martin7lindgren skrev:
Och som Mona sa, det är löften, som gäller från dag ett om man vinner valet 2010!
Visst, sossar är lätta att lura.
martin7lindgren skrev:
Och som Mona sa, det är löften, som gäller från dag ett om man vinner valet 2010!
martin7lindgren skrev:Håller inte med dig alls angående välfärden, jag har iallafall aldrig tidigare känt mig som något katten släpat in, och då har jag levt ett hårt och utsatt liv![/size]
martin7lindgren skrev:Sluta tjafsa en gång för alla nu Sniper!
Vad fan är du ute efter, att jag skulle vara en odemokratisk person för jag tar avstånd från SD!
Nu får du fan ta och rycka upp dig, fåntratt!
Du har tjatat om ditt SD hela dagen, och fått svar varje gång, vad är ditt problem förutom att du har svårt att fatta!
martin7lindgren skrev:Sluta tjafsa en gång för alla nu Sniper!
Vad fan är du ute efter, att jag skulle vara en odemokratisk person för jag tar avstånd från SD!
Nu får du fan ta och rycka upp dig, fåntratt!
Du har tjatat om ditt SD hela dagen, och fått svar varje gång, vad är ditt problem förutom att du har svårt att fatta!
martin7lindgren skrev:Oj, oj då! Mr. Råtta, större och större bokstäver, har du inte fått din lilla smutsiga svans usling ännu?
Men det är bara kämpa på, och om du inte lyckas själv kan du väl be någon polare hjälpa dig bita tag!
Det ordnar sig nog för dig också, trots att ni tamråttor har mindre hjärnor en dom vilda råttorna!
martin7lindgren skrev:Vet du vad, Madame Lazy, sköt dig själv!
du får ta och vimsa iväg med batongen och piskan åt ett annat håll,
Jag har ju sagt många gånger, att jag aldrig startar några samtal med dig, av den enkla anledeningen att jag inte gillar dig,
Det är ju tur att inte alla tjejer är som du!
martin7lindgren skrev:Hörru du sniper, du får som du vill, du visar vägen hur du vill tonen ska vara, Du ska fan inte sitta här och slå dig på ditt jävla fågelbröst och sitta och anklaga mig för och vara både påtänd och full,
SKITSTÖVEL!
VAD FAN HAR JAG GJORT DIG FÖR NÅGONTING?
DET BLEV TYDLIGEN FÖR MYCKET FÖR DIG ATT JAG TAR AVSTÅND FRÅN SD, SOM DU YLAT OM HELA DAGEN?
martin7lindgren skrev:Ja jisses, SD:arna visar upp sina fula nyllen, och sina rätta jag!
Ett gäng nollor, fåntrattar och clowner och inget annat!
VILKET FOLK, Självaste Jimmy Åkesson skulle sätta kaffet i halsen om han såg vilka sänken han har i fancluben!
martin7lindgren skrev:Du menar att jag inte delar dina SD åsikter?
Mr. Kanalj!