martin7lindgren skrev:Lustigt att du tar upp den frågan sniper, har faktiskt tänkt fråga dig hela dagen om du är påtänd och därför har tjatat som en kärring?
Men efter som jag försökt visa god etikett hela dagen och inte velat ta till så smutsiga metoder som du gör nu,
Så ger ju du tillstånd att behandlas lika som du behandlar andra!
Men ni blånäsor brukar ju börja anklaga andra för fylla eller droger när det inte passar?
Men börja inte anklaga mig med dina falska lögner mr. Sniper, för du inbillar dig väl inte att du är värdefullare än mig?
Men nu vet jag vad en oploitisk blånäsa är för något, tycks vara en korsning mellan en SD:are och moderat, då blir det tydligen en smutskastande sniper?
Verkar inte vara någon bra blandning!
För en sniper är väl en som ligger i bakhåll och smyger sig på bakifrån!
*Hånskarttar åt vettlösheten*
Jadu Martin, det är inte JAG som supit och knarkat bort större delen av mitt liv, det är inte JAG som varit hemlös pga att jag grovt misskött mig.
JAg finns INTE med i några register som knarkare, alkoholist eller uteliggare.
Du däremot finnas i alla dessa ett otal år av misskötsel och kriminalitet.
Jag sa inte att du IDAG är full eller påtänd, men att det VERKAR som åren av missbruk satt grova spår i din hjärna så att du INTE förstår skriven text som sig bör, och inte kan förstå att det finns ANDRA åsikter än DINA, det är FULLT förståeligt att du hamnat i den situationen du funnits i och svårförståeligt att du lyckats få bostad igen osv med tanke på ditt sätt att kommunicera och inte kunna acceptera andra...
Återigen frågar jag SER DU DET SOM RÄTT OCH RIKTIGT ATT STÖRA sd-MÖTEN MED VÅLD, TALKÖRER OCH EX TOMATKASTNING AV ANLEDNINGEN ATT DU TAR avstånd FRÅN SD?
Tycker du att DET är demokrati?
tycker du det så ger du legitimitet att ALLA partiera gör så mot varandra eftersom de inte gillar varandras politik.
Jag har HELA tiden sagt att JAG gillar INTE SD, och skulle ALDRIG lägga min röst på dem, men JAG respekterar DEMOKRATIN, och ser INGEN rätt i att störa VARKEN vänsterextremistmöten eller högerextremistmöten på det sättet, det är ODEMOKRATISKT i allra högsta grad.
Jag har tidigare tyckt SYND om dig och försökt ha förståelse för dig och de problem du haft, men idag förstår jag att du SJÄLV helt utan andras skuld hamnat där du hamnade, och jag tror inte ett smack på att du kommit upp av egen kraft, det är nog andra som fått upp dig, och jag beundrar deras starkhet som orkat med ditt totalt miserabla uppförande.
Reagerar du likadant mot journalister om de råkar stålla fel fråga??