F.I.S.T 2010-04-22, 16:08
Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev:
Alla kan vi väl ibland önska våra debattmotståndare ett öde värre än döden,
Nej !
Jodå, i ditt stilla sinne kan du ibland önska detta, gör du inte det så är du enligt psykologivetenskapen INTE normal
Nu går Snipe från klarhet till klarhet ... Snipe vet vad jag tänker !!
Ring Nån militär och snipe kan få miljonlön för denna egenskap ...
Och om det är vad du ser som normalt Snipe, så är jag stolt över att vara onormal
men på samma sätt som du vet att jag anser att slöja och uniform är samma sak i nitt sinne VET jag att du önskar livet ut folk dagligen.....
Du glömde kalla mig svin i denna tråd ... ville bara påminna dig
nej, jag FRÅGADE om du var ett sådant, att du sedan tog på dig att vara det är en annan sak, det kan jag inte rå för!1
Faktiskt tycker jag bättre om Svin/Grisar än människor som beter sig som du nu gör.
Du måste utgå från dig själv att du går omkring och önskar livet ur folk, Jag gör det inte ....
och du har ALDRIG ens i en flyktig tanke gjort det?
inte ens med nåon av de värsta nassarna osv?
Nej ... du måste skilja på vissa saker, jag förstår att det är svårt för dig, men försök.
Trängda till vissa extrema situationer, kan vem som helst bli en som dödar folk.,..
Men ser du inte skillnaden på detta och i vardagen i trygga Sverige, tänka tanken att önska livet ur folk, så är detta tragiskt !
Och jag lever med den filosofin, att våld föder våld. Och om jag önskar livet ur de värsta nazisterna, kommer inte miljoner judar tillbaka till livet....
och ingenting förändras genom att jag önskar livet ur nån UTOM JAG ... Skulle jag göra det, så skulle JAG förändras och bli lite mer som dom jag då skulle önskar livet ur