martin7lindgren skrev:Självklart har alla rätt att säga sin mening, även jag, något som forumhöger inte verkar tycka?
Innebär det att DU fördömer när det görs liknande saker mot SD-s möten?
martin7lindgren skrev:Självklart har alla rätt att säga sin mening, även jag, något som forumhöger inte verkar tycka?
martin7lindgren skrev:Du snackar så mycket skit, som jag inte trodde var möjligt!
Mr. Råtta springer runt, runt i en ring mest hela dagen, i jakt på sin egen svans!
Vilken pajas, rikta ditt missnöse mort dina favoriter skräpalliansen istället!
Mr. Råtta, prästens lilla kråka, skulle ut och åka,
men då körde han rakt ner i diket!
martin7lindgren skrev:Märkligt för mig hur du går till så hårt försvar för SD, Sniper?
Varför tjatar du på mig om SD?
Jag tar helt avstånd från dom!
För mig låter som om du har mer att snacka med blåfront om, än med mig!
Jag tycker det låter som om du gör vad du kan för att lyfta SD?
martin7lindgren skrev:Okey då Sniper, du försvarar demokrati, men du tjatar på om SD!
Som jag sagt, tar jag helt avstånd från dom, menar du att det gör mig odemokratisk?
Jag stödjer väl det alternativ jag tror på, vad angår det dig,
SD får du tjata om med andra som är intresserade,
Vadå dansat undan, kan inte vara tydligare, jag har väl aldrig hindrat SD eller deras anhängare att finnas till?
Men jag tar helt avstånd, så sluta slösa energi på det nu!
martin7lindgren skrev:Okey då Sniper, du försvarar demokrati, men du tjatar på om SD!
Som jag sagt, tar jag helt avstånd från dom, menar du att det gör mig odemokratisk?
Vadå dansat undan, kan inte vara tydligare, jag har väl aldrig hindrat SD eller deras anhängare att finnas till?
Sniperace skrev:martin7lindgren skrev:Okey då Sniper, du försvarar demokrati, men du tjatar på om SD!
Antingen saknar du läsförståelse, eller också har du någor annat problem.
Jag frågar GÅNG på gång om DU anser det vara OK att störa och sabotera SD-möten pga att du inte gillar deras politik?
JAg har så många gånger skrivit att SÅ GÖR man INTE i en doemokrati, är det rätt at göra så mot SD, då berättigar du samtidigt att det är ok mot ALLA som har annan politik än en själv.... är det DEN demokrati du vill ha?
Potatiskungen skrev:Vad handlar den här tråden om?
Jaja, du visar med ALL önskvärd tydlighet att du inte har ett hum om vad demokrati är.... och att det ser ut som om allt ska vara som DU tycker, fortfarande är frågan.martin7lindgren skrev:Hör upp nu Sniper, det är tredje gången nu, nej det är inte okey att attackera politiker i talarstolar?
Och anser du att SD är politiker i talarstolar så är det inte okey!
Har du förstått nu?
Varför startar du inte upp en SDtråd där du kan diskutera partiet med intresserade?
Som jag sagt, nu är vi inne på leve Mona tråden, och jag tar fortfarande helt avstånd från SD, så det är bara gilla läget,
Sen får väl du ha dina värderingar hur mycket du vill!