+2
berralarzon
Redvictory
6 posters
Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Redvictory skrev:http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_3143225.svd
Trotligtvis med dom små förståndsgåvor han föddes med.
*s*
//berra
RedCloud- Antal inlägg : 23039
För att citera S-e-l själv: Sånt vill vi inte se i Sverige !
RedCloud skrev:För att citera S-e-l själv: Sånt vill vi inte se i Sverige !
Gör Högfors till eldorado för S-e-l och kompani.
//berra
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 5
Fel mina vänner
jag bor inte i Täby för den delen, sen kan jag säga att skavlöten ligger bredvid Gribbylund vilket är det område i Täby som har invandrare, så man kan ju utan att behöva fundera vara säker på att det är inte Andersson & Svensson som har bråkat utan Mohammad & Mohammad.......det enda namn dom har
Sossar-e-lata skrev:jag bor inte i Täby för den delen, sen kan jag säga att skavlöten ligger bredvid Gribbylund vilket är det område i Täby som har invandrare, så man kan ju utan att behöva fundera vara säker på att det är inte Andersson & Svensson som har bråkat utan Mohammad & Mohammad.......det enda namn dom har
Mohammed = lika med världens vanligaste namn, du heter Andersson eller hur sel?
men men du kan ju inte tala om vad du betalar i kyrkoskatt utan gömma sig bakom frun det fixar du sel:
Tjäna fejken sel..
//berra
- Inlägg 7
Berra har tagit till flaskan igen
Och nej jag heter inte Andersson, även om det är ett fint namn, du svamlar alltid om kyrkoskatt när du är full, varför? jag förstår inte riktigt detta, men jag minns att du fick mina skattesiffror på kyrkan, men du minns väl inte det pg.a spriten , jag har aldrig hört dig säga tack till mig! jag betalar ju din sprit då du är bidragstagare och jag skattebetalare......men det bjuder jag på lille vän. varsågod.
Infra- Antal inlägg : 29644
Redvictory skrev:http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_3143225.svd
Är S-E-L från Täby? Och jag som alltid trott att han var från Djursholm precis som GA.
- Inlägg 9
Stämmer
Det är Martin och hans fyllgäng som svamlar om Täby.
Susz X- Antal inlägg : 6327
Sossar-e-lata skrev:jag bor inte i Täby för den delen, sen kan jag säga att skavlöten ligger bredvid Gribbylund vilket är det område i Täby som har invandrare, så man kan ju utan att behöva fundera vara säker på att det är inte Andersson & Svensson som har bråkat utan Mohammad & Mohammad.......det enda namn dom har
Jsså- du är en sån bråkmakare- falskmyntargubben- var väl du oxå förståss..