Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
formsvackan
theward
Sniperace
Potatiskungen
redalert
MartinLindgren
RedMentalCase
RedCloud
F.I.S.T
x-medborgare
14 posters

    Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  theward 2010-04-24, 10:18

    RedCloud skrev:
    MartinLindgren skrev:Tittande in 5 sekunder igår på råttforumet, vilket räckte,men han se Mr.Råtta själv "debattera" Red Clouds avatar, och hans sedvanliga efterlysning av rödgrön politik, samma tjatande som han drivit sedan länge både på AB och AC bladet! Twisted Evil

    Råttforumet ett skitforum, med sina 10 medlemmar som verkligen hör hemma där! Twisted Evil


    Mr.Mental, don efter person! Twisted Evil

    Den absoluta höjdaren är när råttan skriver "Skönt med en admin man kan lita på", och så är han admin själv...

    Han har mao höga tankar om sig själv och inget fel i det om de flesta andra också har lika höga tankar om en.

    Dock har jag svårt att tro, att så är fallet i detta fall Wink

    Sen vore det väl fan om man inte ens kan lita på sig själv hehe
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-04-24, 10:19

    RedCloud skrev:
    MartinLindgren skrev:Tittande in 5 sekunder igår på råttforumet, vilket räckte,men han se Mr.Råtta själv "debattera" Red Clouds avatar, och hans sedvanliga efterlysning av rödgrön politik, samma tjatande som han drivit sedan länge både på AB och AC bladet! Twisted Evil

    Råttforumet ett skitforum, med sina 10 medlemmar som verkligen hör hemma där! Twisted Evil


    Mr.Mental, don efter person! Twisted Evil

    Den absoluta höjdaren är när råttan skriver "Skönt med en admin man kan lita på", och så är han admin själv...

    Ja jävlar!!! ha,ha,ha,ha
    Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-24, 10:28

    Att lägga sina personuppgifter i råttadmins händer på råttforumet, vore ju lika begåvat som att köpa en begagnad bil av hederlige Harry,med runt hörnet garanti!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  theward 2010-04-24, 10:31

    MartinLindgren skrev:Att lägga sina personuppgifter i råttadmins händer på råttforumet, vore ju lika begåvat som att köpa en begagnad bil av hederlige Harry,med runt hörnet garanti!

    ja med tanke på hur de beter sig, vore det nog inte så smart Rolling Eyes
    Manblir ju förvånad att folk kan bli som de faktiskt blir på nätet.

    Personligen skulle jag aldrig lägga ner någon energi på att spåra, trakassera eller på annat sätt jävlas med någon IRL
    Bara för att man tycker de beter sig som idioter, har sjuka åsikter och svinar härinne
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2010-04-24, 10:31

    MartinLindgren skrev:Att lägga sina personuppgifter i råttadmins händer på råttforumet, vore ju lika begåvat som att köpa en begagnad bil av hederlige Harry,med runt hörnet garanti!

    eller rösta på det "nya arbetarpartiet"....
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Infra 2010-04-24, 10:32

    Det var främst råttan jag ville varna Corven för på TESTAREN, fast jag sa "löss".
    Borde ha sagt råttor i stället men då hade det säkert
    räknats som ett utpekande av enskilld och jag hade åkt ut med örona
    före. Det gjorde jag iaf.

    Lägg extra märke till hur råttfan har startart två palestinatrådar
    som stog helt tomma sedan veckor, sist jag tittade. Snacka om att
    gillra fällor. Han måste tro att vi andra är idioter. Sedan råttan
    började med dataintrång kan jag inte med fan.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-24, 11:48

    En riktig fulråtta den där,vars låga moral står över alla tvivel, minns mycket väl hans härjningar från AB forumet,

    Eric the dog fick mig avstängd för han blev härsken att bli kallad The dog,
    när jag kom tillbaks var råttan avstängd för något utan min inblandning, gick då under mitt efternamn Lindgren, då återvände råttan som Lindgran, menade att det inte var kopplat till mig, och att jag inte ägde mitt namn!

    Då ändrade jag till martin7lindgren, självklart blev råttan martin8lindgren, o.s.v!

    Självklart har råttan blånekat dom gånger jag påpekat hans usla betende och låga moral!

    Otroligt skönt att slippa ha råttan flängande i baken, så det är nog bäst att sätta punkt här,om det inte redan är för sent? Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2010-04-24, 11:50

    Otroligt skönt att slippa ha råttan fklängande i baken, så det är nog bäst att sätta punkt här,om det inte redan är för sent?

    Ser man vad som skrivs på [sic] Fri Debatt så framgår ju att han är inne och läser AC varenda dag..men han kommer inte in stackarn... Razz Razz Razz
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Kakmonstret 2010-04-24, 13:39

    Vad tycker du om att RC nu försöker trakassera Kakmonstret med porrbilder X.et.

    Du som kvinna vill väl inte se en fitta i varenda tråd du går in i?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2010-04-24, 13:42

    Kära Örebroare

    snyft snyft...

    Vad tycker du om att RC nu försöker trakassera Kakmonstret med porrbilder

    Det är inga porrbilder lilla monstret, det är du som slickar Bernadottarnas röv...det har ju framgått med all önskvärd tyydlighet tidigare, jag är bara en enkel illustratör...


    Du som kvinna vill väl inte se en fitta i varenda tråd du går in i?

    Va, tänker du logga ut för gott ?


    *************************



    Efter ditt:
    Det enda som var synd var att inte du befann dig i Chile 1973 och fick en kula mellan ögonen
    Så har du liksom ingen trovärdighet kvar, monstret,
    jag har fritt fram..tralla la...
    .
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Kakmonstret 2010-04-24, 15:05

    x-medborgare skrev:Om den ene får hänvisa vänster åt Stalin Så får den andre hänvisa högern åt Hitler.

    Men dödshot är er än NOG. JAG för min del har tröttnat på er och eran ständiga tro att på nätet är man minnsan så jävla skyddad och anonym.

    Allt är nu kopierat och JAG polis anmäler.

    SKITSTÖVLAR

    Du vet att om du polisanmäler så drabbas även admin som ansvarig, särskilt med tanke på allt skit som står på detta forum, men du kanske inte bryr dig om vad som händer med admin.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2010-04-24, 15:06

    särskilt med tanke på allt skit som står på detta forum


    hm hm, Kära örebroare

    typ:
    Det enda som var synd var att inte du befann dig i Chile 1973 och fick en kula mellan ögonen.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2010-04-24, 15:39

    Kakmonstret skrev:
    x-medborgare skrev:Om den ene får hänvisa vänster åt Stalin Så får den andre hänvisa högern åt Hitler.

    Men dödshot är er än NOG. JAG för min del har tröttnat på er och eran ständiga tro att på nätet är man minnsan så jävla skyddad och anonym.

    Allt är nu kopierat och JAG polis anmäler.

    SKITSTÖVLAR

    Du vet att om du polisanmäler så drabbas även admin som ansvarig, särskilt med tanke på allt skit som står på detta forum, men du kanske inte bryr dig om vad som händer med admin.

    Vilken ADMIN??????????
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2010-04-24, 15:46

    Kakmonstret skrev:Vad tycker du om att RC nu försöker trakassera Kakmonstret med porrbilder X.et.

    Du som kvinna vill väl inte se en fitta i varenda tråd du går in i?

    Dom är sällan dödliga mig veterligen.. Kakan det förvånar mig att du frågar..
    Trodde faktiskt du skulle förstå skillnaden.
    Jag har inte angripit erat ständiga skitsnackande.
    Då fick jag jobba heltid.
    Jag har angripit innehållet i ETT inlägg OBS INNEHÅLLET. Vilket klart gick över ALLA gränser
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Kakmonstret 2010-04-24, 16:45

    Jag har inte sett detta omtalade inlägg, då jag inte varit inloggad på några dagar.

    Jag är inte ac-beroende Smile
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  theward 2010-04-24, 17:05

    Kakmonstret skrev:Jag har inte sett detta omtalade inlägg, då jag inte varit inloggad på några dagar.

    Jag är inte ac-beroende Smile

    öhh jasså?

    "Fridebatt" är väl bättre haha

    ps man kan ju faktiskt läsa inlägg, som inte är dagsaktuella Wink
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2010-04-24, 17:13

    Kakmonstret skrev:Jag har inte sett detta omtalade inlägg, då jag inte varit inloggad på några dagar.

    Jag är inte ac-beroende Smile

    Ja men ett tips.. Jag brukar skriva tex med risk för att jag missat nått eftersom jag inte läst alt.. så tycker jag... eller varianten i detta ämmne tycker jag mig inte ha tillräckliga kunskaper i för att yttra mig..
    Du vet man måste inte hugga på allt.. Man KAN välja.. Cool


    Senast ändrad av x-medborgare den 2010-04-25, 01:44, ändrad totalt 1 gång
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  berralarzon 2010-04-24, 19:00

    Kakmonstret skrev:Jag har inte sett detta omtalade inlägg, då jag inte varit inloggad på några dagar.

    Jag är inte ac-beroende Smile


    Enda du behöver är ju elchockbehandlingar eller kastreras så du inte sprider din dårskap vidare.
    Nu tror jag inte iof att det finns en normal kvinna som charmas av en kungligrövslickare likt dig.
    //berra
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Infra 2010-04-24, 19:16

    Kakmonstret skrev:Jag har inte sett detta omtalade inlägg, då jag inte varit inloggad på några dagar.

    Jag är inte ac-beroende Smile

    Ämnesflykt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-24, 19:39

    Det har väl ingen missat hur manisk, mental och abstinent du är över hovet, och det kommande bröllopet,
    Verkar ju ta upp minst 95% av ditt dygn kakan, och nu när Lillsessan bryter upp med dunder och brak mitt i din bröllopsyra så har nog inte du det lätt, men det erkänner du nog aldrig frivilligt?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  berralarzon 2010-04-24, 20:51

    MartinLindgren skrev:Det har väl ingen missat hur manisk, mental och abstinent du är över hovet, och det kommande bröllopet,
    Verkar ju ta upp minst 95% av ditt dygn kakan, och nu när Lillsessan bryter upp med dunder och brak mitt i din bröllopsyra så har nog inte du det lätt, men det erkänner du nog aldrig frivilligt?

    Han är inte frisk så ung och så förstörd redan.
    //berra
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Infra 2010-04-25, 00:11

    Stödet för kungahuset minska hörde jag igår.
    56 % eller nåt. Men nästan ingen vill ha president.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-04-25, 00:25

    Kakmonstret skrev:Jag har inte sett detta omtalade inlägg, då jag inte varit inloggad på några dagar.

    Jag är inte ac-beroende Smile

    Nä det är du inte ... men du verkar vara beroende av annat ...

    Prenumererar på Svensk Damtidning och Hänt i veckan, och lusläser , så blir det inte mycket tid över till debatt

    "Öh öh öh Kära Örebroare" Cool

    Sponsored content


    Nu får det fane mig  vara  nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Sida 4 Empty Sv: Nu får det fane mig vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 00:30