Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Sniperace
Thetaxpayer
Regndrottning
redalert
RedCloud
Sossar ee lata
10 posters

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-06, 09:08

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  RedCloud 2011-12-06, 09:12

    RASISTÄCKEL
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty eeehhhh vadå?

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-06, 09:14

    RedCloud skrev:
    RASISTÄCKEL

    Jag läste en artikel och la ut den här, tror du inte dom tyckte det var mysigt att ha lite sex på deras sätt?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  redalert 2011-12-06, 09:42

    RedCloud skrev:
    RASISTÄCKEL
    KOMMUNISTÄCKEL!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Låt han vara

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-06, 11:24

    redalert skrev:
    RedCloud skrev:
    RASISTÄCKEL
    KOMMUNISTÄCKEL!

    Kommunister som han anser allt som oftast att invandrare har rätt att våldta, säger man emot det så är man rasist enl läraren, mytomanen Red C.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  RedCloud 2011-12-06, 11:54


    Kommunister som han anser allt som oftast att invandrare har rätt att våldta

    vilken tragisk ursäkt till människa du är.....

    Ge mig ett konto så att jag kan sätta in pengar åt dig till kondomer, sådana som du ska inte ha barn.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  RedCloud 2011-12-06, 12:06

    redalert skrev:
    RedCloud skrev:
    RASISTÄCKEL
    KOMMUNISTÄCKEL!

    att du ställer upp på Seels rasist-skit är föga förvånande.....ultrahögern förnekar sig aldrig
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty hahahaa

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-06, 16:55

    RedCloud skrev:
    Kommunister som han anser allt som oftast att invandrare har rätt att våldta

    vilken tragisk ursäkt till människa du är.....

    Ge mig ett konto så att jag kan sätta in pengar åt dig till kondomer, sådana som du ska inte ha barn.

    Jag har två underbara barn som kommer gå mkt långt, du har massor att lära av tex min dotter, som är 19 år och redan bor i fin lägenhet innanför tullarna, och du din stackare har bara kommit till kojan i skogen....ja jisses
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  RedCloud 2011-12-06, 17:09

    min dotter, som är 19 år och redan bor i fin lägenhet innanför tullarna

    [fniss] det kan bara vara ytterst små människor som tror att man kommit långt om man bor "innanför tullarna". Herre jösses, du är lika djup som en tesked....
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Regndrottning 2011-12-06, 17:43


    Var i artikeln står det att det var invandrare som våldtog kninnan?

    Jag påstår inte att det inte är invandrare men innan man vet fakta skall man inte låta sina fördomar styra.

    Jag vill minnas att Seel även sade det var en muslim som gick barsärkagång på Utöya. Inna ABBs namn blev känt....

    Så, att dra förhastade slutsater är en risktagande för framtida fel.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-12-06, 17:47

    Regndrottning skrev:
    Var i artikeln står det att det var invandrare som våldtog kninnan?

    Jag påstår inte att det inte är invandrare men innan man vet fakta skall man inte låta sina fördomar styra.

    Jag vill minnas att Seel även sade det var en muslim som gick barsärkagång på Utöya. Inna ABBs namn blev känt....

    Så, att dra förhastade slutsater är en risktagande för framtida fel.




    Correctamundo.
    jag håller med du.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Regndrottning 2011-12-06, 17:49

    Thetaxpayer skrev:
    Regndrottning skrev:
    Var i artikeln står det att det var invandrare som våldtog kninnan?

    Jag påstår inte att det inte är invandrare men innan man vet fakta skall man inte låta sina fördomar styra.

    Jag vill minnas att Seel även sade det var en muslim som gick barsärkagång på Utöya. Inna ABBs namn blev känt....

    Så, att dra förhastade slutsater är en risktagande för framtida fel.





    Correctamundo.
    jag håller med du.

    Gör du??? Shocked

    Tack.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Sniperace 2011-12-06, 17:56

    Thetaxpayer skrev:
    Regndrottning skrev:
    Var i artikeln står det att det var invandrare som våldtog kninnan?

    Jag påstår inte att det inte är invandrare men innan man vet fakta skall man inte låta sina fördomar styra.

    Jag vill minnas att Seel även sade det var en muslim som gick barsärkagång på Utöya. Inna ABBs namn blev känt....

    Så, att dra förhastade slutsater är en risktagande för framtida fel.




    Correctamundo.
    jag håller med du.

    å andra sidan stod det att det var svårt med förhören för ingen kunde svenska....
    och namn som publicerats på diverse sidfar är garanterat inte svenska namn.
    många olka saker cirulerar om vad som hänt, ex att första samlaget varit frivilligt osv....
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Regndrottning 2011-12-06, 18:10

    Sniperace skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Regndrottning skrev:
    Var i artikeln står det att det var invandrare som våldtog kninnan?

    Jag påstår inte att det inte är invandrare men innan man vet fakta skall man inte låta sina fördomar styra.

    Jag vill minnas att Seel även sade det var en muslim som gick barsärkagång på Utöya. Inna ABBs namn blev känt....

    Så, att dra förhastade slutsater är en risktagande för framtida fel.




    Correctamundo.
    jag håller med du.

    å andra sidan stod det att det var svårt med förhören för ingen kunde svenska....
    och namn som publicerats på diverse sidfar är garanterat inte svenska namn.
    många olka saker cirulerar om vad som hänt, ex att första samlaget varit frivilligt osv....

    Som vanligt var det inte svar på frågan...

    Var i artikeln står det något om utvandare? D.v.s. den länk som Seel, själv lade upp för allmän beskådan...

    Men, som vanligt, struntar Sniper i frågeställningen utan rusar till hans bruna broders försvar.....

    Jag väntar mig, förståss inte någon större läskunnighet från Sniper. Han skall först 'tolka' en fråga, ett uttalde innan han kan komma med dett svar...
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-12-06, 18:11

    Regndrottning skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Regndrottning skrev:
    Var i artikeln står det att det var invandrare som våldtog kninnan?

    Jag påstår inte att det inte är invandrare men innan man vet fakta skall man inte låta sina fördomar styra.

    Jag vill minnas att Seel även sade det var en muslim som gick barsärkagång på Utöya. Inna ABBs namn blev känt....

    Så, att dra förhastade slutsater är en risktagande för framtida fel.





    Correctamundo.
    jag håller med du.

    Gör du??? Shocked

    Tack.



    Jag tycker att man skall vara försiktig med vad man tror. Tänk bara på Utoya. Kent Ekeroth önskar nog att han knipit igen där. Det kommer nog tillbaka och biter honom i arslet senare.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  RedMentalCase 2011-12-06, 18:26

    Att dra förhastade slutsatser är fel,
    det hindrar dock inte mig från att veta att vi har typ en epidemi av våldsbrott och våldtäkter sen vissa invandrargrupper kommit hit, så är det.

    Alternativet är att leka struts, och bara låta våldet fortsätta?

    Det tar ju en ände med förskräckelse, jag tror att Södertälje och Rosengård bara är början på en våg som föranletts av flummig kriminalpolitik och missriktad rädsla från att rasiststämplas.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Sniperace 2011-12-06, 18:32

    från avpixlat kommer denna info, kan det vara lögner och propaganda, eller är det sanning?

    http://avpixlat.info/2011/12/06/kvinna-gruppvaldtagen-pa-flyktingforlaggning/

    Kvinna gruppvåldtagen på flyktingförläggning

    GRUPPVÅLDTÄKT En 29-årig kvinna blev i fredags gruppvåldtagen av ett stort antal utlänningar på en flyktingförläggning i småländska Mariannelund.

    Uppgifterna om exakt hur många av “flyktingarna” som ska ha deltagit i det grova övergreppet går isär men så många som 11 stycken har nämnts. Polisen har varit ytterst knapphändig med information om det inträffande men minst fem män mellan 20 och 30 år gamla har anhållits som misstänkta för delaktighet i vad som har beskrivits som en grov våldtäkt där flera av de utländska männen ska ha turats om att våldta den svenska tvåbarnsmamman.

    Kvinnan var enligt uppgift inbjuden till en fest på förläggningen som spårade ur till gruppvåldtäkt. Det finns också uppgifter om att några av gärningsmännen ska ha filmat våldtäkterna. De fem anhållna är Morteza Afzali, Ahmad Mohmmadi Aziz, Rahamati Hedayat, Hashemi Salah och Mohammadi Zia och kommer från olika arabländer.


    sedan är ju den stora fågan bakgrunden och vad som eg skett, vissa uppgifter säger att det i början varit frivilligt, men det kommer väl frmtiden med rättegång osv att utvisa

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-12-06, 18:34

    Sniperace skrev:från avpixlat kommer denna info, kan det vara lögner och propaganda, eller är det sanning?

    http://avpixlat.info/2011/12/06/kvinna-gruppvaldtagen-pa-flyktingforlaggning/

    Kvinna gruppvåldtagen på flyktingförläggning

    GRUPPVÅLDTÄKT En 29-årig kvinna blev i fredags gruppvåldtagen av ett stort antal utlänningar på en flyktingförläggning i småländska Mariannelund.

    Uppgifterna om exakt hur många av “flyktingarna” som ska ha deltagit i det grova övergreppet går isär men så många som 11 stycken har nämnts. Polisen har varit ytterst knapphändig med information om det inträffande men minst fem män mellan 20 och 30 år gamla har anhållits som misstänkta för delaktighet i vad som har beskrivits som en grov våldtäkt där flera av de utländska männen ska ha turats om att våldta den svenska tvåbarnsmamman.

    Kvinnan var enligt uppgift inbjuden till en fest på förläggningen som spårade ur till gruppvåldtäkt. Det finns också uppgifter om att några av gärningsmännen ska ha filmat våldtäkterna. De fem anhållna är Morteza Afzali, Ahmad Mohmmadi Aziz, Rahamati Hedayat, Hashemi Salah och Mohammadi Zia och kommer från olika arabländer.


    sedan är ju den stora fågan bakgrunden och vad som eg skett, vissa uppgifter säger att det i början varit frivilligt, men det kommer väl frmtiden med rättegång osv att utvisa




    Ja där ser man.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  RedCloud 2011-12-06, 22:00

    Intressant om "avpixlat" som Sniper länkar till, brunhögerns lilla krypin i cyberrymden:

    Sverigedemokraterna driver nästan inga egna medier. I stället förs partiets budskap ut på anonyma bloggar. Jimmie Åkesson applåderar den nya bloggen Avpixlat, men inga SD-riksdagsledamöter vill berätta om partiets inställning till press, tryckfrihet och anonymitet.

    Mats Dagerlind säger att tidningarna till och med vitpixlar, alltså gör brottslingars hud ljusare. När DN och Expo kollar med de två chefredaktörerna Jan Helin (Aftonbladet) och Thomas Mattsson (Expressen) om vitpixling får vi veta att det aldrig gjorts på Aftonbladet och att det gjorts ett fåtal gånger på Expressen innan Thomas Mattsson blev chefredaktör.


    http://www.dn.se/kultur-noje/man-kan-inte-ha-respekt-for-en-lag-dar-det-ar-okej-att-kalla-svenskar-idioter

    Där ser man...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Sniperace 2011-12-06, 22:14

    RedCloud skrev:Intressant om "avpixlat" som Sniper länkar till, brunhögerns lilla krypin i cyberrymden:

    Sverigedemokraterna driver nästan inga egna medier. I stället förs partiets budskap ut på anonyma bloggar. Jimmie Åkesson applåderar den nya bloggen Avpixlat, men inga SD-riksdagsledamöter vill berätta om partiets inställning till press, tryckfrihet och anonymitet.

    Mats Dagerlind säger att tidningarna till och med vitpixlar, alltså gör brottslingars hud ljusare. När DN och Expo kollar med de två chefredaktörerna Jan Helin (Aftonbladet) och Thomas Mattsson (Expressen) om vitpixling får vi veta att det aldrig gjorts på Aftonbladet och att det gjorts ett fåtal gånger på Expressen innan Thomas Mattsson blev chefredaktör.


    http://www.dn.se/kultur-noje/man-kan-inte-ha-respekt-for-en-lag-dar-det-ar-okej-att-kalla-svenskar-idioter

    Där ser man...

    finns fler ställen, men hur man än ställer sig till denna sida så får man fråga sig är det de skriver sanning eller lögn?
    var det på en av migrationsverkets lokaler, dvs flyktingförläggning detta skedde eller inte?
    var det invandrare som gjorde det eller inte?

    är det rasism att sådana åker dit?
    är det rasism at polis och samhälle med statistik visar att en viss grupp är starkt överrepresenterad i detta?
    bör det mörkas och lämna därhän, eller bör man lägga vinning om att se till att sådant försvinner?
    försvinner det om man inte bryr sig och låtsas att det inte existerar?
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-12-06, 22:18

    RedCloud skrev:Intressant om "avpixlat" som Sniper länkar till, brunhögerns lilla krypin i cyberrymden:

    Sverigedemokraterna driver nästan inga egna medier. I stället förs partiets budskap ut på anonyma bloggar. Jimmie Åkesson applåderar den nya bloggen Avpixlat, men inga SD-riksdagsledamöter vill berätta om partiets inställning till press, tryckfrihet och anonymitet.

    Mats Dagerlind säger att tidningarna till och med vitpixlar, alltså gör brottslingars hud ljusare. När DN och Expo kollar med de två chefredaktörerna Jan Helin (Aftonbladet) och Thomas Mattsson (Expressen) om vitpixling får vi veta att det aldrig gjorts på Aftonbladet och att det gjorts ett fåtal gånger på Expressen innan Thomas Mattsson blev chefredaktör.


    http://www.dn.se/kultur-noje/man-kan-inte-ha-respekt-for-en-lag-dar-det-ar-okej-att-kalla-svenskar-idioter

    Där ser man...




    Hi hi hi, När DN och EXPO kollat. lol!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Mörka

    Inlägg  Secrist 2011-12-07, 00:13

    är det rasism att sådana åker dit?
    är det rasism at polis och samhälle med statistik visar att en viss grupp är starkt överrepresenterad i detta?
    bör det mörkas och lämna därhän, eller bör man lägga vinning om att se till att sådant försvinner?
    försvinner det om man inte bryr sig och låtsas att det inte existerar?


    Japp. Det ska mörkas för att folk inte ska avvika från den enda sanningen. Att en generös invandringspolitik enbart är positivt.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  DirtyDog 2011-12-07, 01:39

    Man hallå!

    De hade ju fått höra att det är viktigt att bli "inlemmade" i det svenska samhället. De fick ju ett utmärkt tillfälle när värden skickade en hora (alltså en sån där utan ett påslakan på huvudet) till dem. Twisted Evil
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  F.I.S.T 2011-12-07, 02:35

    vem är förvånad över seels rasistpropaganda egentligen.... skulle tippa att 90 % av seels trådar är liknande denna.... en tragisk rasist som får en att förstå hur förintelsen kunde ske
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  RedCloud 2011-12-07, 08:23

    Det ska mörkas för att folk inte ska avvika från den enda sanningen. Att en generös invandringspolitik enbart är positivt.

    Mantra som kommer direkt från SDs partiledning.
    Tragiskt att du hänger på rasse-smörjan.....

    Sponsored content


    Nu har det varit fest bland invandrarna igen..... Empty Sv: Nu har det varit fest bland invandrarna igen.....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 20:28