det får du själv lista ut,,,, försök så tror jag du lyckas...
Det FINNS ingen nation med namnet Palestina, sniper, och det vet du.
det får du själv lista ut,,,, försök så tror jag du lyckas...
Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
x-medborgare skrev:berralarzon skrev:redalert skrev:Förlåt rc ty han veta icke bättre!
Fjanten! hoho! redalert pst du glömde lolpins.. bara så vi andra vet att inte bry oss.
//berra
Han kan få en av mig om hans är slut vi på vänster kanten delar ju gärna med oss..
"Ett barn som bara en mor kan älska" ????berralarzon skrev:x-medborgare skrev:berralarzon skrev:redalert skrev:Förlåt rc ty han veta icke bättre!
Fjanten! hoho! redalert pst du glömde lolpins.. bara så vi andra vet att inte bry oss.
//berra
Han kan få en av mig om hans är slut vi på vänster kanten delar ju gärna med oss..
X.et är snäll hon som delar med sig av sina lols till dig bh/combuster skulla jag alldrig jag gjort kanske är moderskänslorna (hua) som vaknar till liv för dig lillegosse.
Förövrigt är jag en klar anhängare av att dela med mig och gör det i sak också, inget seeltjafs här inte.
//berra
"Ett barn som bara en mor kan älska" ????
formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
RedCloud skrev:det får du själv lista ut,,,, försök så tror jag du lyckas...
Det FINNS ingen nation med namnet Palestina, sniper, och det vet du.
citat:formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
Sniperace skrev:citat:formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
"landet Israel"
Fascist stat Israel bättre sagt.
citat:
"skapades ju just för att hemvändande judar skulle få ett eget land, "
Skapades ju med Etnisk rensning .. och det är inte deras land!!!
citat:
"jag ser inget konstigt med detta... det är ju ändå deras ursprung..."
Då har du verkliga problem med hjärna celler och empati för andra människor. Men just ja för dig är Palestinier inte människor dem 'är Muslimer eller hur??
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:citat:formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
"landet Israel"
citat:
citat:
Då har du verkliga problem med hjärna celler och empati för andra människor. Men just ja för dig är Palestinier inte människor dem 'är Muslimer eller hur??
visst är palestinier människor, och det är muslimer också, tycker inte du det?
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:citat:formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
"landet Israel"
citat:
citat:
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:citat:formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
"landet Israel"
citat:
citat:
Slingra dig inte du är sååååå genomskinligt .
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:citat:formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
"landet Israel"
citat:
citat:
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:citat:formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
"landet Israel"
citat:
citat:
citat:
"Tycker du?"
Ja det tycker jag faktisk .
citat:
"men så är det faktiskt...."
OK !
citat:
"de jag ogillar är de som med hot och våld ska driva igenom sina religiösa bud och levnadsstil."
Som Judar med sitt fascist stat som gud har utlovat eller hur ??
citat:
"den vanlige muslimen är en helt underbar människa, precis som människor från andra religioner."
Sluta och ljug , har följt dina inlägg en helt tid och i denna sins ju enbart din anti muslim blaj .
citat:
"samma sak med den vanlige palestiniern, det är också bra människor, men Hamaz"
Du får lära dig att Hamaz är resultat av din kära fascist stat "Israel... " du vet "Orsak-Verkan".
citat:
"har jag INGET till över för pga deras sätt att kämpa...."
Ja så!! ... skall dem bara lägga sig när och utplånas för att Moses har sagt det ???
Says who, och varför måste de som då bodde där fördrivas ?Sniperace skrev:det är ju ändå deras ursprung...
formsvackan skrev:Says who, och varför måste de som då bodde där fördrivas ?Sniperace skrev:det är ju ändå deras ursprung...
Tycker du också att indianerna ska få amerika tillbaka ? Var ska övriga jänkare i så fall spärras in ?
formsvackan skrev:Says who, och varför måste de som då bodde där fördrivas ?Sniperace skrev:det är ju ändå deras ursprung...
Tycker du också att indianerna ska få amerika tillbaka ? Var ska övriga jänkare i så fall spärras in ?
berralarzon skrev:formsvackan skrev:Says who, och varför måste de som då bodde där fördrivas ?Sniperace skrev:det är ju ändå deras ursprung...
Eller våra Samer.
//berra
lazy skrev:Dao skrev:RedCloud skrev:Newsmill har förvandlats till brunhögerns propagandaapparat.....
Uppenbarligen... Då de utan problem tar in en sådan korkad artikel som Lazy länkade till...
Mycket skall man få läsa i sina dar...
Ja, det måste kännas hemskt att läsa att det normala vore att inte vilja
ha detsamma som man en gång har flytt ifrån.
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:citat:formsvackan skrev:Min "kommentar" gällde det du skrev, inte något annat.Sniperace skrev:Absolut inte eftersom de också stagar det andra eller hur?
"landet Israel"
citat:
citat:
citat:
"Tycker du?"
Ja det tycker jag faktisk .
citat:
"men så är det faktiskt...."
OK !
citat:
"de jag ogillar är de som med hot och våld ska driva igenom sina religiösa bud och levnadsstil."
Som Judar med sitt fascist stat som gud har utlovat eller hur ??
citat:
"den vanlige muslimen är en helt underbar människa, precis som människor från andra religioner."
Sluta och ljug , har följt dina inlägg en helt tid och i denna sins ju enbart din anti muslim blaj .
citat:
"samma sak med den vanlige palestiniern, det är också bra människor, men Hamaz"
Du får lära dig att Hamaz är resultat av din kära fascist stat "Israel... " du vet "Orsak-Verkan".
citat:
"har jag INGET till över för pga deras sätt att kämpa...."
Ja så!! ... skall dem bara lägga sig när och utplånas för att Moses har sagt det ???
du har nog inte förstått någotm överhuvudtaget....
menar du Moshe Dayan?
lazy skrev:Att leva i Israel som ickejude är smått komplicerat. Ganska nyligen har affärer sett till att det bara finns judiska religiös bröd att köpa inför påskfirandet. Tidigare har ickejudar kunnat hämta bröd under skynkena - men idag har kontrollen ökat.
Det FINNS dock annat bröd, men det får man mestadels baka själv under denna högtiden...
Det finns många andra exempel...
Ursäkta mig men inför den här påsken fanns det affärer som hade öppet och
som sålde allt annat än traditionell judisk mat, visserligen blev det
ramaskri och demonstrationer från de ultraortodoxa men ingenting mer.
Dao skrev:lazy skrev:Dao skrev:RedCloud skrev:Newsmill har förvandlats till brunhögerns propagandaapparat.....
Uppenbarligen... Då de utan problem tar in en sådan korkad artikel som Lazy länkade till...
Mycket skall man få läsa i sina dar...
Ja, det måste kännas hemskt att läsa att det normala vore att inte vilja
ha detsamma som man en gång har flytt ifrån.
Det är ett ANTAGANDE utan grund att alla flytt från religionen! De har däremot garanterat flytt från DIKTATUREN. Vissa av dem finner dock att Sverige inte var så fritt som folk har sagt...
KickTheRasist skrev:citat
"JA, usa,s urinvånare skulle ha rättet till större reservat idag,"
OOOH min gud ser ni det som jag ser eller hallucinerar jag ??
Att dessa skulle vara någon sorts ursprungsbefolkning lär då först klarläggas. Tills dess får de nöja sig med att fortsätta kräva halva landetberralarzon skrev:Eller våra Samer.
//berra