men visst, du kallar ju dessa för förrädare så......

Du tycker väl det är bra att du slipper påvisa vilka palestinier detta skulle vara, då?
    Själv har jag bara hört detta från dig och du har inte gjort dig känd för att vara ett sanningsvittne direkt, i dessa frågor. Säker på att det inte är israeliska propagandalögner? Det tror jag det är du vidarebefodrar. Belägg tack!

tror inte det hjälper när det gäller dig, det är då bara zionistlögner eller propaganda....

du godtar ändå bara sådant som är emot Israel och till 100% för dina hjältar i Hamaz

Det hjälper. Belägg tack. Man vräker inte bara ur sig.

att Israel blockerar pga att det skett sådana är tillräckliga belägg.....

de gör inte detta bara för att vara elaka om du nu trodde det

Israels ondska belägger ingenting än just ondskan. Är det den du belägger nu?

utan smuggling av vapen och raketattacker skulle blockaden inte finnas, det är det enda jag säger....

Så där naiv är du inte Sniper. Du inser lika bra som jag att ockupationen, blockaderna, bosättningarna, markstölderna ingår i utrotnings- och terrorpolitiken. Du vet om det!
    Det är en gåta varför du sitter och låtsas annat. Vill du bli betraktad som en komplett idiot?

Israel har rätten att försvara sig!!!!!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Kampen fortsätter! - Sida 5 Empty Sv: Kampen fortsätter!

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-18, 22:45

Sossar ee lata skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:

"...säge eot hamaz..."

javisst, jag skadar inte dem som säger emot mig, det är hamaz som sysslar med nackskott eller sönderskjutna knän om man säger emot dem, det ni stöder med andra ord...

och det med DOM, den hade blivit mycket större om dessa attacker INTE förekommit, DÅ skulle världens reaktioner bli mycket större, men det begriper ni väl inte?

nej Infra, nu försöker du blanda bort korten, de avrättningar jag nämner är meningsmotståndare, sådana som inte tycker det är bra att skicka raketerna eller slå till mot Israels civila, de som vill att det ska försökas med fredlig lösning, och avrättningar av palestinier som inte är muslimer utan kristna, idag är dessa nästan helt utrotade i Gaza....

Du tycker väl det är bra att du slipper påvisa vilka palestinier detta skulle vara, då?
    Själv har jag bara hört detta från dig och du har inte gjort dig känd för att vara ett sanningsvittne direkt, i dessa frågor. Säker på att det inte är israeliska propagandalögner? Det tror jag det är du vidarebefodrar. Belägg tack!

tror inte det hjälper när det gäller dig, det är då bara zionistlögner eller propaganda....

du godtar ändå bara sådant som är emot Israel och till 100% för dina hjältar i Hamaz

utan smuggling av vapen och raketattacker skulle blockaden inte finnas, det är det enda jag säger....

Så där naiv är du inte Sniper. Du inser lika bra som jag att ockupationen, blockaderna, bosättningarna, markstölderna ingår i utrotnings- och terrorpolitiken. Du vet om det!
    Det är en gåta varför du sitter och låtsas annat. Vill du bli betraktad som en komplett idiot?

Mot stenkastare som vill ha tillbaka det land de blev bestulna på av FN ??
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-05-18, 23:06

F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:

"...säge eot hamaz..."

Mot stenkastare som vill ha tillbaka det land de blev bestulna på av FN ??

hade det BARA varit stenkastare skulle det troligen inte varit så stora problem, eler kallar du raketerna för stenar? lol!

och nej, HAMAZ är INTE palestina, de är med all säkerhet inte ens representativa för dem....

fortfarande, när man förlorat slaget är det bättre att lägga ner vapnen än att offra sitt folk, och detta är vad hamaz gör, OFFRAR sitt folk på sitt blodiga altare, ett blodsoffer till Allah...

de har MYCKET större chanser til en bra fredsöverenskommelse på det sättet än att fortsätta med att skicka raketer.

den som tror att dessa ska leda till fred kan inte vara helt rätt tänkande utan enbart tänkande på rätt och fel och ideologiskt, men UTAN logik
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-18, 23:09

Krävs TVÅ parter för att åstadkomma fred....
    Inte andra-kinden-till-strategin, från EN sida som Snipe så naivt förespråkar
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-05-19, 00:11

Sossar ee lata skrev:Israel har rätten att försvara sig!!!!!

Mot sig själva då?

Har palestinierna denna rätt också?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-05-19, 00:16

Sniperace skrev:har inte Israel övermakten, styr inte Israel deras liv genom avspärrningar och blockad?
    Och Israel skulle med all säkerhet vilken dag som helst totalt förinta gaza om de ville.

vad har Hamaz att ställa upp med förutom sina raketer, som resulterar i en tiofalt värre motattack?

Israel har eg vunnit för längesedan, HAMAZ förlänger bara pinan och förvärrar den.

jag tror mer på en gandhiaktion efter att ha lagt ner vapnen, då kommer Israel inte längre kunna säga att vi slår bara tilbaka, och reaktionen från övriga världen blir mycket hårdare, är det så svårt att förstå?

Israel har inte vunnit, och kan det inte heller - förrän de respekterar de mänskliga rättigheterna, internationell rätt och Folkrätten! Så länge de bryter mot dessa kommer det att finnas en ny "Hamas", eller "PLO", eller "Islamiska Jihad", eller vad de nu kommer att heta - den ena värre än den andra!

För motstånd mot ockupation och terror tillhör den mänskliga naturen!

Det enda som gjort att Israel har kunnat fortsätta med sin terror i över 60 år, är inte deras högeffektiva vapen - utan för att omvärlden inte stått upp och sagt åt dem att skärpa sig!!!

Det skulle de gjort mot vilket annat land, utom mot Israel och USA!

Vi alla i väst borde SKÄMMAS för att vi inte kan få fram politiska ladare som vågar stå upp för Folkrätten!!!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-05-19, 00:18

Sossar ee lata skrev:
    RedCloud skrev:Vi får se hur terrorstaten Israel reagerar när Ship to Gaza konvojen närmar sig...

Fakta på var de är stämplade som det? typ FN.....

De uppfyller alla kriterier för att vara terrorstat! Även FN hade stämplat dem som detta, om inte USA hade hindrat FN att utföra sitt arbete ständigt...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:38