+6
Secrist
Thetaxpayer
F.I.S.T
RedCloud
Sniperace
Sossar ee lata
10 posters
Zoomalier som varit i farten igen???
Sniperace- Antal inlägg : 32948
ja, inte är det vanliga europeiska namn inte, de kommer dock alla från mena
en turkisk medborgare, de andra med svenskt medborgarskap
stämningsansökningen som är en offentlig handling finns här
http://spreadfile.com/wzoeTknn/B1889-13.pdf
en turkisk medborgare, de andra med svenskt medborgarskap
stämningsansökningen som är en offentlig handling finns här
http://spreadfile.com/wzoeTknn/B1889-13.pdf
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Brun onanistuga......puke
Sniperace- Antal inlägg : 32948
RedCloud skrev:Brun onanistuga......puke
Nej, bara uppvisande av fakta, eller vill du påstå att det är lögner?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
mycket Mohamed, Hussein, Mechmed etc etc.....är någon förvånad?? Kan någon via fakta på en enda gruppvåldtäkt senaste åren där det varit svenskar som ligger bakom??
Va fan är det som får dessa nysvenskar att i grupper våldta småflickor!!! Fan att de inte bor i USA!!! då hade de fått smaka andra bullar!!
Va fan är det som får dessa nysvenskar att i grupper våldta småflickor!!! Fan att de inte bor i USA!!! då hade de fått smaka andra bullar!!
Kan någon via fakta på en enda gruppvåldtäkt senaste åren där det varit svenskar som ligger bakom??
Varför är det viktigt att veta ?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
RedCloud skrev:Kan någon via fakta på en enda gruppvåldtäkt senaste åren där det varit svenskar som ligger bakom??
Varför är det viktigt att veta ?
För att lösa problemet med gruppvåldtäkter! Nå finns det någon händelse där svenskar varit gärningsmän?
För att lösa problemet med gruppvåldtäkter!
Hur då ?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
vari ligger problemlösarmöjligheten i att antyda att Somalier är djur, genom att kalla dem Zoomalier ?
- Inlägg 10
Sv: Zoomalier som varit i farten igen???
F.I.S.T skrev:vari ligger problemlösarmöjligheten i att antyda att Somalier är djur, genom att kalla dem Zoomalier ?
Seel är knappast ute efter någon "problemlösning", han vill i vanlig ordning demonisera allt som inte stämmer överens med hans frimärkesstora världsbild....
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 11
RedCloud skrev:F.I.S.T skrev:vari ligger problemlösarmöjligheten i att antyda att Somalier är djur, genom att kalla dem Zoomalier ?
Seel är knappast ute efter någon "problemlösning", han vill i vanlig ordning demonisera allt som inte stämmer överens med hans frimärkesstora världsbild....
Anser du att det är ett problem att ordet gruppvåldtäkt blivit allmänt uttryck på senare år och att det brottet med en förkrossande majoritet utförs av MENAinvandrare?
- Inlägg 12
Anser du att det är ett problem att ordet gruppvåldtäkt blivit allmänt uttryck på senare år och att det brottet med en förkrossande majoritet utförs av MENAinvandrare?
problemet ligger i att tex Seel inte bryr sig om våldtäkter som begås av tex svenskar.
Frågor på det ?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 13
RedCloud skrev:Anser du att det är ett problem att ordet gruppvåldtäkt blivit allmänt uttryck på senare år och att det brottet med en förkrossande majoritet utförs av MENAinvandrare?
problemet ligger i att tex Seel inte bryr sig om våldtäkter som begås av tex svenskar.
Frågor på det ?
Problemet är att det är så svårt att hitta gruppvåldtäkter begångna av etniska svenskar. Det är faktum.
- Inlägg 14
Det är faktum.
please, använd inte ord som du inte vet vad de betyder....
- Inlägg 15
RedCloud skrev:Det är faktum.
please, använd inte ord som du inte vet vad de betyder....
Skulle tro att mitt ordförråd är oändligt mycket större än ditt.
- Inlägg 16
Skulle tro att mitt ordförråd är oändligt mycket större än ditt.
Vad är det du brukar skriva ?
ehhhh grandios självbild ?
Nej, rassepajas du är en hycklande lögnaktig liten skit....inget annat
- Inlägg 17
RedCloud skrev:Skulle tro att mitt ordförråd är oändligt mycket större än ditt.
Har de demokratiska val på Kuba?
- Inlägg 18
Secrist skrev:RedCloud skrev:Skulle tro att mitt ordförråd är oändligt mycket större än ditt.
Och där förlorade rassepajasen debatten (igen.....)
- Inlägg 19
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Skulle tro att mitt ordförråd är oändligt mycket större än ditt.
Och där förlorade rassepajasen debatten (igen.....)
Inte mitt fel att det är en pinsamt dålig lögn.
- Inlägg 20
Inte mitt fel att det är en pinsamt dålig lögn.
och igen....
- Inlägg 21
RedCloud skrev:Anser du att det är ett problem att ordet gruppvåldtäkt blivit allmänt uttryck på senare år och att det brottet med en förkrossande majoritet utförs av MENAinvandrare?
Frågor på det ?
Eller så kunde du svarat på min fråga. .
Man skulle ju kunna kalla det hyckleri att kräva svar av andra men inte ge några själv.
Ridå
- Inlägg 22
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Anser du att det är ett problem att ordet gruppvåldtäkt blivit allmänt uttryck på senare år och att det brottet med en förkrossande majoritet utförs av MENAinvandrare?
Frågor på det ?
Eller så kunde du svarat på min fråga. .
Man skulle ju kunna kalla det hyckleri att kräva svar av andra men inte ge några själv.
Ridå
KP-RC har satt i system att aldrig uppvisa samma beteende som han avkräver andra.
- Inlägg 23
KP-RC har satt i system att aldrig uppvisa samma beteende som han avkräver andra.
slagit upp ordet "faktum" än rassepajas ?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 24
Thetaxpayer skrev:
Anser du att det är ett problem att ordet gruppvåldtäkt blivit allmänt uttryck på senare år
och att det brottet med en förkrossande majoritet utförs av MENAinvandrare?
Jag anser att det snarare är ett problem med våldtäkter öht
Jag vet att det finns krafter som gärna vill separerar ut statistik kring invandrare som talar emot dem, i syfte att ... ja i syfte att vaddå ?
Sedan är man blind för all annan brottslighet.... det skrämmer mig mer än överrepresentation som i många fall är marginell, om man nu inte VÄLJER vilken del av vissa typer av brottslighet som skall synas.
Jag är så våldsamt nyfiken på att höra någon av er som är "kritisk till invandringspolitiken" ... slutföra resonemanget nån gång. Inte bara prata om det i luddiga ordalag som "problemen" ...
Svara istället på frågan som RC ställde, hur ni tänk lösa problematiken kring, brottslighet, integrering osv ....
För på det sätt ni resonerar just nu utan att utveckla går inte att tyda på nåt annat vis än att ni anser att MENA-invandrare är sämre människor än andra, stämmer det ? tycker du så ?
Om inte ... varför inte ? ....och om du tycker det ... på vilka grunder med tanke på att 99,99 % INTE begår tex groppvåldtäkter ?
Och varför är hudfärgen och etnicitet viktig för dig när du pratar brottslighet. -förstår du inte att steget till att särskilja på stornäsade och smånäsade i brottsstatistiken inte är spec långt borta då ? ....
- Inlägg 25
[quote="F.I.S.T"]
Öh,Vem gör inte det?
Tråkigt att du inte vill svara på frågan.
Jag vet att det finns krafter som gärna vill separerar ut statistik kring invandrare som talar emot dem, i syfte att ... ja i syfte att vaddå ?
Man kan inte lösa problem om man inte erkänner att de existerar.
Sedan är man blind för all annan brottslighet.... det skrämmer mig mer än överrepresentation som i många fall är marginell, om man nu inte VÄLJER vilken del av vissa typer av brottslighet som skall synas.
Jag är så våldsamt nyfiken på att höra någon av er som är "kritisk till invandringspolitiken" ... slutföra resonemanget nån gång. Inte bara prata om det i luddiga ordalag som "problemen" ...
Svara istället på frågan som RC ställde, Fniss hur ni tänk lösa problematiken kring, brottslighet, integrering osv ....
För på det sätt ni resonerar just nu utan att utveckla går inte att tyda på nåt annat vis än att ni anser att MENA-invandrare är sämre människor än andra, stämmer det ? tycker du så ?
Nej
Om inte ... varför inte ? ....och om du tycker det ... på vilka grunder med tanke på att 99,99 % INTE begår tex groppvåldtäkter ?
Och varför är hudfärgen och etnicitet viktig för dig när du pratar brottslighet. Det är den inte, Intemitt fel att statistiken ser ut som den gör. -förstår du inte att steget till att särskilja på stornäsade och smånäsade i brottsstatistiken inte är spec långt borta då ? ....
[color=orange][b]Thetaxpayer skrev:
Anser du att det är ett problem att ordet gruppvåldtäkt blivit allmänt uttryck på senare år
och att det brottet med en förkrossande majoritet utförs av MENAinvandrare?
Öh,Vem gör inte det?
Tråkigt att du inte vill svara på frågan.
Man kan inte lösa problem om man inte erkänner att de existerar.
Svara istället på frågan som RC ställde, Fniss hur ni tänk lösa problematiken kring, brottslighet, integrering osv ....
Nej
Och varför är hudfärgen och etnicitet viktig för dig när du pratar brottslighet. Det är den inte, Intemitt fel att statistiken ser ut som den gör. -förstår du inte att steget till att särskilja på stornäsade och smånäsade i brottsstatistiken inte är spec långt borta då ? ....