F.I.S.T 2010-04-20, 22:12
Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev:
Kamma dig !!
kan inte, behöver inte....
resten är inte värt att besvara, men visst vi kan väl sopa skiten under mattan och glatt vissla att INGA problem finns, det är inga som tvingas, ALLT är så bra osv..
ghettona finns INTE du kan inte säga det är så, detta måste de som bor där själva säga, så du kan inte tala för det osv, trallalatarallala vad allt är bra...... *not*
Oj nu hoppade visst Seel och Redalert in på Snipes avatar !!
Att dina argument inte håller kan inte jag rå för !
har du problem med din dator?
annars är det nog så att det du så frenetiskt försöker pådyvla och ljuga om inte håller, dina lögner blir inte sanning hur många gånger du än upprepar dem....
PROBLEMEN FINNS och de ÄR dokumenterade hur mycket du än försöker dementera detta....
Nå .. detta är ju ett fantastiskt genombrott ... Sniper vet mer om Islam än muslimerna själva !!... och vart finns det dokumenterat som fakta .. ?
Vilka är mina lögner ??
det dokumenterade är invandrarflickors vittnesmål om vad som sker i ex rosengård, det finns tvintrevjuer, det finns i tidningsintrevjuer, det finns massvis med sådant om man inte som du blundar, lögnerna är att du säger att detta inte existerar!!
för det GÖR det, men det är väl SÅ DU vill ha det misstänker jag.
när man debatterar med dig så visar du på samma sådan beslutsamhet som de som orsakar problemen i dessa områdena.... är du en Islams fanatiker?
Nu blir jag snart förbannad på dig ... Jag har aldrig påstått att problem inte existerar kring kulturkrockar osv ...
Men där skiljer vi oss tydligen åt ...
Jag ser att det kan uppstå problem när kulturer möts...
Men största problemet är när folk inte vill möta de nya kulturerna, när man inte kan acceptera att de är olika och tänker annorlunda än oss,
Och det du kallar dokumentation skulle jag gärna vilja se .-.... bara för att det finns en artikel nånstans om någon så innebär detta inte att det är sant för alla ...
Och framför allt blir jag förbannad för att ni lägger in detta som ett muslimskt problem utan att veta va fan ni snackar om ....
Dom kvinnor som tvingas till saker, dom män som tvingas till saker är felaktigt oavsett om det är Svenska danska eller muslimer ... till och med hammarbyare....
MEN DENNA TRÅD OCH ERA ENVISA SAMMANKOPPLINGAR MED ISLAM .....visar på att det inte är tvånget ni är ute efter, utan Islam ...
Du säger att jag blundar ör problemet ... ?
Exakt vilket problem blundar jag för ?? VAR TYDLIG I DETTA !!!
Och vad/vem/vilka skulle då vara orsaken till problemet ??Dokumentation säger du ... för mig låter det som du vill påvisa detta som en universiell sanning om muslimer..
Menm du har inga fakta om hur vanligt det du påstår sker är ...
Du har inget som helst vidöppet sinne för att jämföra med västerländskt leverne i liknande situationer... agendan för dig är att muslimer tvingar... men inte svenskar ::: Detta är ju helt vansinnigt påstående ..