Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
berralarzon
Redvictory
6 posters

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Inlägg  Redvictory 2009-06-30, 21:24

    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Sv: Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Inlägg  berralarzon 2009-06-30, 21:27


    Trotligtvis med dom små förståndsgåvor han föddes med.
    *s*
    //berra
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Sv: Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Inlägg  RedCloud 2009-06-30, 21:29

    För att citera S-e-l själv: Sånt vill vi inte se i Sverige !
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Sv: Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Inlägg  berralarzon 2009-06-30, 21:41

    RedCloud skrev:För att citera S-e-l själv: Sånt vill vi inte se i Sverige !

    Gör Högfors till eldorado för S-e-l och kompani.
    //berra
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Fel mina vänner

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-30, 21:48

    jag bor inte i Täby för den delen, sen kan jag säga att skavlöten ligger bredvid Gribbylund vilket är det område i Täby som har invandrare, så man kan ju utan att behöva fundera vara säker på att det är inte Andersson & Svensson som har bråkat affraid utan Mohammad & Mohammad.......det enda namn dom har farao
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Sv: Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Inlägg  berralarzon 2009-06-30, 21:56

    Sossar-e-lata skrev:jag bor inte i Täby för den delen, sen kan jag säga att skavlöten ligger bredvid Gribbylund vilket är det område i Täby som har invandrare, så man kan ju utan att behöva fundera vara säker på att det är inte Andersson & Svensson som har bråkat affraid utan Mohammad & Mohammad.......det enda namn dom har farao


    Mohammed = lika med världens vanligaste namn, du heter Andersson eller hur sel?
    men men du kan ju inte tala om vad du betalar i kyrkoskatt utan gömma sig bakom frun det fixar du sel:
    Tjäna fejken sel..
    //berra
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Berra har tagit till flaskan igen

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-30, 22:53

    Och nej jag heter inte Andersson, även om det är ett fint namn, du svamlar alltid om kyrkoskatt när du är full, varför? jag förstår inte riktigt detta, men jag minns att du fick mina skattesiffror på kyrkan, men du minns väl inte det pg.a spriten affraid , jag har aldrig hört dig säga tack till mig! jag betalar ju din sprit då du är bidragstagare och jag skattebetalare......men det bjuder jag på lille vän. cheers varsågod.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Sv: Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Inlägg  Infra 2009-06-30, 23:46


    Är S-E-L från Täby? Och jag som alltid trott att han var från Djursholm precis som GA.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Stämmer

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-01, 08:52

    Det är Martin och hans fyllgäng som svamlar om Täby.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Sv: Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Inlägg  Susz X 2009-07-04, 06:28

    Sossar-e-lata skrev:jag bor inte i Täby för den delen, sen kan jag säga att skavlöten ligger bredvid Gribbylund vilket är det område i Täby som har invandrare, så man kan ju utan att behöva fundera vara säker på att det är inte Andersson & Svensson som har bråkat affraid utan Mohammad & Mohammad.......det enda namn dom har farao

    Jsså- du är en sån bråkmakare- falskmyntargubben- var väl du oxå förståss.. monkey

    Sponsored content


    Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen! Empty Sv: Nu har S-E-L varit ute med sina polare igen!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 18:26